whatisthis Posted June 3, 2009 at 09:13 PM Author Posted June 3, 2009 at 09:13 PM Ναι αλλα σε μια τετραριχτη τυπικη με κορφια μηκουσ 1μ και αρα δυο παραλλα ζευκτα σε αποσταση 1μ το ενα απο το αλλο πως θα τον μορφωσεις τον συνδεσμο αυτο
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Posted June 3, 2009 at 09:16 PM Posted June 3, 2009 at 09:16 PM Μπορείς αν δεν σου βγαίνει το χιαστί να ενώσεις τα κάτω πέλματα με διαμήκη ράβδο την οποία την σταθεροποιείς όπου μπορείς (π.χ στα τελειώματα)
whatisthis Posted June 4, 2009 at 03:59 PM Author Posted June 4, 2009 at 03:59 PM Παντως Άρη ο ρόλος του κάτω πέλματος δεν είναι συνήθως ως ελκυστηρα? Αν βγαίνουν θλιπτικες δυναμεις σημαντικες τοτε μάλλον καπου έχει αποτύχει η μόρφωση του ζευκτού θεωρώ..τι λες εσυ? Στο Woodexpress το κατω πελμα δεν το ελεγχει σε πλευρικό.
rigid_joint Posted June 4, 2009 at 04:01 PM Posted June 4, 2009 at 04:01 PM μπορει να βγαινει θλίψη με υποπίεση (π.χ. στα offshore της Νορβηγίας) ή αν ειναι αμφίπακτο (μπορεί?) εκει δεν βγαινει ειναι τυποποιημένες (wood)
whatisthis Posted June 4, 2009 at 04:36 PM Author Posted June 4, 2009 at 04:36 PM Καλα το αμφιπακτο δεν χρειαζεται να το κοβεντιαζουμε... Αλλα η υποπίεση παίζει..γιατί μόνο στη Νορβηγία??!
rigid_joint Posted June 4, 2009 at 05:26 PM Posted June 4, 2009 at 05:26 PM Καλα το αμφιπακτο δεν χρειαζεται να το κοβεντιαζουμε...Αλλα η υποπίεση παίζει..γιατί μόνο στη Νορβηγία??! γιατι δεν μπορεις να φτιαξεις πακτώσεις, απλά δεν φτιάχνουμε (στα μεταλλικά όμως παίζει) NORSOK, whatisthis στα offshores φυσάει πολύ, ξερω εγώ
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Posted June 4, 2009 at 05:51 PM Posted June 4, 2009 at 05:51 PM Το wood express δεν το κάνει. Μπορεί να είναι από υποπίεση Μπορεί να είναι από ενδεχόμενη μεσαία στήριξη Μπορεί να είναι από διαφραγματική λειτουργία. Γενικώς εμπειρικά και κατά περίπτωση υπολογίζονται σε συνηθισμένες κατασκευές.
whatisthis Posted June 4, 2009 at 07:51 PM Author Posted June 4, 2009 at 07:51 PM rigid joint νομίζω τα ξυλα σε κάμψη και θλίψη δεν τα πάνε καλά οπότε μάλλον καλύτερα που δεν μπορεί να υλοποιηθεί πάκτωση... Άρη δεν έχω δει πα΄τως τετράριχτη που να εχει συνεχη πλευρικη εξασφάλιση στο κάτω πέλμα όπως πορυποθετει στη διαστασιολόγηση το woodexpress..εγω παντως τα ελεγχω κανονικά σε πλευρικό λυγισμό με μηκος στην καλύτερη το μισό αν πιάνεται στη μέση με αλλο ζευκτό..
rigid_joint Posted June 7, 2009 at 03:29 PM Posted June 7, 2009 at 03:29 PM Αλλα η υποπίεση παίζει..γιατί μόνο στη Νορβηγία??! Φυσάει πιο πολύ εκεί
Directionless Posted June 7, 2009 at 04:30 PM Posted June 7, 2009 at 04:30 PM μπορει να βγαινει θλίψη με υποπίεση (π.χ. στα offshore της Νορβηγίας) ή αν ειναι αμφίπακτο (μπορεί?)εκει δεν βγαινει ειναι τυποποιημένες (wood) Aμφίπακτο χλωμό, αμφιαρθρωτό όμως ναι (άλλο αν γίνεται η παραδοχή της αμφιερίστου). Το WoodExpress κάνει έλεγχο μόνο σε κάμψη με αξονικό εφελκυσμό και διάτμησης (για τον ελκυστήρα λέμε πάντα).
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now