Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αγροτεμάχιο με τμήμα του στον αναδασμό


Recommended Posts

καλησπέρα!

είμαι νέος μηχανικός και επίσης νέος στο φόρουμ. είναι η πρώτη φορά που θέτω κάποιο ερώτημα, και ελπίζωνα βγάλω μια άκρη γιατι νιώθω οτι έπεσα κατευθείαν στα βαθειά.

στο θεμα μας... 'εχω γεωτεμάχιο για μεταβίβαση,7 στρεμμάτων, εντός οικισμού και εντός ΖΟΕ. υπάρχει συμβόλαιο αποδοχής κληρονομιάς του1977. Ψάχνοντας τι χαρτούρα υπάρχει, ανακάλυψα πως μέρος αυτού(3,5 στρ.) ανήκει στον αναδασμό.

-Πως γίνεται να είναι στον αναδασμό το μισό όταν στην Ε9 του ιδιοκτήτη δηλώνεται ολόκληρο σαν αγροτεμάχιο 7 στρ.?

-Θα πρέπει να φανούν σαν 2 ξεχωριστά γεωτεμάχια?

- Είναι υποχρεωτικό να αναγράψω ορους αρτιότητας-δόμησης στο τοπογραφικό?( ο νέος ιδιοκτητης που μου ζήτησετο τοτοπογραφικό θέλει να φαίνεται σαν αγροτεμάχιο).

ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι εντός οικισμού τότε είναι οικόπεδο. Αυτο σημαίνει ότι πρέπει να εξαιρεθεί από τον αναδασμό. Αν πάλι ο αναδασμός είναι σε εξέλιξη θα πάρεις από την Τοπογραφική Υπηρεσία της περιοχής βεβαίωση των στρεμμάτων που έχουν συμπεριληφθεί στον αναδασμό και θα περιμένεις να κυρωθεί ο αναδασμός για να πάρεις τον τίτλο (γιατί το εμβαδόν του ενδέχεται να αλλάξει και επίσης δεν ξέρεις σε ποια περιοχή θα έχει το δικαίωμα του).

Για μεταβίβαση πιστεύω ότι οι όροι δόμησης δεν είναι απαραιτητοι.

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ πολυ για το ενδιαφέρον Μαρία! έμαθα πως πλέον δεν ανήκει στον αναδασμό αυτό το γεωτεμάχιο, αφού ανήκει συμπεριλήφθηκε στον οικίσμό που οριοθετήθηκε αργότερα...ευχαριστώ και παλι! :D

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...