Μετάβαση στο περιεχόμενο

Εύρεση εργασίας στο εξωτερικό


Simon

Recommended Posts

Ρε παιδιά μπορεί να είναι λίγο γλαφυρός ο Ροδόπουλος και υπερβολικός..αλλά κρατείστε την ουσία όσων  λέει. Έχει δίκαιο για την εξειδίκευση και για τα μεταπτυχιακά που είναι γενικού περιεχομένου και δεν προσφέρουν τίποτα. Επίσης καλό είναι να ξέρουμε κάτι πιο εξειδικευμένο σας λογισμικό κανονισμό κ.τ.λ. . Πολλές από τις ξένες αγγελίες που βλέπω γράφουν περίεργες ειδικότητες και λογισμικά που δεν έχω ξανακούσει και απευθύνονται σε πολιτικούς μηχανικούς.

 

Από εκεί και πέρα συμφωνώ ότι τα θέματα αυτά είναι πιο πολύ ενός ακαδημαϊκού σύμβουλου έργου παρά μηχανικού εργοταξίου.

O Ροδόπουλος έχει τη τάση να αναδεικνύει επιστημονικές εξειδικεύσεις ως κάτι προαπαιτούμενο στην αγορά εργασίας,το οποίο ναι μεν είναι θεμιτό αλλά δεν αντικατροπτίζει τις ανάγκες τις αγοράς.Ο Γιάννης μπορεί να επιβεβαιώσει οτι Γαλλικός Κολοσσός στο Qatar σούταρε όλους τους manager απο το "έργο", διότι έπαιζαν με το τρίτο δεκαδικό και καθυστέρησαν το έργο 3 χρόνια (Μιλάμε για εξειδικευμένους).Τη θέση τους ανέλαβαν καινούργιοι με εμπειρία στην οργάνωση και όχι στην ανάλυση.

Edited by McRaster
  • Upvote 7
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 2,2k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Καλα ολα αυτα αλλα πάλι απευθυνόμαστε σε ειδικό κοινό με πολυ καλη εμπειρια που θελει το κατι παραπάνω.. Στο παρόν θεμα υπαρχουν και ατομα που ψάχνονται για εργασια στο εξωτερικο ξεκινώντας απο το μηδέν και όχι μονο ατομα που εχουν βρεθεί σε καμια 10ρια μεγαλα εργα και τωρα πατωσαν στο εσωτερικό.

Καλές οι εξειδικεύσεις καλα τα στοχευμένα μεταπτυχιακά και όχι απλα για να γίνουν, αλλα αυτο έρχεται μεσα απο εργασιακή εμπειρια και στόχο για κατι πιο συγκεκριμενο. Οταν καποιος ειναι απόφοιτος η με πολυ μικρή εμπειρια δεν παει να εξειδικευτεί πχ στις γέφυρες μπας και ασχοληθεί με αυτο το αντικείμενο. Ψάχνει απλα να ξεκινήσει βλέποντας και κάνοντας απλα πράγματα.

Φαίνεται οτι κάποιοι ξέχασαν πως ξεκίνησαν, εχουν σημείο αναφοράς τη δικη τους εμπειρια λες και ειναι οι τελευταίοι που έκλεισαν την πόρτα και οι επερχόμενοι ειναι καμμένο χαρτί που δεν αξίζει να ασχοληθεί κανεις η ο κοσμος σταματάει στους πολύπειρους μηχανικους.

Δηλαδη η κοπελίτσα που αρχικά ρώτησε θα πρεπει να παιζει στα δάκτυλα το CATIA η να κανει το μεταπτυχιακο των 30Κ μπας και εχει καμια πιθανότητα.. Μαιστα...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Ικαρε

 

θες να σου πω οτι για graduate level οι περισσότερες aerospace, Oil gas, Mechanical εταιρίες ζητάνε υποχρεωτικά CATIA. Κάνε μια αναζήτηση και θα δεις.  Επαναλαμβάνω για να γίνω αντιληπτός. Στο εξωτερικό οι εταιρίες ζητάνε πράγματα που γνωρίσουν οτι οι graduates τα έχουν μάθει στο πανεπιστήμιο της χώρας τους. Στην Ελλάδα δυστυχώς έχουμε το μεγαλύτερο skills mismatch επειδή τα ελληνικά πανεπιστήμια (πολύ καλά σε θεωρητικό επίπεδο) δεν δίνουν employable degrees. Η αγορά δυστυχώς δεν βλέπει τα πράγματα με αυτό τον τρόπο. Η αγορά θέλει να ξέρεις τα βασικά εργαλεία για να εργαστείς. Όταν η αγορά αναζητήσει την εξειδίκευση, τότε θα κοιτάξει να βρει κόσμο απο τα "καλά" πανεπιστήμια. Εδώ δυστυχώς η Ελλάδα δεν έχει καταφέρει να "πουλήσει" σωστά τα δικά της πανεπιστήμια.   

Link to comment
Share on other sites

Δεν ισχύει αυτό κε Ροδόπουλε,είναι μια λανθασμένη εκτίμηση.Τυγχάνει να έχω αποφοιτήσει απο Βρετανικό Πανεπιστήμιο και μπορώ να σου πω με βεβαιότητα οτι το επίπεδο των ελλήνων φοιτητών είναι υψηλότερο σε Μελέτη και Επίβλεψη.Επίσης, απο τη μικρή μου εμπειρία, οι Έλληνες Μηχανικοί που εργάζονται στο εξωτερικό έχουν καλύτερη προσέγγιση ,τουλάχιστον εργοταξιακά, στα έργα.

 

Θα σου πω μια προσωπική ιστορία κάπου στο 2006.Λοιπόν, ήταν η εποχή που έκανα το βιογραφικό μου για εργασία στην Αγγλία με εμπειρία σε οικοδομικά έργα 3 ετών.Όταν μου έστειλαν το προαπαιτούμενα τρόμαξα και μάλιστα για εργασία εργοταξίου.Σκέφτηκαν λοιπόν απλά, είναι δυνατόν να ζητάνε αυτές τις π@π@ριές όταν δεν υπάρχει χρόνος ούτε για κλάσιμο στο συγκεκριμένο έργο;.Πήρα λοιπόν το αεροπλάνο και πήγα και βρήκα στο εργοτάξιο τον Project Manager (Leeds -Η εταιρία  pc harrington).Αφού αναλύσαμε τι μπορώ να κάνω και τι όχι με δέχτηκαν.Τον επόμενο μήνα ανέβηκα και επίσημα για εργασία και κάπου την 2η εβδομάδα είχαμε κουβέντα σχετικά με τις απαιτήσεις που θέτει το HR.Εκεί λοιπόν μου είπε οτι πολλές φορές τα κείμενα γράφονται απο ΜΗ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ και είναι τυποποιήμενα,δηλαδή οι ίδιοι δεν τα έχουν δεί.Το κλού τις ιστορίας είναι οτι κατέληξε λέγοντας πως κανένα βιογραφικό δεν αντικατροπτίζει τις πραγματικές ικανότητες του Μηχανικού, απλά τις περιγράφει και τις περισσότερες φορές ο ίδιος διαλέγει άτομα που έχουν εργαστεί σε συγκεκριμένες εταιρίες που γνωρίζει πως δουλεύουν και είναι κοντά στη δική του λογική

 

Οι εταιρίες , πέρα απο το γραφειοκρατικό και τις ικανότητες τέννις που πρέπει να έχεις για να πετάς το μπαλάκι της ευθύνης αλλού,θέλουν άτομα που να δίνουν λύσεις.Εργοταξιακά η δουλειά του μηχανικού είναι συγκεκριμένη και δεν μένει χρόνος για αναλύσεις ή διάβασμα,αυτό είναι αντιληπτό σε όλους.Η δουλειά των αναλύσεων γίνεται πάντα απο Συμβούλους Μηχανικους.Συνεπώς, οι θεωρητικές ερωτήσεις απο Project Manager θεωρώ πως είναι άτοπες.

Edited by McRaster
  • Upvote 5
Link to comment
Share on other sites

O Ροδόπουλος έχει τη τάση να αναδεικνύει επιστημονικές εξειδικεύσεις ως κάτι προαπαιτούμενο στην αγορά εργασίας,το οποίο ναι μεν είναι θεμιτό αλλά δεν αντικατροπτίζει τις ανάγκες τις αγοράς.Ο Γιάννης μπορεί να επιβεβαιώσει οτι Γαλλικός Κολοσσός στο Qatar σούταρε όλους τους manager απο το "έργο", διότι έπαιζαν με το τρίτο δεκαδικό και καθυστέρησαν το έργο 3 χρόνια (Μιλάμε για εξειδικευμένους).Τη θέση τους ανέλαβαν καινούργιοι με εμπειρία στην οργάνωση και όχι στην ανάλυση.

 

H πληροφορία σου για την καθυστέρηση είναι λανθασμένη. Το έργο καθυστέρησε διότι υπάρχουν άπειρες μηνύσεις για εργάτες που δούλευαν 66 ώρες την εβδομάδα ενώ τους κρατούσαν τα διαβατήρια παράνομα. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν ισχύει αυτό κε Ροδόπουλε,είναι μια λανθασμένη εκτίμηση.Τυγχάνει να έχω αποφοιτήσει απο Βρετανικό Πανεπιστήμιο και μπορώ να σου πω με βεβαιότητα οτι το επίπεδο των ελλήνων φοιτητών είναι υψηλότερο σε Μελέτη και Επίβλεψη.Επίσης, απο τη μικρή μου εμπειρία, οι Έλληνες Μηχανικοί που εργάζονται στο εξωτερικό έχουν καλύτερη προσέγγιση ,τουλάχιστον εργοταξιακά, στα έργα.

 

Δεν ειπα οτι οι Ελληνες δεν έχουν τις προδιαγραφές για να δουλέψουν. Αυτό που είπα είναι οτι τα νέα παιδιά θα πρέπει να συναγωνιστούν άλλους μηχανικούς απο χώρες όπως η Ινδία, Κίνα, Αιγυπτος που δέχονται να εργαστούν για ποσά που για τους Ελληνες ακούγονται λίγα και γνωρίζουν πολύ καλύτερα απο τους νέους Ελληνες κάποιες βασικές απαιτήσεις. Οι Ελληνες προφανώς και μπορούν να μάθουν διότι έχουν τα προσόντα αλλα είναι εξαιρετικά δύσκολο να τους προσλάβουν όταν έχουν τέτοια τεράστια προσφορά απο τους παραπάνω. Στην Τουρκία την θέση την πήρε Αιγύπτιος με εμπειρία 26 ετων ενω η θέση απαιτούσε τουλάχιστον 10 χρόνια εμπειρία. Συζητώντας με τον HRM μου είπε οτι τον προτίμησε επειδή είχε αποδεδειγμένο mobility track record.     

Link to comment
Share on other sites

Ούτε στα όνειρα σου, απο τη συγκεκριμένη εταιρία......Η καθυστέρηση των 3 ετών ξεκίνησε όταν όλα τα τμήματα διασταυρώθηκαν στις εργασίες και εκεί επικράτησε το χάος, όχι εγώ έχω δίκαιο όχι εσυ κτλ

Edited by McRaster
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ικαρε

 

θες να σου πω οτι για graduate level οι περισσότερες aerospace, Oil gas, Mechanical εταιρίες ζητάνε υποχρεωτικά CATIA.

 

Λάθος. Αποκλειστικα Catia δουλεύουν στο aerospace, στο automotive ειτε Catia ειτε NX, όλοι οι άλλοι κλάδοι δουλεύουν ή solid works ή pro engineer/creo ή NX ή inventor ή solid edge (με αυτή τη σειρα τα σχεδιαστικά) ανάλογα την εταιρεια.

 

Απο εκεί και πέρα θα συμφωνισω οτι οι Ελληνες απόφοιτοι δεν έχουμε κάποια συγκεκριμενα skills.

Δεν γίνεται Μηχανολογοι Ηλεκτρολόγοι και Πολιτικοί μηχανικοί να μην ξέρουν τι είναι BIM, να μην ξέρουν τουλαχιστον ενα 3D σχεδιαστικό πακέτο+autocad, να μην ξερουν τι ειναι FEA και CFD, να μην ξέρουν τι είναι ISO 9001, 14001,18001 να μην ξέρουν τι σημαίνουν τα αρχικα πριν απο ενα πρότυπο πχ ELOT EN ISO, να μην ξερουν για νομοθεσία και προτυπα CE. Πόσοι πολιτικοί μηχανικοί απο εδώ μέσα ξέρουν οτι οι μεταλλικές δοκοί και οσες έρχονται απο το εργοστάσιο έτοιμες αλλά και σε οσες γίνει οποιαδήποτε εργασία (διάνοιξη οπών, συγκοληση , κοπή κλπ) πρεπει να καλύπτονται απο CE? Το τελευταιο θα έπρεπε να μπει σε όλα τα προγράμματα σπουδών Πολιτικών μηχανικών.

 

Απο εκεί και πέρα κύριε Ροδοπουλε project engineer της Siemens σε εργο δισ££ απέρριψε γαλβανισμενες μεταλλικές δοκούς επειδή the silver paint is non consistent and rough. Ελληνας μηχανικος δεν το εκανε ποτε αυτο οποτε μια χαρά είναι το επίπεδο μας.

 

Τέλος τα requirements κάθε θεσης, κυρίως στις μεγάλες εταιρίες, γράφονται απο το HR η απο external recruiters (talent acquisition πιο sic) και είναι φασον. Δεν έχει την παραμικρή ιδέα ο recruiter τι είναι CFD ή six sigma. Αν ήξερε θα την έκανε εκείνος την δουλεια.

Edited by rootbreaker
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ε αυτό το κακό το έχουν οι ξένοι, ειδικά όταν δεν πληρώνουν απο τη τσέπη τους.

 

Ε τώρα πως δεν ξέρουν τι είναι το BIM,CFD κτλ.....υπερβολικός,εδώ ο αδερφός απο ΔΠΘ (που δεν το γουστάρει ο Ροδόπουλος) και ξέρει απο προσομοίωση  CFD.

Edited by McRaster
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ε αυτό το κακό το έχουν οι ξένοι, ειδικά όταν δεν πληρώνουν απο τη τσέπη τους.

 

Ε τώρα πως δεν ξέρουν τι είναι το BIM,CFD κτλ.....υπερβολικός,εδώ ο αδερφός απο ΔΠΘ (που δεν το γουστάρει ο Ροδόπουλος) και ξέρει απο προσομοίωση  CFD.

Σε κάποια ιδρύματα όμως δεν ξέρουν και αυτό ειναι κακό. Ειδικα το BIM εξω το ζητάνε παρα πολύ. Το CFD δεν μου το ζητήσανε σε καμια δουλεια αλλά μας έσωσε το τομάρι αρκετές φορές.
Link to comment
Share on other sites

Το ζήτάνε γιατί κάθε εβδομάδα γίνεται αναθεώρηση της μελέτης και γεμίζεις με Α1 revised.

 

Συμφωνώ με τη λογική σου, δεν είναι θέμα ρεαλισμού είναι απλή αρχή των πραγμάτων.Ξεκινάς απο κάπου και η διαδρομή σου χαράσσεται μέσα απο τη δουλειά σου και κάποια στιγμή το ποθητό θα έρθει.Απλά για το θέμα εύρεσης εργασίας , θα έλεγα οτι είναι καλύτερο για όσους ψάχνουν δουλειά σε εργοτάξιο, να χτυπήσουν απευθείας τις πόρτες του εργοταξίου και να αποφύγουν το HR 

Edited by McRaster
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.