Μετάβαση στο περιεχόμενο

Din 4701/83 - EN 12831 βοήθεια για πτυχιακή


michalex

Recommended Posts

Καλήσπέρα σας.

 

Είμαι φοιτητής μηχανολόγος μηχανικός και έχω πάρει σαν θέμα πτυχιακής εργασίας "Ενεργειακή ανάλυση και σύγκριση μεθόδων υπολογισμού θερμικών αναγκών σε κτίριο κατά DIN 4701/83 και κατά EN 12831/2003" Το πρόβλημά μου είναι πως δεν μπορώ να βρώ τα αντίστοιχα πρότυπα ή τα αντίστοιχα φεκ αν υπάρχουν. Υπάρχει περίπτωση να μου τα αποστείλει κάποιος από το forum ή θα πρεπει να βρω μόνος μου από τεχνικό επιμελητήριο? Σας ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Για το ΕΝ 12831/2003 έχω ψάξει κ εγώ αρκετά κ όχι μόνο στα ελληνικά αλλά σε οποιαδήποτε γλώσσα. Δε βρηκα κάτι , το μονο που μπορείς να κάνεις είναι να δωσεις 100+ ευρω στον ΕΛΟΤ και να τον αγοράσεις. Αν βαλεις στο gougle όμως όλο και κάτι θα βρεις ή από άλλες πτυχιακές ή από σημειώσεις μαθημάτων. Το ίδιο ισχύει και για το Din, δεν έχουν άλλωστε και τεράστιες διαφορές.

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Δυστυχώς με λύπη είδα πως δεν μπορώ να τα βρω πουθενά. Πήρα τον ΕΛΟΤ και όπως μου είπες μου ζητάνε 100+ ευρώ για το ΕΝ12831 και στην αγγλική γλώσσα. Για το πρότυπο din 4701/83 ούτε για λόγος αφού μου είπαν πως πρέπει να το κάνουν ειδική παραγγελία από Γερμανία. Σε ερώτηση μου πως είναι δυνατόν ο επίσημος φορέας να μην έχει το πρότυπο που μέχρι πρόσφατα όλοι θεωρητικά οι μηχανικοί έπρεπε να εφαρμόζουν καμία απάντηση. Μετά από κόπο βρήκα πως το din 4701/83 της Ελλάδος είναι το αντίστοιχο ( 2 τεύχη συνολικά ) din 4701-1 (ή din 4701 teil 1) και 4701-2 ( ή din 4701 teil 2 ). Το δεύτερο τεύχος που είναι και το ουσιώδες αφού περιέχει τους πίνακες κατάφερα να το βρω. όποιος ενδιαφέρεται να το έχει μπορεί να μου στείλει το email του να του το στείλω. ελπίζω να βρω και τα υπόλοιπα πρότυπα και να τα διαθέσω σε όποιον τα θέλει.

Link to comment
Share on other sites