Μετάβαση στο περιεχόμενο

Οικόπεδο εξ ημισείας εντός και εκτός σχεδίου


geom

Recommended Posts

έχω το οικόπεδο που δείχνει το σχέδιο το οποίο (όπως και όλα τα διπλανά) είναι στο άκρο του σχεδίου πόλεως οπότε η αρχικη ιδιοκτησία κόβεται σε εντός και εκτός σχεδίου τμήματα, τα οποία συνεχίζουν να ανήκουν στον ίδιο ιδιοκτήτη. Η δημοτική οδός δεξιά είναι η μόνη υφιστάμενη οδική πρόσβαση, και προφανώς θα γίνει είσοδος πάρκιν από εκεί. Πρόκειται να βγεί άδεια νέας κατοικίας στο εντός. Το εκτός σχεδίου τμήμα όπως φαίνεται είναι 120τμ. περίπου. Δεν είναι σίγουρο αν θα απαλλωτριωθεί το εκτός στο μέλλον, αλλά τώρα θεωρείται ξεχωριστό πλέον οικόπεδο. Είναι προφανές ότι το σχέδιο πόλης θεωρεί το όριο εντός/εκτός ως πρόσωπο, εξ'ού και δείχνει πρασιά. Αλλά τελικά η πρασιά γειτνιάζει με άλλη ιδιοκτησία ώς έχει. Η ερώτηση/εις είναι:

 

μπορώ στα σχέδια αδείας για το εντός να δείξω τις διαμορφώσεις μου (είσοδο οχημάτων, περίφραξη, κλπ.) να συνεχίζονται στο εκτός;

 

Πρέπει να υποβάλλω για νέα άδεια περίφραξης και διαμορφώσεως για το εκτός;

 

Θεωρείτε ότι συμφέρει να αγνοήσω το εκτός και να δείξω στα σχέδια μόνο το εντός;

 

κάποιοι συνάδελφοι δείχνουν ότι το εκτός δεν υπάρχει και το αποκαλούν δρόμο ώστε να κλείσουν στόματα στην πολεοδομία αφού κάποιοι θεωρούν ότι δε μπορείς να έχεις είσοδο από εκεί όταν μεσολαβεί άλλη ιδιοκτησία (η εκτός)

oikopedo.pdf

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 23
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Μια βασική και ουσιαστική παράλειψη στο διάγραμμα είναι π μη σχεδιασμός με χρώμα του ορίου του ΡΣ. Τελειώνει με δρόμο και εάν ΝΑΙ τι είδους γραμμές είναι (ΡΓ ή ΟΓ);

Επίσης, το ΡΣ είναι προ του 1983;

 

Σε κάθε περίπτωση, είναι λίγο περίεργο να υπήρχε, εξ αρχής, δημοτική οδός στο τέλος της ιδιοκτησίας και το ΡΣ να τελειώνει λίγο πριν. Μήπως η οδός δημιουργήθηκε εκ των υστέρων;

Link to comment
Share on other sites

η ΡΓ είναι στην εΞωτερική μεριά της πρασιάς και ΟΓ είναι στην εσωτερική μεριά της πρασιάς και από τις 2 μεριές του οικοπέδου, η πρασιά είναι 4μ. Δίπλα στη δημοτική οδό είναι γραμμή οΣΕ εγκαταλελειμμένη, και το αρχικό όριο σχεδίου πόλεως έκανε χυδαία ένα οφφσετ κόβωντας τα οικόπεδα, και αυτό δε μπόρεσε να το αλλάξει κανείς μετά. Τώρα ενώ τελειώνει με πρασιά, νοώντας πως ειναι δρόμος μετά, έχει μείνει αυτή η ζώνη εκτός σχεδίου τμημάτων ώς τη δημοτική οδό. Η πράξη εφαρμογής είναι του 2009 ή 10, ενώ το σχέδιο με φεκ του 89 χονδρικά. Η δημοτική οδός είναι παλαιότερη. Δεν υθπάρχουν σχέδια επέκτασης της δημοτικής οδού, ενώ τώρα που επεκτείνεται ξανά το σχέδιο πόλης πιθανό να παραμείνει !!! εκτός σχεδίου αυτή η στενή ζώνη, αφού το όριο ΣΠ είναι η άλλη μεριά της γραμμής ΟΣΕ!!!

Link to comment
Share on other sites

1. Με βάση την περιγραφή σου, η ΠΜ τελειώνει στις ΡΓ και ΟΓ του ΟΤ αυτού, αλλά αυτό δεν είναι δυνατόν γιατί η ΠΜ, και ειδικότερα όσες εκπονήθηκαν μετά το 1983, τελειώνουν σε περιμετρικό δρόμο της ΠΜ. Επομένως, πρέπει να δεις την ΠΜ και να σχεδιάσεις σωστά όχι μόνον τις γραμμές του ΟΤ αλλά και το τελείωμα της ΠΜ στη συγκεκριμένη περιοχή.

 

2. Αφού υπάρχει σιδηροδρομική γραμμή μετά το δρόμο, το πιθανότερο είναι ότι η παράλληλη ΡΓ του ΟΤ, που θεωρείς ότι σχεδιάστηκε offset από τη σιδ. γραμμή, αντιστοιχεί, στην πραγματικότητα, στο εύρος της απαλλοτριωμένης λωρίδας του ΟΣΕ προς την πλευρά αυτή. Στις περιπτώσεις εκπόνησης ΠΜ σε περιοχή όπου διέρχεται γραμμή του ΟΣΕ, έστω και εγκαταλελειμμένη, ο φορέας ανάθεσης της ΠΜ απευθύνεται στον ΟΣΕ για την κατάθεση των αντίστοιχων διαγραμμάτων απαλλοτρίωσης. Σημειωτέον ότι ο ΟΣΕ (ΓΑΙΑΟΣΕ) έχει πλήρες αρχείο με τις ζώνες απαλλοτρίωσης για τις γραμμές του καθώς και τις αντίστοιχες αποφάσεις. Για το λόγο αυτό σε συμβουλεύω να μελετήσεις την ΠΕ για τη συγκεκριμένη περιοχή.

Link to comment
Share on other sites

Σωστά όλα αυτά και κατανοητά, δυστυχώς όμως η κατάσταση είναι αυτή που παρουσιάζω, λόγω προχειρότητας φορέων και μελετητών και μόνο. Γι αυτό και βλέπουμε πρασιά σε επαφή με εκτός σχεδίου ιδιοκτησία. Δηλαδή θέλανε οι μελετητές να τελειώνουν στη δημοτική οδό και να μη μπλέξουν με ΟΣΕ. Προληπτικά έκαναν το όφφσετ ενώ τελικά η ζώνη απαλλοτρίωσης ΟΣΕ είναι πολύ στενότερη εκεί συγκεκριμένα. Σε κάθε περίπτωση, ώς έχει τώρα και προφανώς για πολύ ακόμη, το ιδιοκτησιακό καθεστώς είναι όπως το δείχνω. Πρόκειται για τη Ν. Πέραμο, θέση Ακρογιάλι.

 

Άρα οι αρχικές ερωτήσεις μου επιστρέφουν.

Μάλιστα το κτηματολόγιο έχει δώσει διαφορετικό ΚΑΕΚ στα εντός και εκτός, ενώ είναι μια αρχική ιδιοκτησία, θεωρείτε ότι είναι αυτό ορθό παρεπιπτόντως;

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς, τόσο στα σμικρυμένα διαγράμματα που συνοδεύουν το αρχικό πδ (ΦΕΚ 157/Δ/89) όσο και σ' εκείνα της αναθεώρησης με την απόφαση Νομάρχη (ΦΕΚ 1111/Δ/1998) δεν διακρίνονται καθαρά οι γραμμές των ΠΜ. Θα πρέπει να δεις τα διαγράμματα των ΠΜ που είναι αρχειοθετημένα είτε στην πολεοδομία (και των δύο) είτε στο ΥΠΕΚΑ/ΔΤΕ (της πρώτης). Επιμένω ότι τουλάχιστον η πρώτη ΠΜ που εγκρίθηκε με πδ πρέπει να είναι σχεδιασμένη σωστά.

Link to comment
Share on other sites

η θέση του ορίου του σχεδίου πόλεως ήταν αυτή από την αρχή, απλά αδιαφόρησαν στην αρχή οι πολεοδόμοι μελετητές για τα όρια ιδιοκτησιών ώστε να μη μπλέξουν με ΟΣΕ, προληπτικά και μόνο. Στο τοπογραφικό της Ελευσίνας έδειχναν σε κάτι χεράτα σχέδια να φαίνεται το όριο ΠΜ και ΡΓ αυτό ώς πρόσωπο, με μαρκαδόρο περασμένο. Όμως τι να το κάνω αφού άλλη είναι η πρόθεσή τους και άλλη η κατάσταση και το όριο είναι σε άλλα εκτός σχεδίου;

post-30098-131887277803_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που ανάρτησες είναι τοπογραφικό διάγραμμα (ίσως κτηματολογικό) και δεν αντιστοιχεί στο διάγραμμα που συνοδεύει την αναθεώρηση του 1998, πολύ περισσότερο μάλιστα στην αρχική έγκριση του 1989.

 

Εάν σου δείχνουν αυτό στην πολεοδομία ως ΠΜ, τότε πρέπει να απευθυνθείς στο ΥΠΕΚΑ/ΔΤΕ για να πάρεις αντίγραφο της αρχικής ΠΜ.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.