Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μέγιστη επιτρεπόμενη φόρτιση αγωγών


ssccap

Recommended Posts

Όπως αναφέρει και ο Πέτρανθος παραπάνω είναι ανεπαρκής και φρόνιμο θα ήταν να ελεγχθεί η ηλεκτρολογική εγκατάσταση από αδειούχο ηλεκτρολόγο.

 

Σήμερα σταμάτησε ο εν λόγω κινητήρας με σφάλμα θερμικού.

Μία επαφή του θερμικού δεν έβγαζε έξοδο έχει, αλλοιωθεί εσωτερικά το διμεταλλικό στοιχείο. 

Αυτό συνέβη από "κακή" επαφή του ακροδέκτη επάνω στον πόλο του θερμικού, λόγω ανύπαρκτης συντήρησης.

Τα καλώδια εισόδου στην κλεμμοσειρά του πίνακα από τον κινητήρα ήταν κοκκαλιασμένα.

Αφαίρεσα αρκετό μήκος έως ότου βρώ μαλακό λεπτοπολύκλωνο χαλκό, βλέπετε έχουν τοποθετηθεί "εύκαμπτα" καλώδια τύπου YSL και η μόνωσή τους αλλοιώνεται όσο περνά ο χρόνος όπως και η εσωτερική τους μόνωση έχει πάρει τη μορφή τσίχλας!

[Ναι] Είμαι αδειούχος ηλεκτρολόγος με παλιά άδεια κίνησης νυν εγκαταστάτης, καθώς και διπλωματούχος ηλεκτρολόγος/ηλεκτρονικός εμπορικού ναυτικού.  

Πολλές φορές συναντώ πράγματα και θαύματα σε εγκαταστάσεις στη στεριά που για τα marine δεδομένα είναι απαγορευτικά.

Ίσως η ανοχή στην μη συντήρηση να οφείλεται και στην κακή οικονομική κατάσταση που υπάρχει σε πολλούς κλάδους αλλά μερικοί επιχειρηματίες δεν καταλαβαίνουν ότι η προληπτική συντήρηση σε οδηγεί σε πρόοδο και εν τέλει σε οικονομία της τσέπης σου!

Edited by e-gr
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 21
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Πιθανότατα να χρειαστούν αλλαγή και άλλα καλώδια. Συνίσταται( για να μην πω επιβάλλεται) να αντικατασταθεί όλο το καλώδιο παρά ένα μέρος του(αν όπως λες έχει χαλάσει η μόνωσή του).

Αν δεις τον πίνακα 52-Ε1 του HD 384 επιρεάζεται ο υπολογισμός διατομής του καλωδίου ανάλογα το πλήθος των κυκλωμάτων σημαντικά. Ίσως χρειαστεί να αντικατασταθούν και άλλα ή να τοποθετηθούν πιο αραιά μεταξύ τους όπως αναφέρει στις υποσημειώσεις.

Η αλήθεια είναι ότι άλλο να είσαι στη μέση του ωκεανού και να πάρεις φωτιά ή να μείνει ακυβέρνητο το πλοίο και άλλο στεριά όπου όλα τα έχεις σε σύντομο χρονικό διάστημα (πυροσβεστική, ανταλλακτικά κλπ). Επιπλέον τα πλοία επιθεωρούνται και πιστοποιούνται συνεχώς εν αντιθέσει με τις βιομηχανικές εγκαταστάσεις.

Γενικά και ειδικά η συντήρηση (preventive-predictive-corrective) πρωτίστως πρέπει να γίνεται για λόγους ασφαλείας.Σίγουρα με Predective maintenance μπορείς να δεις τι σου έρχεται μελλοντικά  και να κάνεις τον προγραμματισμό σου για διακοπή λειτουργίας, για παραγγελία ανταλλακτικών και γενικά μείωση του κόστους αποκατάστασης της μελλοντικής βλάβης από το να παρουσιαστεί απρόβλεπτα.

Για τη συγκεκριμένη εγκατάσταση που αναφέρεις πρέπει να ελεγχθούν και τα υπόλοιπα καλώδια που βρισκονται στην ίδια σχάρα. Αν γίνει βραχυκύκλωμα και ξεσπάσει πυρκαγιά θα τρέχει και δε θα φτάνει και ο ιδιοκτήτης και ο υπεύθυνος λειτουργίας&συντήρησης. Οπότε καλύτερα ας γίνει ένας έλεγχος στην εγκατάσταση ο οποίος θα γίνει σωστά και ας έχει ένα κόστος, παρά να γίνει κάποιο ατύχημα και να τρέχουν μια ζωή.

Πας να γλυτώσεις μια δεκάρα τώρα και σου βγαίνει στο πολλαπλάσιο αργότερα. Και τώρα μπορείς να τα μαζέψεις γιατί ξέρεις τι είναι. Μετά άντε να χειριστείς δικηγόρους,προσωπικό, ασφάλιστικές,παραγωγή, πελάτες,αξιοπιστία επωνυμίας κλπ.

Για να μην το κουράζω όπως στρώσεις θα κοιμηθείς...

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.