Jump to content

fraafr

Core Members
  • Content Count

    702
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

20 Καλή

7 Followers

About fraafr

  • Rank
    Διακεκριμένο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    ΕΛΛΑΔΑ
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Μηχανολόγος Μηχανικός Τ.Ε.Ι.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Τελικά ανακάλυψαν επιτέλους τον τροχό !!! Εύγε στην ελληνική δικαιοσύνη που μετά από 30+ χρόνια σκέφτηκε (δεν έλυσε) λογικά. Υπομονή παιδιά, τα 100 πρώτα χρόνια είναι τα δύσκολα, άλλωστε οι ΤΕ έχουν υπομονή, κάποια στιγμή ίσως λυθούν κι αυτά ...
  2. καλημέρα υπάρχει ένα μπέρδεμα όσων αφορά το σύστημα εισροών-εκρροών με το σύστημα ελέγχου διαρροών (ATG) αν και οι εταιρείες φροντίζουν για την τοποθέτηση κοινού συστήματος ώστε να καλύψουν και τα 2 αλλά η διαφορά είναι η εξής ενώ το μεν πρώτο είναι υπόθεση του Ανάπτυξης το δεύτερο είναι του μεταφορών τέλος πάντων, αν διαβάσεις την νομοθεσία θεωρείτε επέκταση των Η/Μ εγκαταστάσεων, άρα θα ζητήσεις για αρχή έγκριση σχεδιαγραμμάτων και στη συνέχεια νέα άδεια λειτουργίας που θα τα περιλαμβάνει. Αναγκαστικά θα κάνεις νέες τεχνικές εκθέσεις που θα περιγράφεις το σύστημα όπως και νέα σχεδιαγράμματα (μόνο κάτοψη) με μονογραμμικό διάγραμμα του συστήματος. Τα του ΤΕΕ δεν ενδιαφέρουν πια τις υπηρεσίες είναι μεταξύ του πελάτη-μηχανικού. Το πρατήριο θα πρέπει να έχει σε ισχύ πυρασφάλεια-Περιβαλλοντικά κι ο μηχανικός ενημερώτητα ΟΑΕΕ-ΤΕΕ γενικώς δες τα του ΠΔ 118/06 περιηγήσου λίγο εδώ, βοηθάει... http://spyrides.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=75&catid=21&lang=el
  3. όπως είχε πει κι ο ΓΑΠ, εκείνες τις καλές ημέρες.... "συνάντησα 2 γεροντάκια και μου πρότειναν να δώσουν και την σύνταξή τους για να βοηθήσουν το κράτος" βρέθηκαν κι άλλοι μιμητές τους !!!!!!
  4. @Allobar με πρόλαβες και τα είπες όλα τόσα χρόνια καταφέραμε και επιβιώσαμε δεν τα έχουμε ανάγκη τα συγκεκριμένα χρήματα, απλά είναι ένας τρόπος πίεσης προς την Διοίκηση που τόσα χρόνια (25) μας κοροϊδεύει αλλά όπως είπα και στο προηγούμενο μήνυμά μου, ο λογαριασμός να πάει στον κύριο υπαίτιο της κατάστασης στον τεχνικό "σύμβουλο" της πολιτείας (ωραίος σύμβουλος !!!) στο ΤΕΕ....
  5. σωστά ξέρετε πόσες χιλιάδες πτυχιούχοι περιμένουν ??? τον λογαριασμό παρακαλώ να τον στείλετε στο ΤΕΕ τώρα που είναι και στα "πάνω" του !!!
  6. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - Καμία υποχρέωση των Μηχανικών Τ.Ε.Ι-Ε.Μ.Π για καταβολή του 2% http://www.eetem.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=503:-2&catid=53:flash&Itemid=78
  7. καλημέρα συνάδελφε μπορείς να απευθυνθείς στο Βιομηχανίας της περιοχής σου από την οποία θα πάρεις πληροφορίες, νομοθεσία κι ότι άλλο χρειαστείς για να τακτοποιήσεις το θέμα σου επειδή συνέχεια η νομοθεσία αλλάζει με τα "μνημόνια" και τα fast track ..., έχουμε χάσει τον μπούσουλα με το τί ισχύει
  8. καλώς τον μπορείς να μας πεις στα γρήγορα την διαδρομή σου στα ιδρύματα , έχει ενδιαφέρον το post σου επίσης λες ότι ο ΔΟΑΤΑΠ σου χρέωσε κάποια μαθήματα για αντιστοιχία με ΕΜΠ, κι αυτό ενδιαφέρον για τα δικαιώματα της κατηγορίας που έγραψες, κοινώς "τα πάντα όλα" εδώ στην Ελλάδα επίσης ο Ναυπηγός Μηχ. Μηχανικός έχει τα δικαιώματα και του Μηχανολόγου μηχανικού πέραν του Ναυπηγού, επομένως μην σε χαλάει ότι θα πάρεις κι αυτά σου έστειλα pm...
  9. καλά, τα πάντα όλα.... λοιπόν απάντηση για το 1ο post ΟΧΙ δεν γίνεται αναβάθμιση των αδειών οδήγησης επειδή κατέχεται δίπλωμα-πτυχίο ή οτιδήποτε άλλο η αναβάθμιση γίνεται μέσω σχολών οδηγών με την εξέταση σε θεωρητικά και πρακτικά
  10. επειδή στο τέλος θα ακουστούν κι άλλα ωραία, λοιπόν άδεια οδήγησης δεν μπορείς να πάρεις για όλα τα παραπάνω που αναφέρετε μιλάμε για ειδικά μηχανήματα, που οι άδειες δίνονται από το βιομηχανίας και δεν λέγονται άδειες οδήγησης αλλά άδειες χρήσης μηχανημάτων επειδή πολλά συμβαίνουν καλό είναι όσοι δεν γνωρίζουν να μην ασχοληθούν ούτε ως χρήστες ούτε ως εκπαιδευτές..εδώ παίζονται ζωές...κι αφήστε τα διπλώματα και τα παπλώματα
  11. δοκίμασε να αποσυνδέσεις τον θερμοστάτη χώρου, που ελέγχει την θερμοκρασία δωματίου και "παίξε" να δεις αν δουλεύει έτσι...και τα ξαναλέμε
  12. Η επέκταση στην άδεια οδήγησης, είναι το πιστοποιητικό ότι γνωρίζεις να οδηγείς μεγαλύτερα αυτοκίνητα από τα κλασικά επιβατηγά Αυτό έχει να κάνει με διάφορους παραμέτρους κι όχι μόνο με την μηχανολογία του κάθε οχήματος. Κανονικά σε σχολή οδηγών, να κάνεις τα προβλεπόμενα μαθήματα, να δώσεις τις κατάλληλες εξετάσεις και να το αναβαθμίσεις. ...να δούμε και το ΕΜΠ να δίνει και διπλώματα οδήγησης και τί στον κόσμο....
  13. To multi, όπως πολύ καλά δείχνει στην φωτό, είναι σύστημα με 1εξ-->σε περισσ. εσωτερικές, στις οποίες η κάθε εσωτερική μονάδα είναι συνδεμένη με δικό της δίκτυο σωληνώσεων επευθείας στην εξωτερική και μπορεί να έχει αποκλειστικά και δικό της συμπιεστή. Το ψυκτικό υγρό από τον συμπιεστή διοχετεύεται πλήρως σε μία-δύο εσωτερικές μονάδες έχοντας σταθερή απόδοση. Στο vrv, η διαφορά είναι ότι -στο κεντικό σύστημα σωληνώσεων είναι συνδεμένη η κάθε εσωτ. μονάδα μέσω συνδέσμων ή μέσω κολλεκτέρ, και μπορεί να περιλαμβάνει πλήθος εσωτερικών μονάδων διαφορετικών αποδόσεων και τύπου. -η παροχή ψυκτικού υγρού στην κάθε μονάδα και στο σύνολο ρυθμίζεται από μικροεπεξεργαστή γι αυτό και λέγεται μεταβαλόμενης παροχής ψυκτικού υγρού -η διαχείριση μπορεί να γίνει από κεντρικό κοντρόλ -οι συμπιεστές είναι inverter για ευνόητους λόγους -τέλος υπάρχει η δυνατότητα να δουλεύουν διαφορετικά οι εσωτερικές μονάδες (π.χ. άλλες ψύξη κι άλλες θέρμανση)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.