Jump to content

lem-x24

Core Members
  • Content Count

    223
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

lem-x24 last won the day on September 16 2012

lem-x24 had the most liked content!

Community Reputation

23 Καλή

1 Follower

About lem-x24

  • Rank
    Παλιό Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Επάγγελμα
    Ιδιώτης-Μη μηχανικός

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. τι ακριβώς εννοείς λέγοντας θόρυβο?? όπως και αν συνδέσεις έναν κινητήρα, οι στροφές του είναι ίδιες (στους AC οι στροφές εξαρτώνται απο τη συχνότητα του ρεύματος), οπότε τον ίδιο θόρυβο παράγει το κινούμενο μέρος του, ο δρομέας δηλαδή. αν τα ρουλεμάν είναι συντηρημένα και η φτερωτή είναι καθαρή απο σκόνες και άλλες στερεές επικαθίσεις, τότε θα κάνει τον φυσιολογικό θόρυβο ο κινητήρας.
  2. μια παρατήρηση και απο εμένα, αν και δεν έχω ασχοληθεί πολύ με το θέμα. μια θύρα, αναλόγως σε τι κτήριο είναι, θα πρέπει να ληφθεί υπόψιν ότι στην περίπτωση που ανοίγει "προς τα έξω" δηλαδή προς τη μεριά του εξωτερικού χώρου, προς την κατεύθυνση εξόδου κοινώς, μπορεί να αποτελέσει πηγή κινδύνου για τους διερχόμενους αν δεν έχει φτιαχτεί σε βάθος ισο προς το άνοιγμά της.
  3. OK man!!! σε ευχαριστώ πολύ!!! ριχνοντας μια ματιά πάντως στα οικιακά ψυγεία χρησιμοποιούνται εμβολοφόροι συμπιεστές και θεώρησα ότι και στα κλιματιστικά θα ήταν ανάλογη εφαρμογή
  4. συνάδελφοι, με αφορμή αυτό που ρωτά ο φίλος, ο συμπιεστής στις μονάδες κλιματισμού των σπιτιών, τι είδους είναι?? φυγοκεντρικός ή εμβολοφόρος???
  5. έτσι γενικά να αναφέρουμε (για τους νέους της παρέας και ιδίως τους φοιτητές- σπουδαστές) 'οτι με βαση το Ελοτ384 πουθενά δε γίνεται λόγος πλέον για συντελεστη 1,25. οι παλιοί ΚΕΗΕ ανεφεραν ότι πάντα πολλαπλασιάζουμε το Ιον με 1,25 για τον υπολογισμό των αγωγών και πάντα στα φορτία κίνησης η ελάχιστη διατομή καλωδίου είναι τα 2,5 τ.χ. προσοχή να δωθεί για τον υπολογισμό των αγωγών και στους συντελεστές για τη θερμοκρασία και τη γειτνίαση με άλλους ενεργούς αγωγούς!!!
  6. ναι δικό μου λάθος, για το Ith, να μην μπερδέυουμε και το φίλο. η ρύθμιση του θερμικού γίνεται με το Ιον ανάλογα την τόποθέτησή του σε Υ ή Δ.
  7. συνάδελφε nvel σύμφωνα με το βιβλίο του τουλόγλου όλοι οι υπολογισμοί γίνονται με βάση το Ith. η ίδια ένταση ρεύματος διέρχεται τόσο απο τα καλώδια τροφοδοσίας όσο και απο το τύλιγμα του κινητήρα ανάλογα με τη συνδεσμολογία (αστέρα ή τρίγωνο). εξάλλου ένας αγωγός ρεύματος (είτε η γραμμή τροφοδοσίας έιτε το τύλιγμα του κινητήρα) χρειάζονται προστασία απο υπερφόρτιση και απο βραχυκύκλωμα. για το βραχυκύκλωμα έχουμε τις ασφάλειες βραδείας απόκρισης οι οποίες δεν προστατεύουν από υπερφόρτιση. (γι αυτό άλλωστε είναι κατάλληλες για φορτία κίνησης για να αντέχουν το στιγμιαίο ρέυμα εκκίνησης) για την υπερφόρτιση χρησιμοποιούμε το θερμικό ρελέ.
  8. φίλε μου και αυριανέ συνάδελφε κώστα καλωσόρισες στην παρέα. καθός υπολογίσεις το Ιον το πολλαπλασιάζεις με τον συντελεστή 1,25. αυτό που βρίσκεις είναι το Ιth, δηλαδή Ith=1.25* Iον. επειδή ο κινητήρας σου είναι αρκετά μεγάλης ισχυος, θα πρέπει σίγουρα να μην ξεκινήσει απ'ευθείας, αλλά με κάποιον άλλο τρόπο (ή με οδηγητή ή με ομαλό εκκινητή ή με αυτομετασχηματιστή ή με το πιο διαδεδομένο για τις κοινές χρήσεις Υ-Δ) με βάση το Ith θα κάνεις απο εκεί και έπειτα όλους τους υπολογισμούς σου. απλά να προσέξεις την επιλογή του θερμικού ρελέ σου. ανάλογα με τη θέση που θα το τοποθετήσεις θα πρέπει να το ρυθμίσεις ή στην τιμή του Ith ή στο 0,58*Ith. αυτό έχει να κάνει με το αν απο το θερμικό περνάει όλο το ρεύμα της γραμμής ή το ρεύμα που διέρχεται στη συνδεσμολογία τριγώνου.
  9. ευχαριστώ πολύ συνάδελφε. έκανε δουλειά!!!
  10. συνάδελφοι δε μπορω να βγαλω άκρη. ενώ μέχρι εχθές που σχεδίαζα κάτι στο ώτοκαντ, σήμερα δε μπορώ να φτιάξω διακεκομμένες γραμμές. ενώ έχω φορτώσει το αντίστοιχο linetype δεν τις εμφανίζει ως διακεκομμένες, αλλά εξακολουθεί να τις βγάζει ώς συνεχόμενες. καμιά ιδέα, γιατί πάει να μου στρίψει!!! δε ξέρω τι μπορεί να φταίει.
  11. σε ευχαριστώ πάρα πολύ συνάδελφε!!! αυτό είχα καταλάβει και εγώ αλλά ήθελα και μια ακόμα άποψη ώστε να σιγουρευτώ. να σαι καλα!!!
  12. συνάδελφοι, ρωτάω το εξής: σε έναν κύκλο ψύξης, ο συμπιεστής για πιο λόγο αυξάνει την πίεση και την θερμοκρασία του ψυκτικού μέσου, θέλω να πω για πιο λόγο περνάει στη φάση του υπέρθερμου μέχρι να μπει στον συμπυκνωτή??
  13. δεν τις εφαρμόζαμε εμείς εκεί. τόσο στον ατμό όσο και στο λάδι εμείς χρησιομοποιούσαμε πνευματικές βάνες και για να κάνουμε έλεγχο χρησιοποιούσαμε PID contollers που αντιστοιχούσαν τα βολτ σε psi και ετσι ένοιγε ή έκλεινε η τρίοδη βάνα όσο ήθελες κάθε φορά!!! ότι θέλεις έχει εφευρεθεί!!!! που να τα ξέρεις και όλα
  14. όχι ρε συ , ξέρω τι είναι και τα δύο. έψαξα και στο ιντερνετ και είδα πως είναι αυτές οι βάνες, αλλά δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο να έχει κινητήρα επάνω μια βάνα. στο εργοστάσιο που δούλευα δεν είχα δει τέτοια σε καμία εφαρμογή μας. τις χρησιμοποιούμε με τηλεχειρισμό, όπως οι χειροκίνητες με το χερούλι?? για αν ρυθμίζουμε μέσω του κινητήρα, τη ροή???
  15. αν δε σου κάνει κόπο, θα μπορούσες να περιγράψεις τι ακριβώς είναι αυτή η ηλεκτροβάνα??? πρώτη φορά το ακούω!!!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.