iwpantel Δημοσιεύτηκε January 8, 2010 at 02:12 μμ Δημοσιεύτηκε January 8, 2010 at 02:12 μμ Τώρα σ'έπιασα.Ναι όντως,αν υπάρχει αέρας στο εργοτάξιο οι κολλήσεις γίνονται σαν να μην πω τι. Όλο φουσκάλες και καμπούρες.Τελος πάντων...
kostassid Δημοσιεύτηκε January 8, 2010 at 08:35 μμ Δημοσιεύτηκε January 8, 2010 at 08:35 μμ Εξαρτάται ΠΟΙΟΣ κολλάει και ΠΩΣ; δειτε ΚΤΧ και EC3, πάχη, ηλεκτρόδια, μηχανή συγκόλλησης, χρόνος και οι συνθήκες πάνε μετά.
panp Δημοσιεύτηκε January 8, 2010 at 09:30 μμ Δημοσιεύτηκε January 8, 2010 at 09:30 μμ Πάντως σαν γενική αρχή (ίσως για άλλες δουλειές) να πώ ότι ισχύει ότι συγκολλήσεις επιτόπου ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ (γιατί συνήθως δεν θα διαθέτεις τον εξοπλισμό που υπήρχε π.χ. στην κατασκευή του στεγάστρου Καλατράβα, δηλαδή ένα αποκλεισμένο περίβλημα στο σημείο που θέλεις να κολλήσεις). Έτσι, είναι καλό να σχεδιάζουμε τις κατασκευές έτσι ώστε να κατασκευάζονται στο εργοστάσιο, ενώ οι συνδέσεις τους να προβλέπονται σε τέτοιες θέσεις που να "δίνουν" μεταφερόμενα (σε πλατφόρμα) κομμάτια, δηλαδή γύρω στα 12 μέτρα μέγιστο μήκος.
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε January 10, 2010 at 09:30 μμ Δημοσιεύτηκε January 10, 2010 at 09:30 μμ Εξαρτάται ΠΟΙΟΣ κολλάει και ΠΩΣ; δειτε ΚΤΧ και EC3, πάχη, ηλεκτρόδια, μηχανή συγκόλλησης, χρόνος και οι συνθήκες πάνε μετά. Δεν νομίζω Ο αέρας προκάλεί σοβαρες ατέλειες
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Συνδεθείτε τώρα