Μετάβαση στο περιεχόμενο

Haris Matanas

Members
  • Περιεχόμενα

    1
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Αρχιτέκτων Μηχανικός

Haris Matanas's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Σε επαγγελματικό ακίνητο, υπάρχει υπόγειο γκαράζ (βάσει της οικοδομικής αδείας) το οποίο έχει μετατραπεί σε χώρο κύριας χρήσης. Ο χώρος αυτός συνδέεται (νόμιμα, βάσει της αδείας) με το ισόγειο με κοινόχρηστο κλιμακοστάσιο και ανελκυστήρα, αλλά και με ανελκυστήρα εμπορευμάτων (επίσης νόμιμα, βάσει της αδείας), ο οποίος συνδέει αποκλειστικά το υπόγειο με το ισόγειο και το πατάρι (όχι όμως και τους υπολοίπους ορόφους), όντας στο εσωτερικό αυτών των χώρων που ανήκουν στον ίδιο ιδιοκτήτη. Το ερώτημα είναι αν μπορεί να θεωρηθεί το υπόγειο ως μη αυτοτελές, αφού συνδέεται λειτουργικά με τον υπερκείμενο όροφο διαμέσου του προαναφερθέντος ανελκυστήρα εμπορευμάτων, ώστε να επωφεληθεί του ευνοϊκότερου μειωτικού συντελεστή 0,30, αντί του 0,50 που ισχύει για αυτοτελείς υπόγειες στάθμες. Εγώ θεωρώ ότι μπορεί να επωφεληθεί του συντελεστή 0,30 λόγω της λειτουργικής (και νόμιμης) διασύνδεσης του με τον ανελκυστήρα εμπορευμάτων με το ισόγειο. Οι συνάδελφοι τι άποψη έχουν;
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.