Μετάβαση στο περιεχόμενο

Vigianni

Members
  • Περιεχόμενα

    9
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Τοποθεσία
    Θεσσαλονίκη
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Vigianni's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. @Γερόλυκος Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Εννοώ ότι τα τετραγωνικά του μπαλκονιού που χάνεται κ αυτού που δημιουργείται στην καινούρια θέση είναι σχεδόν ίδια. Το ίδιο ισχύει κ για τα τετραγωνικά του διαμερίσματος. @ppanag Μήπως εννοείς εξαιρέσεις 2γ (επιλογή), καθώς η πολυκατοικία είναι του 1971? Επίσης μηπως μπορείς να εξηγήσεις με την αναφορά σου στο ότι το 98% κολλάνε κ χρειάζεται τακτοποίηση. Που μπορεί να κολλήσει η διαδικασία? Αν καταλαβαίνω καλά, επιτρέπεται να εκδοθεί βεβαίωση καθώς οι "αλλαγές" εμπίμπτουν σε κατηγορία που απαλλάσει την τακτοποιηση. Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές σας. Περιμένω να δω αν έχουν κάποια άλλη γνώμη και άλλοι συνάδελφοι μηχανικοί.
  2. Καλησπέρα σας, Θα ήθελα την γνώμη σας για το παρακάτω θέμα. Συγγενείς μου ζητάνε Βεβαίωση Μηχανικού για συμβολαιογραφική πράξη παραχώρησης κυριότητας σε διαμέρισμα, πολυκατοικίας με άδεια κατασκευής το 1971. Αφού βρήκα τα σχέδια κ τα συνέκρινα με την υπάρχουσα κατάσταση διαπιστώνονται οι εξείς κατασκευαστικές αλλαγές: 1) Σε όψη Α, παράθυρο γίνεται μπαλκονόπορτα κ προεκτείνεται το μπαλκόνι του διπλανού δωματίου & 2) Σε όψη Β, μπαλκόνι με μπαλκονόπορτα καταργείται και γίνεται παράθυρο. Στην ουσία έχει γίνει μια "τράμπα" από τον κατασκευαστή, καθώς τα τετραγωνικα του μπαλκονιού κ της κάλυψης +/- είναι τα ίδια (μιλάμε για μπαλκόνι 1.5τμ). Διαβάζοντας τον νόμο 4495/17, σκεφτομαι αν μπορώ να εκδόσω βεβαίωση χωρίς τακτοποίηση όταν χρησιμοποιήσω την Παρ. 2γ) του Αρθρο 83 για "υφιστάμενες κατασκευές που εμπίπτουν στις εξαιρέσεις της παραγράφου 2 του άρθρου 82..", και συγκεκριμένα την 2γ) που αφορά ακίνητα στα οποία έχουν εκτελεστεί αυθαίρετες κατασκευες που "έχουν εξαιρεθεί από την κατεδάφιση, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.5 του άρθρου 16 του ν.1337/1983" που ακολούθως ορίζει ότι "τα αυθαίρετα κτίσματα ή κατασκευές που βρίσκονται εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων ή εντός ορίων οικισμών πρίν το 1923, που έχουν ανεγερθεί μέχρι τις 31.1.1983 και που δεν έχουν δηλωθεί σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 15 του παρόντος νόμου, εαν δεν αντιβαίνουν στου όρους και περιορισμούς δόμησης της περιοχής που βρίσκονται, μπορεί να εξαιρούνται από την υποχρεωτική κατεδάφιση, επιφυλασσόμενων των διατάξεων των παρ. 2 και 3 του άρθρου 15 (δεν έχουν εφαρμογή σε αυτή την περίπτωση)" . Μήπως έχει κάποιος αντιμετωπίσει κάποια παρόμοια κατάσταση? Ποια θα ήταν η συμβουλή σας, καθώς δεν έχω ξανασχοληθεί με Βεβαιώσεις και Αυθαίρετα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
  3. Συμφωνείτε σε αυτά που λέει ο Achelleas? & Όσον αφορά την προσεκτική αγκύρωση,δηλαδή τι πρέπει να προσεχθεί?
  4. Στην εικόνα φαίνεται η υπάρχουσα κατάσταση καθώς και η πόρτα που προανέφερα στο υπόγειο για να συνδέεται η κατοικία με την νέα κατασκευή του πάρκινγκ.Δεν έχει γίνει τίποτα περαιτέρω. Αρχικός σκοπός ήταν από το σημείο Α να κατασκευαστεί στην περασιά τοίχος αντιστίριξης για να μπαζωθεί από πίσω(αριστερά του τοίχου) καθώς η κεντρική είσοδος της κατοικίας είναι πάνω από την πόρτα που φαίνεται-στο ισόγειο. Έπειτα αποφασίστηκε αντί για να μπαζωθεί να κατασκευαστεί σε επαφή ένας χώρος για πάρκινγκ μεταξύ της περασιάς Α και Β με ελευθερο ύψος 2.4μ.-εξού και η χαμηλότερη στάθμη της οροφής του υπογείου- και να μπαζωθεί από πάνω για να υπαρχεί όπως αρχικά είχε επιλεχθεί η κεντρική είσοδος της κατοικίας. Φυσικά η επιλογή του να κολλήσω τοιχεία με βλήτρα(στα τοιχεία που έχουν πράσινο χρωματισμό) δεν ήταν κάτι που απλά μου κατέβηκε στο μυαλό.Πήγα βρήκα προ εξαμήνου καθηγητή μου στο Πολυτεχνείο(του κατασκευαστικού τομέα) και αφού του εξήγησα πως είναι η υπάρχουσα κατάσταση και τι θέλω να κάνω,μου πρότεινε να κολλήσω με βλήτρα τοιχεία για να στηρίξουν την υπογειοποιημένη πλάκα. Επέλεξα λοιπόν την επίλυση που δείχνω στην πρώτες φωτογραφίες αλλά σίγουρα προέκυπταν διάφορα ζητήματα που δεν ήξερα την απάντηση τους. Διαβάζοντας συνεχώς τα διάφορα ζητήματα που απασχόλουν το φόρουμ και βλέποντας την εμπειρία που υπάρχει,θέλησα να ζητήσω και γω την βοήθεια σας για να σιγουρεύσω την κατασκευή πριν ξεκινήσω την υλοποίηση της. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας,κατανοώ και δεν αμφισβητώ ότι μου λέτε και γιαυτό προσπαθώ να απαντήσω σε ότι θα προσδιόριζε καλύτερα την κατάσταση ώστε να βρούμε μια λύση.
  5. Προς acnt: Πολύ σωστό αυτό με τον έλεγχο επάρκειας δεν το είχα σκεφτεί,και δεν ξέρω και πως να υπολογίσω την επίδραση των βλήτρων,όμως δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με την κολώνα στην ένωση των δυο κτιρίων?και που θα στειρίζεται η δεξιά πλάκα που είναι σε επαφή με την κατοικία?
  6. Κατανοώ την σημασία να γίνει ανεξάρτητη κατασκευή για μια πιο σίγουρη επιλογή. Θεωρείται οτι θα υπάρχει πρόβλημα με την αρχική λύση που έχω δώσει,και αν ναι που? Δηλαδή δεν μπορεί να γίνει και αν τελικά γίνεται μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε με το θέμα των βλήτρων και των αρμών? Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας εκ των προτέρων!
  7. Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας. Γιατί θεωρείται τόσο σημαντικό να γίνει ανεξάρτητη κατασκευή? Μήπως θα μπορούσατε να μου δείξετε μια λύση για ανεξάρτητη κατασκευή στην προκειμένη περίπτωση?Είμαι άπειρος ακόμα είναι η αλήθεια!
  8. Στο δεξιότερο τοιχείο υπογείου της κατοικίας έχει ήδη αφεθεί πόρτα για την σύνδεση με το πάρκινγκ.Για να είναι στατικά ανεξάρτητο φαντάζομαι πως θα πρέπει να τοποθετηθούν υποστυλώματα στην εσοχή που γίνεται και με κάποιο μικρό διάδρομο πάλι να ενωθούν οι δυο κατασκευές. Θα μπορούσαν επίσης να πατήσουν τα υποστυλώματα πάνω στις υπάρχουσες πεδιλοδοκούς το οποίο δεν ξέρω αν γίνεται αλλά και πάλι χαλάει ο χώρος του πάρκινγκ και θα ήθελα να το αποφύγω. Κάθε πρόταση ευχαρίστως δεκτή. ΥΣ:Διατομή πεδιλοδοκού:πέλμα-120εκ*40εκ και λαιμός στο κέντρο-40εκ(πλάτος)*30εκ(ύψος)
  9. Καλημέρα σας, Είμαι νέος μηχανικός και νέος χρήστης σε φόρουμ. Έκανα μια έρευνα για τυχόν εφάμιλα θέματα με το δικό μου αλλά δεν βρήκα κάτι και γιαυτό θα ήθελα την βοήθεια σας. Καταρχάς δεν δουλεύω ακόμα σε κάποιο γραφείο γιατι ετοιμάζομαι για μεταπτυχιακό,αλλά μελέτησα με το πρόγραμμα Fespa και κατασκευάσα την διώροφη κατοικία των γονιών μου.Ωστόσο, αποφασίστηκε μετέπειτα η πλευρική προσθήκη ενός πάρκινγκ στην υφιστάμενη κατασκευή και χρειάζομαι την βοήθεια σας ως εμπειρότεροι μελετητές και κατασκευαστές. Βάση του σχεδίου, το πάρκιγκ προστείθεται στην δυτική όψη του σπιτιού σε επαφή με τα τοιχεία υπογείου.Η πλάκα του δαπέδου θα βρίσκεται στην ίδια στάθμη με το υπόγειο αλλά η οροφή θα βρίσκεται χαμηλότερα απο το δάπεδο του ισογείου ώστε να σκεπαστεί με χώμα. Η επίλυση που επιλέγω είναι η εξής:Η οροφή του πάρκιγκ χωρίζεται σε δύο τμήματα.Το ένα τμήμα στηρίζεται σε 2 υποστυλώματα(40εκ*40εκ) και σε ένα τοιχείο που βρίσκεται σε επαφή με το έδαφος και διαμορφώνεται με υποστυλώματα 40εκ*40εκ στις άκρες.Με την σειρά τους τα υποστυλώματα στηρίζουν 2 παράλληλα ανεστραμμένα δοκάρια(αριστερά και δεξιά),και ένα δοκάρι που βρίσκεται σε επαφή με το εξωτερικό περιβάλλον(νότια). Όσον αφορά το δεύτερο τμήμα της πλάκας που βρίσκεται σε άμεση επαφή με τα τοιχώματα υπογείου της κατοικίας,επιλέγω να στηρίξω την πλάκα πάνω στο ένα εκ των δυο ανεστραμμένων δοκών(δεξί) και σε τοιχώματα 15εκ που θα κολλήσω με βλήτρα(δεν γνωρίζω διατομές και ανα πόσο) στα τοιχεία της υφιστάμενης κατασκευής και θα πατάνε και πάνω στις πεδιλοδοκούς της. Οι απορίες μου είναι διάφορες.Όπως: -Είναι σωστή η λύση? -Ανά πόσο τοποθετώ τα βλήτρα? -Χρειάζεται κάποιος αρμός? -Τι κάνω με την επαφή της πλάκας στα τοιχεία του υπογείου της κατοικίας? Συγχωρέστε με για την μακρυγορία μου,αλλά ήθελα να γίνω όσο πιο κατανοητός γίνεται.Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την οποιάδήποτε σκέψη σας και ευελπιστώ κάποια στιγμή να γίνω εξίσου χρήσιμος σε αυτήν την κοινωνία των μηχανικών. ΥΣ:Παραθέτω δύο εικόνες για την καλύτερη ερμηνεία των όσο είπα.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.