Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μηχανικός με ΤΣΜΕΔΕ που πληρώνει και ΙΚΑ ασθενείας


Recommended Posts

Γεια σας,

 

Είμαι μηχανικός που εκτός από τις εισφορές στο ΤΣΜΕΔΕ πληρώνω και ΙΚΑ ασθενείας (δουλεύω ως μισθωτώς σε ΝΠΙΔ Δημοσίου).

Θα ήθελα να ρωτήσω αν στη φορολογική δήλωση, στο Ε1, στον πίνακα 7, στο 5. Υποχρεωτικές εισφορές σε ταμεία ασφάλισης (ΟΑΕΕ, κτλ.) πρέπει να συμπληρώσω μόνο το ποσό που πλήρωσα για ΤΣΜΕΔΕ ή πρέπει να προσθέσω και το ποσό του ΙΚΑ ασθενείας ?

Επίσης, στο ποσά από ιατρική περίθαλψη υπολογίζουμε το ποσό που λέει η απόδειξη που μας δείνει το ΤΣΜΕΔΕ (διαφορά για την οικονομική εφορία..) ή βάζουμε ολόκληρο το ποσό που δώσαμε στο γιατρό ?

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά !

Link to comment
Share on other sites

Καλύτερη Λύση: ρωτάς Λογιστή.

 

Για τα ιατρικά, βάζεις την διαφορά που προκύπτει από την σχετική βεβαίωση του ΤΣΜΕΔΕ.

 

Αφου είσαι μισθωτός, δεν σου πληρώνει το ΤΣΜΕΔΕ ο εργοδότης σου? ¨Ομοίως και το ΙΚΑ? Οπότε τι να βάλεις εκει? Την βεβαίωση αποδοχών στην δινουν για το καθαρό ποσό.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την πρώτη απάντηση.

Για το ΤΣΜΕΔΕ - ΙΚΑ το πληρώνει ο εργοδότης όμως το αφαιρεί από το μισθό μου, άρα πάλι εγώ το πληρώνω αλλά έμμεσα. Εμένα μου δίνουν αναλυτική βεβαίωση που φαίνεται το μικτό ποσό, το καθαρό μετά φόρων και εισφορών και ανάλυση των κρατήσεων σε φόρους εισφορές κλπ. Του ΙΚΑ ασθενείας οι κρατήσεις νομιζω είναι λίγο πάνω από χιλιάρικο το χρόνο, οπότε δεν είναι και λίγα..

 

Μην κάνετε παράθεση ολόκληρου του αμέσως προηγούμενου μηνύματος για λόγους οικονομίας του forum. Παράθεση κάνετε όταν θέλετε να κάνετε αναφορά σε τμήμα μιας δημοσίευσης ή να απαντήσετε σε δημοσίευση παλιότερη από την αμέσως προηγούμενη. Αντί για κλικ στη λέξη "παράθεση" κάντε κλικ στη λέξη "απάντηση" στο τέλος της ιστοσελίδας.

Ευχαριστώ, achille.

Link to comment
Share on other sites