Μετάβαση στο περιεχόμενο

Γερμανία: Κίνητρα Ύψους 600 Εκατ. Ευρώ στους Καταναλωτές για Αγορά Ηλεκτρικών και Υβριδικών Αυτοκινήτων


Engineer

Recommended Posts

Οι αποδόσεις που δίνεις σε τι αναφέρονται για τη κάθε περίπτωση;

για τα θερμικά είναι tank to wheel για τα ηλεκτρικά charger to wheel ή grid to wheel για τα high end μοντέλα

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ Nvel. Akius όσο δίκιο έχεις για τα νησιά να ξέρεις άλλο τόσο δεν θα το βρεις. Μάλιστα σε πολλά από τα αυτά τα νησάκια η χρήση των ΑΠΕ βγαίνει πιο οικονομική από αυτή των συμβατικών καυσίμων αλλά λόγω έλλειψης κεφαλαίων για άλλη μια φορά δεν προχωράει τίποτα στη χώρα μας.

Link to comment
Share on other sites

"Η περίπτωση του Enfield είναι ιδιάζουσα μιας και ιστορικά θεωρείται το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στον κόσμο που μπήκε σε παραγωγή. Η όλη ιδέα είχε να κάνει με το πώς θα μπορέσει να γίνει φιλικό προς το κοινό, ωστόσο δυστυχώς "κόλλησε" στη γραφειοκρατία την περίοδο της Χούντας και με την μεταπολίτευση, η ιδέα είχε εγκαταλειφθεί", δηλώνει ο Μιχάλης Σταυρόπουλος.


"Στην Ελλάδα δεν πήρε ποτέ άδεια γιατί υπήρξαν διάφορες πολιτικές πιέσεις και δεν ήξεραν πώς να φορολογήσουν τον ηλεκτρικό κινητήρα. Η χρονική συγκυρία δεν ευνόησε το Enfield".


http://news247.gr/eidiseis/synentefxeis/enfield-8000-to-prwto-sugxrono-hlektriko-i-x-ston-kosmo-htan-ellhniko.2701531.html


  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ Nvel. Akius όσο δίκιο έχεις για τα νησιά να ξέρεις άλλο τόσο δεν θα το βρεις. Μάλιστα σε πολλά από τα αυτά τα νησάκια η χρήση των ΑΠΕ βγαίνει πιο οικονομική από αυτή των συμβατικών καυσίμων αλλά λόγω έλλειψης κεφαλαίων για άλλη μια φορά δεν προχωράει τίποτα στη χώρα μας.

 

Αποστόλη εδώ δεν κάνουν διασύνδεση  την Κρήτη που το καλώδιο θαβγαζε τα λεφτά του σε 2 χρόνια....και επιδοτούμε την τιμή της KW στην Κρήτη αν είναι δυνατόν.....όχι κανά αγιο ευστράτιο  καμιά μεγίστη.....την ΚΡΉΤΗ.... διαφωνούν λέει που θα γίνει ο υποσταθμός στα χανιά  και πλουτίζει ο γνωστός επιχειρηματιας που πουλά ορυκτά καυσιμα στα εργοστάσια της ΔΕΗ στην Κρήτη

 

αυτή  η χώρα δεν θέλει ναλλάξει....ο προγραμματισμός είναι στην καλύτερη να βγει η 3ετια....

βαριά βιομηχανια ο τουρισμός  σου λενε και δεν μπορούν να κάνουν ούτε μια απαγορευση πλαστικής σακουλας  και πρόγραμμα άρτσι μπουρτσι και λουλας

Link to comment
Share on other sites

Αυτό για τη Κρήτη δεν το ήξερα, αλλά πάντα καταλήγουμε τελικά στη φράση σου "αυτή η χώρα δεν θέλει να αλλάξει". Εξάλλου οι βολεμένοι είναι πολλοί ακόμα όπως φαίνεται. Όσο για τον προγραμματισμό μην αγχώνεσαι, τώρα θα κλείσει για τα επόμενα 100 χρόνια!

Link to comment
Share on other sites

1. Ο χρόνος φόρτισης των μπαταριών είναι τραγικά μεγάλος και αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα

2. Η αυτονομία σε συνθήκες πραγματικές είναι πολύ χαμηλότερες από αυτές που ανακοινώνουν.

3. Το ανέφερε και άλλος συνάδελφος, αν δούμε το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των μπαταριών / εργοστασίων κατασκευής θα αναθεωρήσουμε πολλά.

4. Στο μέλλον, με καλύτερες μπαταρίες, ταχύτερους χρόνους φόρτισης και ίσως φωτοβολταϊκά που θα αποδίδουν πάνω από 60-70% και θα μπορούσαν να συνεισφέρουν έστω και λίγο θα είναι μονόδρομος.

 

Σήμερα η μόνη οικονομική λύση και καλύτερη περιβαλλοντικά σε σχέση με βενζίνη / πετρέλαιο είναι το CNG. Η Ε.Ε. ήδη ανακοίνωσε ότι για να επιτευχθούν οι στόχοι μείωσης των εκπομπών ρύπων θα πρέπει μεγάλο κομμάτι των Ι.Χ. να στραφούν προς το CNG.  

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.