Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ψύξη με χρήση φυσικού αερίου


isovitis

Recommended Posts

Καλησπέρα, είμαι ηλεκτρολόγος μηχανικός που επειδή εργάζομαι σε κατασκευαστική εταιρεία έχω γίνει και μηχανολόγος. Σε μια μελέτη ανακαίνισης ενός διαμερίσματος 160m2 περίπου ο ιδιοκτήτης σκέφτεται να χρησιμοποιήσει φυσικό αέριο για θέρμανση.

Αναρωτιέμαι αν τον συμφέρει να του προτείνω να το χρησιμοποιήσει και για ψύξη, με δεδομένο ότι θα αλλάξει το εσωτερικό δίκτυο έτσι και αλλιώς, οπότε μπορεί να βάλει fcu.

Το ζήτημα είναι αν το συμφέρει, για την διαφορά στο κόστος μιλάμε σε σχέση με επιτοιχο καυστήρα + panels για θερμανση και split units για ψύξη και τι χώρο χρειάζομαι για τα εξωτερικά μηχανήματα.

Όποιος ξέρει ή τουλάχιστον ξέρει που μπορώ να ψάξω ευπρόσδεκτος:D

ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

δεν νομιζω οτι ειναι πολυ καλο να χρησιμοποιησεις fan coil για θερμανση,σε χωρο κατοικιας,λογω εντονων αερισμων..ειναι προτιμωτερο κατι πιο ηπιο,πχ panels..αν παρολαυτα το κανεις,ζητας κατι τετοιο

 

http://www.mgavrielatos.gr/Psiktes.htm

 

..το κοστος κυμαινεται αναλογα με τις απαιτησεις σου...και μαι επισημανση...θελει καλη μονωση των σωληνωσεων,ακομη και εντος δαπεδου,για να αποφευχθει η οποιαδηποτε υγροποιηση..

Link to comment
Share on other sites

προς traxanas

ο λόγος που σκέφτομαι τα fcu είναι για να έχω θέρμανση και ψύξη με την χρήση φυσικού αερίου. Νομίζω ότι το site που μου πρότεινες δεν έχει "ψύκτες" που χρησιμοποιούν φυσικό αέριο.

Τώρα σε ότι αφορά τους αερισμούς έχεις δίκιο, αλλά αυτό ψάχνω να βρω. Αν ένα τέτοιο σύστημα συμφέρει να μπει σε οικία.

Αν κάποιος έχει κάποια πρόταση για αντιμετώπιση του προβλήματος των πολλών αερισμών και τις χρήσης FCU ας μου πει

Link to comment
Share on other sites

Μια ενδοδαπέδια (- επιτοίχια ) εφαρμογή δεν την εξετάζεις, μπας και γλιτώσεις από τα fcus; Συμφωνώ με τον traxanas... Σε κατοικία μάλλον προκαλεί ποοοολές γκρίνιες το fcu!

Link to comment
Share on other sites

προς isovitis