Μετάβαση στο περιεχόμενο

Περί αυθαιρέτων και ΓΟΚ: Προσθήκη ορόφου σε εξ αδιαιρέτου με υπέρβαση κάλυψης και τρίτη φάση νομιμοποίησης


marias1101

Recommended Posts

Καλησπερα. Δεν είμαι μηχανικός, παρ' ολαυτα έχω κάποιες γνώσεις τεχνικές μιας κ εργαζομουν καιρό σε τεχνική εταιρεία.

Ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα εξ αδιαιρέτου οικόπεδο 170 τετραγωνικών. Το συνολικό οικόπεδο είναι 340 τετραγωνικά και έχει γίνει σύσταση κάθετης ιδιοκτησίας.

Στο Α κομμάτι (για το οποίο ενδιαφέρομαι) υπάρχει παλαιό κτίσμα 90 τετραγωνικών .

Στο Β κομμάτι υπάρχει κτίσμα 105 τετραγωνικών.

Και τα 2 κτισματα είναι νομιμοποιημένα μέχρι τη β φάση του 1337 (νόμος Τρίτση).

Το θέμα είναι πως η κάλυψη του οικοπέδου στο σύνολο είναι 40%. Επομένως τα κατα τα άλλα νομιμοποιημένα κτίσματα την έχουν κατα πολύ υπερβεί.

Σε περιπτωση που αγοράσω το κομμάτι Α προφανώς δεν μπορώ να γκρεμίσω και να κτίσω εκ νέου μιας και τίθεται θέμα υπέρβασης κάλυψης (συντελεστής δόμησης υπάρχει , είναι 1 και δεν έχει εξαντληθεί).

Εαν όμως αποφασίσω να κρατίσω το υπάρχον κτίσμα (90 τμ) , να ολοκληρώσω τη τρίτη φάση νομιμοποίησης, μου είπαν πως μπορώ να αναστηλώσω το υπάρχον και να κάνω καθ'υψος προσθήκη.

Το θέμα είναι πως κανένας μηχανικός δεν μου απαντά υπεύθυνα στο εξής:

το γεγονός ότι έχει γίνει υπέρβαση του συντελεστή κάλυψης επηρρεάζει το νέο όροφο; ή ΜΠορώ να προσθέσω τα 70 τμ που μου αναλογούν πατώντας πανω στο νόμιμο περίγραμμα του κάτω;

 

Θα εκτιμόυσα μια βοηθεια γιατι ειλικρινά είμαι σε αδιέξοδο. Ξέρω πως τα εξ αδιαιρέτου είναι κατα κανόνα προβληματικά αλλά η τιμή τους είναι πολύ δελεαστική... ειδικα στις μέρες μας. Τι με συμβουλεύετε να κάνω;

 

Με εκτίμηση

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.