Engineer Δημοσιεύτηκε October 2, 2017 at 11:39 πμ Δημοσιεύτηκε October 2, 2017 at 11:39 πμ Την Παρασκευή, 29 Σεπτεμβρίου, ολοκληρώθηκαν οι εργασίες διάνοιξης του υπογείου σιδηροδρομικού τμήματος που εκτείνεται κάτω από τον νέο αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Πάτρας (Ολυμπία Οδός), παρουσία του προέδρου και του διευθύνοντα συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ. Το έργο της κατασκευής της σήραγγας κάτω από τον αυτοκινητόδρομο ανήκει στη νέα σύγχρονη σιδηροδρομική γραμμή «Κιάτο- Ροδοδάφνη» που υλοποιεί η ΕΡΓΟΣΕ. Το έργο «Κατασκευή Υπολειπόμενων Έργων Υποδομής, Επιδομής, Σηματοδότησης- Τηλεδιοίκησης, Τηλεπικοινωνιών και Ηλεκτρομηχανολογικών Εγκαταστάσεων σηράγγων για τη νέα Σιδηροδρομική Γραμμή Κιάτο- Ροδοδάφνη» είναι μήκους 70 περίπου χιλιομέτρων και εκτελείται από Κοινοπραξία της εταιρίας ΜΕΤΚΑ. Αναμένεται, δε, να συμβάλλει καθοριστικά στην τόνωση του σιδηροδρομικού μεταφορικού έργου στον άξονα Αθήνα-Πάτρα. Πηγή: http://news247.gr/ei...ni.4872777.html Click here to view the είδηση
ianp Δημοσιεύτηκε October 2, 2017 at 01:14 μμ Δημοσιεύτηκε October 2, 2017 at 01:14 μμ Μηχανικοί ( ; ) με αθλητικά (και όχι μόνο) παπούτσια εντός σήραγγας και κράνη φορεμένα ανάποδα...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Συνδεθείτε τώρα