Μετάβαση στο περιεχόμενο

Γεφύρια της Αρτας


afilotimos

Recommended Posts

Πολλά έργα, καί στο παρελθόν καί τώρα, διακόπτονται. Μήπως είναι ή μοίρα κάποιων πού εμπλέκονται (ιδιοκτήτες,μηχανικοί) ή απλώς η οικονομική κρίση; Από την εμπειρία σας,ποιές είναι οι αιτίες της διακοπής

 

Ο κύριος λόγος είναι η αγνοια τόσο των ιδιοκτητών όσο και των μηχανικών για τα απαραίτητα μέρη που χρειάζονται να συμμετέχουν σε ένα έργο. Όταν αναφέρομαι σε αγνοια δεν εννοώ το τεχνικό κομμάτι απαραίτητα (αν και εκεί ακόμη και σε απλές κατασκευές υπάρχει πρόβλημα)ούτε το γραφειοκρατικό κομμάτι άλλα κυρίως το κομμάτι της διοίκησης.

 

Για την ολοκλήρωση ενός ποιοτικού έργου πρέπει να υπάρχει:

 

Ο μηχανικός του πελάτη, το απόλυτο αφεντικό, συντάσσει τον προυπολογισμό, και κοιτάζει να μην αποκλινει από αυτόν, συντάσσει ισχυρά συμφωνητικά, επιλέγει τον μελετητή και τον εργολάβο με κριτήρια που επιλέγει αυτός και για να μην πλατιάζω υπερασπίζεται τον πελάτη και τα συμφέροντα του και διοικεί το έργο.

 

Ο μελετητής-επιβλέπων μηχανικός, ο ποίος πρέπει να βρίσκεται στο πεδίο και να βεβαιώνει ότι οι εργασίες , οι ποσότητες και οι πρακτικές του εργολάβου συνάδουν με την μελέτη του.

 

Ο εργολάβος και ο μηχανικός του.

 

¨Οταν ένα από αυτά τα μέρη δεν υπάρχουν θα προκύψουν προβλήματα.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.