Μετάβαση στο περιεχόμενο

thanosk

Members
  • Περιεχόμενα

    8
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Επάγγελμα
    Ιδιώτης-Μη μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Ιδιώτης

thanosk's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Δυστυχώς δεν μπορεσα να εντοπίσω κάτι τέτοιο, τουλάχιστον στην αναζήτηση στο ιντερνετ, αν υπάρχει κάποια αναφορά θα ήταν πολύ ευπρόσδεκτη.
  2. To δοχείο διαστολής έχει βάνα που το απομονώνει. Κάπου διάβασα πως αυτό δεν επιτρέπεται οπότε έχει αφαιρεθεί το χερούλι και είναι μεν ορατό αλλά όχι πολύ κοντά. Το βιδάκι του αυτόματου πλήρωσης δεν επιδρά στην ένδειξή οπότε πάει για αντικατάσταση. Άφησα να τρέξει νερό από το ασφαλιστικό και αναπλήρωσε μέχρι τα 3.3 bar σε κρύα κατάσταση. Τις τελευταίες μέρες το είδα να φτάνει μέχρι 3.8 bar αλλά δεν ήμουν εκεί και όλο το βράδυ. Δυστυχώς δεν υπάρχουν ασφαλιστικά 5 bar (όσο μπόρεσα να ψάξω και όπως με πληροφόρησε ο τεχνικός), Υπήρχε ασφαλιστικό 4 bar που συνεχώς έτρεχε, εκει που έσταζε έχει αφήσει σημάδια. Αντικαταστάθηκε με ασφαλιστικό 6 bar για το οποίο έχω επιφυλάξεις, πιστευώ 6 bar είναι πολλά.
  3. To δοχείο είναι 320 λίτρων για μια 8όροφη πολυκατοικία με 95 τετρ.μ. ανά όροφο αλλά προφανώς αυτό δε λέει τίποτα διότι είδα πως πρέπει να υπολογιστεί η συνολική χωρητικότητα του δικτύου. Όπως προανέφερα, το στατικό ύψος είναι 33μ (στην κάτοψη το υπόγειο είναι στα -2.90, το δώμα στα +28.35, ο αυτόματος πλήρωσης τοποθετημένος στους 30 πόντους και ένα ύψος ηλιακού θερμοσίφωνα περί τα 2 μ). Μέτρησα την πίεση στο δοχείο διαστολής στα 3 bar, την ανέβασα στα 3.5 και το παρατηρώ εδώ και 3 μέρες που δεν το έχει επαναλάβει. Αν το έχω αντιληφθεί σωστά, ο αυτόματος πλήρωσης θα πρέπει να "αντιδρά" όταν τον στρέφω, δυστυχώς όμως κάτι τέτοιο δε συμβαίνει. Έχω μαρκάρει με μαρκαδόρο την αρχική του θέση οπότε το επανατοποθετώ εκεί που είχε ρυθμιστεί αρχικά ώστε να μην δημιουργώ μια κατάσταση διαφορετική από εκείνη που είχε αφήσει ο τελευταίος τεχνικός. Συνεχίζει όμως να μου κάνει εντύπωση πώς ένα στοιχείο εξισορόπησης (όπως το δοχείο διαστολής) προκάλεσε άνοδο κατά περίπου 2 bar στη λειτουργία θερμανσης. Για να πω ότι είχαμε ατμοποίηση θα έπρεπε να είχαμε είτε υψηλές θερμοκρασίες είτε χαμηλές πιέσεις, που δεν φαίνεται να προκύπτουν. Περίεργα πράγματα...
  4. Το δοχείο διαστολής όταν το σπρώξω, μπορεί και κινείται γύρω από τον κατακόρυφο άξονά του, οπότε δεν έχει γεμίσει νερό, άρα δεν έχει τρυπήσει. Αν δεν κάνω λάθος, έχει μέσα αέρα μεταξύ μιας μεμβράνης που εξισορροπεί την πίεση που δέχεται από το δίκτυο θέρμανσης. Επειδή δε διαβάζω ότι γενικά οι αυτόματοι πλήρωσης θεωρόυνται "αναλώσιμοι" και μια αστοχία στο μανόμετρό του είναι κάτι αναμενόμενο, δεν υπάρχει τρόπος να μετρηθεί με ένα δεύτερο μανόμετρο η πίεση σε αυτό το σημείο του κυκλώματος ώστε να μην πούμε "άλλαξε και τον αυτόματο πλήρωσης" και μετά είναι αλλού το θέμα. Το λέω με το σκεπτικό του ότι η λογική "άλλαξέ τα όλα να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο" δυστυχώς με τόσες οφειλές ανοικτές στα οικονομικά των πολυκατοικίών δεν βρίσκει πάντα γόνιμο έδαφος.
  5. Καλησπέρα, γράφω τα παρακάτω ως 1. διαχειριστής 8όροφης πολυκατοικίας κατασκευής 2009 με αυτόνομη θέρμανση, λέβητας στο υπόγειο και μπόιλερς στην ταράτσα και το δώμα (άρα υψομετρική διαφορά 11 ορόφων ή περίπου 33 μέτρα) και 2. απόφοιτος Φυσικού οπότε κάποια στοιχειώδη πράγματα μπορώ να τα κατανοήσω. Παρουσιάζεται το εξής φαινόμενο: όταν λειτουργεί ο καυστήρας, το μανόμετρο του αυτόματου πλήρωσης ανεβαίνει από τα 3.2 bar στα 4.8 και αφού κόψει η καύση, πέφτει σιγά σιγά. Αρχικά η σταθερή βελόνα (κόκκινη) του μανόμετρου ήταν στα 3.5 bar υποδηλώνοντας την ενδεικτική τιμή αλλά συντηρητής που έλεγξε την εγκατάσταση επιβεβαίωσε ότι για το υψομετρικό που θέλουμε, ήταν λίγη και θα πρέπει να ρυθμιστεί στα 4.2 bar (χοντρικά 3.5 bar για να ανέβει στο δώμα και άλλο μισό για να κυκλοφορήσει στα κυκλωματα συν τη διαστολή του νερού). Το δοχείο διαστολής κουνιέται άρα δεν είναι τρύπιο. Έγινε μια κίνηση να απομονωθούν οι θερμοσίφωνες στην ταράτσα, κλείνοντας τις βάνες τους, για το ενδεχόμενο να ύπάρχει διαρροή και η πίεση του δικτύου να εισέρχεται στο κύκλωμα θέρμανσης από τα χιτώνια στα καζάνια. Αν είχαμε διαρροή τέτοιου τύπο, θα έπρεπε λογικά να υπάρχει υψηλή πίεση τον περισσότερο χρόνο και όχι όταν παίρνει μπρος ο καυστήρας. Επιπλέον, η συμπεριφορά αυτή συνεχίστηκε και με τις βάνες κλειστές. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κατά τη θέρμανση (όταν παίρνει μπρος δηλαδή ο καυστήρας) έχουμε τόσο μεγάλη αύξηση της πίεσης. Εδώ και 3 μέρες παρατηρώ τη συμπεριφορά του κυκλώματος από το μανόμετρο και έχει τύχει να ξεκινήσει από τα 4 bar και να ανέβει πάνω από τα 5.5 bar που πιστεύω ότι είναι πλέον επιζήμιο για την εγκατάσταση. Ο αυτόματος πλήρωσης έχω διαβάσει πως εξυπηρετεί στη διατήρησης της πίεσης "πάνω από" ένα όριο οπότε δυσκολεύομαι να τον ενοχοποιήσω. Αν κάποιος έχει εμπειρία ή κάποια θεωρία εξήγησης θα ήταν πολύ ευπρόσδεκτο. Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
  6. Η αλήθεια είναι πως όχι, έγινε έλεγχος από δικηγόρο ως προς το νομικό τμήμα της αγοραπωλησίας αλλά ως εκεί (ως άλλωστε και το μεγαλύτερο ποσοστό). Το πρόβλημα δεν εστιάζεται στην ράμπα αλλά στον υπόλοιπο διάδρομο. Ουσιαστικά προκειται για διάδρομο χωρίς χώρο ελιγμών. Είσοδος "με τη μούρη" συνεπάγεται έξοδο με την όπισθεν, αδύνατο αλλά και παράνομο έχω την άποψη. Είσοδος με την όπισθεν ομοίως αδύνατη, δεν μπορεί να ξεκολλήσει από τον τοίχο το αυτοκίνητο. Σε κάποιο σημείο που θα μπορούσε να γίνει ελιγμός ο κατασκευαστής ουσιαστικά παραδέχεται ότι έχει κάνει παρανομία και θα σταθμεύει άλλο ένα αυτοκίνητο εκεί. Γι' αυτό και σκέφτηκα τη λύση κάποιου μηχανικού μέσου που να περιστρέφει το αυτοκίνητο κατά 180 μοίρες εντός αλλά για να προχωρήσει στην κατασκευή και ανάληψη του κόστους θα πρέπει να υπάρχει έδαφος απαίτησης. Ποιο είναι το πνεύμα στη κατασκευή αυτών των χώρων; Οι έννοιες της χρηστικότητας και λειτουργικότητας εφαρμόζονται μόνο στους χώρους κατοικίας; Μήπως δεν πληρώνονται ( και με το παραπάνω) για να μην εγείρουν απαιτήσεις;
  7. Βέβαια. Το διαμέρισμα δεν έχει κατοικηθεί ακόμη. Έχω προσπαθήσει να βαλω το αυτοκίνητο 3-4 φορές και ο χώρος είναι οριακός, ανάψαν οι δίσκοι. Άλλοι ιδιοκτήτες ξεκίνησαν την "διαπλάτυνση" με τους προφυλακτήρες, λίγο από εδώ λίγο από εκεί. Ο κατασκευαστής πρακτικά προκλήθηκε να κατεβάσει το δικό του αυτοκίνητο και το τράκαρε και αυτός. Επειδή η απάντησή του είναι "έλα μωρε, συνήθεια είναι" αλλα δεν με κάλυψε, θα ήθελα πιο ... αριθμιτικά επαληθεύσιμα συμπεράσματα. Είμαστε νέο ζευγάρι. Σε λίγο καιρό ευελπιστούμε να αυξήσουμε τον πληθυσμό της Ελλάδος. Αν είναι σε μια δύσκολη στιγμή να χρειαστούν 20 λεπτά για ελιγμούς, ... καήκαμε. Γι' αυτό θέλω να είμαι όσο το δυνατόν κατατοπισμένος περί του θέματος.
  8. Καλή σας ημέρα για να μην ανοίξω νέο θέμα, νομίζω ότι ειναι σχετική και η ερώτηση (σε ένα γενικότερο πλαίο...) υποθέτοντας ότι η Αποφ-98728/7222/93 περί των Προδιαγραφών για την κατασκευή χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων ισχύει, θα μπορούσε κάποιος να διευκρινήσει αν η καμπυλότητα εφαρμόζεται αποκλειστικά σε καμπύλα τμήματα του χώρου Υ/Σ ? Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, η ράμπα στη δεξιά πλευρά της πολυκατοικίας που κατεβαίνει στο υπόγειο συναντά στην ευθεία της το κλιμακοστάσιο. Υπάρχει διάδρομος στην αριστερή πλευρά προς της άλλες θέσεις που είναι στη συνέχεια (κάπως έτσι ) που προφανώς δεν είναι καμπύλο. Ποια προϋποθεση πρέπει να υπάρχει ωστε να είναι μην δημιουργείται πρόβλημα κατά τον ελιγμό; *** ΜΗ- μηχανικός , ΜΗ- Αρχιτέκτων, ιδιοκτήτης θέσης Υ/Σ *** ευχαριστώ
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.