Μετάβαση στο περιεχόμενο

dellas69

Members
  • Περιεχόμενα

    1
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

dellas69's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Εχω προβλημα με το Internet απο Μαρτιο του 2008 που *****************συνδεθηκα στην (OnTelecoms) trible play. Αρχες Νοεμβριου τα προβληματα μου εγιναν αφορητα(αποσυνδεσεις-πολλες ωρες χωρις Internet) τα οποια συνεχιζουν μεχρι σημερα. Τοτε εμαθα για την Η ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων), είναι η Ανεξάρτητη Αρχή η οποία αποτελεί τον Εθνικό Ρυθμιστή που ελέγχει, ρυθμίζει και εποπτεύει: (α) την αγορά ηλεκτρονικών επικοινωνιών, στην οποία δραστηριοποιούνται οι εταιρείες σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, ασύρματων επικοινωνιών και διαδικτύου και (β) την ταχυδρομική αγορά, στην οποία δραστηριοποιούνται οι εταιρείες παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών και υπηρεσιών ταχυμεταφοράς. Επιπλέον, η ΕΕΤΤ ασκεί τις αρμοδιότητες Επιτροπής Ανταγωνισμού στις εν λόγω αγορές. www.eett.gr Για θέματα Καταναλωτών καλέστε από σταθερό τηλέφωνο στο 801 11000 80 ή από κινητό τηλέφωνο στο 210 6151194. Γιια την υποβολή αιτήματος/ καταγγελίας στην ΕΕΤΤ γινεται η εξης διαδικασιες: Αναφερεται τηλεφωνικα στο τεχνικο τμημα του Παροχου την βλαβη αυθημερον, αν γινεται. Ο τεχνικος ανοιγει μια καρτελα για την βλαβη και σας δινει τον εναν κωδικο βλαβης (σημειωνεται και το επιθετο του τεχνικου). Συντασεται μια επιστολη(την στελνεται με fax στον παροχο) με γραπτο αιτημα προς τον παροχο αναφεροντας κωδικο βλαβης-ημερομηνια και το ονομα του τεχνικου που μιλησατε και ζητατε την επιλυση της εντος των χρονικο οριων που προβλεπονται. Για βλαβη στο στεθερο τηλ πρεπει σε 3 μερες να την αποκαταστησουν. Για το Internet σε 20 με 30 μερες. Μετα την παροδο του χρονικου διαστηματος αν δεν αποκατασταθη η βλαβη κανεται νεα επιστολη προς την ΕΕΤΤ και καταγγελεται τον παροχο κοινοποιηση τον Παροχο. Εχει τρεξιμο η δουλεια. Προσωπικα εχω μπλεξει *************, αλλα δεν θα τους χαρισω τιποτα.Αν και θα μπορουσα να παω σε αλλη εταιρια δεν κουναω ρουπη. Θα εξαντλησω καθε νομιμο μου δικαιωμα. Σε ποιο σημειο ειμαι τωρα. Τα δικα τους τα μοντεμ δεν συντονιζουν, ενω ενα δικο μου siemens απο αλλη εταιρια συντονιζει. Το προβλημα ειναι οτι ειναι Ethernet και εγω θελω ασυρματο μοντεμ γιατι εχω 2 PC. Το θεμα αυτο το ανοιγω για να βοηθησω καποιους αλλους που μπορει να εχουν παρομοιο προβλημα και ειναι ανημερωτοι για τα δικαιωματα τους. Ο οποιος θελει την συμβουλη μου ας στειλει Pm. ευχαριστω
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.