thanasi Δημοσιεύτηκε December 10, 2011 at 04:56 μμ Δημοσιεύτηκε December 10, 2011 at 04:56 μμ Καλησπερα παιδια, ηθελα να κανω μια ερωτηση... εχω εναν πελατη και αγορασε μια κινεζικη γεννητρια χωρις avr,του την συνδεσα κανονικα και δουλευουν ολα τα φωτα μεσα στο σπιτι απλως το ρευμα δεν ειναι σταθερο ετσι πηγε και πηρε εναν σταθεροποιητη τασεως απο την topelectronics 3000va με συστημα relay.Δυστηχως ομως δεν δουλευει,γραφει πανω στην προσοψη unusual. To καταστημα του ειπε οτι μηπως επρεπε να παρει με το συστημα servo,για να δουλεψει. Γνωριζει κανεις τιποτα η καποιο αλλο ''φθηνο''συστημα για σταθεροποιηση της τασης της γεννητριας? ευχαριστω εκ τον προτερων για τις απαντησεις
Darth Vader Δημοσιεύτηκε December 22, 2011 at 03:43 μμ Δημοσιεύτηκε December 22, 2011 at 03:43 μμ Καλησπέρα Θανάση, Λόγω δουλειάς γνωρίζω αρκετά απο γεννήτριες και εφόσον στο Η/Ζ που αγόρασε ο πελάτης σου η γεννήτρια δεν έχει AVR (αν είναι δυνατόν που θα φτάσει η φτήνια τους) ό,τι και να αγοράσεις απο κει και έπειτα δεν προκειται να διορθωθεί το πρόβλημα. Πρέπει όμως για να εξασφαλήσεις ότι έχει ανεβοκατεβάσματα η τάση εξόδου απο την γεννήτρια, οι στροφές του κινητήρα να είναι σταθερές και μέσα στα όρια είτε είναι 1500rpm είτε 3000rpm.
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε December 22, 2011 at 04:01 μμ Δημοσιεύτηκε December 22, 2011 at 04:01 μμ Σε ανάλογη περίπτωση που είχα φώναξα έναν τεχνικό που φτιάχνει αντλίες πετρελαίου στους ανάλογους κινητήρες , πρόσθεσε μέσα στην αντλία πετρελαίου το Η/Ζ μικρά αντίβαρα όπως μου είπε, έτσι ο κινητήρας δούλευε σταθερά 1500rpm στα διάφορα φορτία χωρίς να επηρεάζονται volt & Ηz
Darth Vader Δημοσιεύτηκε December 22, 2011 at 04:18 μμ Δημοσιεύτηκε December 22, 2011 at 04:18 μμ (edited) Για αυτό είπα παραπάνω ότι πρεπεί να έχει εξασφαλήσει ότι δεν έχει ανεβοκατεβάσματα οι στροφές του κινητήρα. Τα ανεβοκατεβάσματα των στροφών του κινητήρα επηρεάζουν τη διακύμανση της τάσης και της συχνότητας. Τα ανεβοκατεβάσματα της τάσης εξόδου (εν κενό ή υπο σταθερό φορτίο) δεν επηρεάζουν ποτέ τα ανεβοκατεβάσματα των στροφών του κινητήρα. Edited December 22, 2011 at 06:43 μμ by miltos Διαγραφή παράθεσης
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε December 22, 2011 at 04:44 μμ Δημοσιεύτηκε December 22, 2011 at 04:44 μμ (edited) Μα οι στροφές του κινητήρα επηρεάζονται από τη διακύμανση του φορτίου, που σημαίνει ότι, επηρεάζονται η τάση και η συχνότητα. Αν μάλιστα σε ένα Η/Ζ 1500rpm ανεβάσει o κινητήρας ξαφνικά τις στροφές του στις 1800rpm όλα τα επαγωγικά φορτία που βρίσκονται πάνω στο Η/Ζ θα καούν λόγο του ότι τα Ηz από 50 θα φτάσουν στα 60 Edited December 22, 2011 at 04:46 μμ by ΝΙΚΟΣΤΡΙ
Darth Vader Δημοσιεύτηκε December 23, 2011 at 08:48 πμ Δημοσιεύτηκε December 23, 2011 at 08:48 πμ (edited) Αν διαβάσεις το τελευταίο μου post γράφω ότι δεν έχουμε διακύμανση της τάσης όταν ο κινητήρας δουλέυει ΕΝ ΚΕΝΟ και ύπο ΣΤΑΘΕΡΟ ΦΟΡΤΙΟ. Edited December 23, 2011 at 11:12 πμ by miltos Διαγραφή παράθεσης προηγούμενου μηνύματος
AlexisPap Δημοσιεύτηκε December 23, 2011 at 09:07 πμ Δημοσιεύτηκε December 23, 2011 at 09:07 πμ ΕΝ ΚΕΝΩ...
Darth Vader Δημοσιεύτηκε December 23, 2011 at 09:23 πμ Δημοσιεύτηκε December 23, 2011 at 09:23 πμ On 23/12/2011 at 9:07 ΠΜ, AlexisPap said: ΕΝ ΚΕΝΩ... Σωστός
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε December 23, 2011 at 04:49 μμ Δημοσιεύτηκε December 23, 2011 at 04:49 μμ (edited) Και από πότε υπολογίζουμε ένα Η/Ζ EN κενό? Edited December 23, 2011 at 04:53 μμ by ΝΙΚΟΣΤΡΙ
Darth Vader Δημοσιεύτηκε December 24, 2011 at 10:12 πμ Δημοσιεύτηκε December 24, 2011 at 10:12 πμ Όταν δουλεύει χωρίς φορτίο
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα