Μετάβαση στο περιεχόμενο

glagios

Members
  • Περιεχόμενα

    2
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Αττικη
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Ηλεκτρονικός Μηχανικός Τ.Ε.Ι.

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

glagios's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Η ΕΤΕΕΜ αποτελεί ένα ακόμη παρασιτικό οργανισμό όπως το ΤΕΕ που δεν λύνει προβλήματα αλλά προτιμά να τα συντηρεί μιας και λόγο αυτών υπάρχει.
  2. Η συντεχνία του ΤΕΕ που εξυπηρετεί την επιβίωση ορισμένων κρατικοδίαιτων μελών της, με κύρια απασχόληση τα δημόσια έργα (δηλαδή δημόσιοι - δημοτικοί υπάλληλοι μηχανικοί και οι περί αυτών εργολάβοι μηχανικοί) το μόνο που έχει προσφέρει στην χώρα είναι δημόσια έργα κάκιστης ποιότητα με απίστευτα υψηλό κόστος σε σχέση με τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά τιμολόγια. Την διαφορά κόστους από την πραγματική αξία την επικαρπώνεται η εν λόγο συντεχνία μαζί με τους πολιτικούς που την ανέχονται.. Επίσης χρεώνει τέλος σε όσους έχουν τελειώσει πολυτεχνική σχολή με την ‘υπόσχεση’ ότι θα πάρουν και αυτοί κάποια στιγμή μέρος στο πάρτη της διασπάθισης του δημόσιου χρήματος. Βέβαια το μόνο που καταφέρνουν αυτοί είναι να υπόασχολούνται σε ατέρμονες παρασιτικές γραφειοκρατικές διαδικασίες του τύπου τεχνικός ασφάλειας, ενεργειακός μηχανικός και τέτοιες άλλες αϊδίες που δίνουν περιστασιακά χαρτζιλίκι. Ποιο πολλά βγάζουν σήμερα οι ντεληβεραδες. Αν η χώρα αποφασίσει ότι θέλει να κάνει πραγματικά βήματα προς την απεξάρτηση της και προς την ανάπτυξη το πρώτο που θα πρέπει να κάνει είναι να διαλύσει τέτοιες συντεχνίες και να εφαρμόσει ευρωπαϊκές εμπειρίες. Επειδή αυτό δεν θα γίνει ποτέ ξέρουμε την συνέχεια που ήδη την ζούμε και που κάθε χρόνο θα χειροτερεύει....
  3. Η συντεχνία του ΤΕΕ που εξυπηρετεί την επιβίωση ορισμένων κρατικοδίαιτων μελών της, με κύρια απασχόληση τα δημόσια έργα (δηλαδή δημόσιοι - δημοτικοί υπάλληλοι μηχανικοί και οι περί αυτών εργολάβοι) το μόνο που έχει προσφέρει στην χώρα είναι δημόσια έργα κάκιστης ποιότητα με απίστευτα υψηλό κόστος σε σχέση με τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά τιμολόγια. Την διαφορά κόστους από την πραγματική αξία την επικαρπώνεται η εν λόγο συντεχνία μαζί με τους πολιτικούς που την ανέχονται.. Επίσης χρεώνει τέλος σε όσους έχουν τελειώσει πολυτεχνική σχολή με την ‘υπόσχεση’ ότι θα πάρουν και αυτοί κάποια στιγμή μέρος στο πάρτη της διασπάθισης του δημόσιου χρήματος. Βέβαια το μόνο που καταφέρνουν αυτοί είναι να υπόασχολούνται σε ατέρμονες παρασιτικές γραφειοκρατικές διαδικασίες του τύπου τεχνικός ασφάλειας, ενεργειακός μηχανικός και τέτοιες άλλες αϊδίες που δίνουν περιστασιακά χαρτζιλίκι. Ποιο πολλά βγάζουν σήμερα οι ντεληβεραδες. Αν η χώρα αποφασίσει ότι θέλει να κάνει πραγματικά βήματα προς την απεξάρτηση της και προς την ανάπτυξη το πρώτο που θα πρέπει να κάνει είναι να διαλύσει τέτοιες συντεχνίες και να εφαρμόσει ευρωπαϊκές εμπειρίες. Επειδή αυτό δεν θα γίνει ποτέ ξέρουμε την συνέχεια που ήδη την ζούμε και που κάθε χρόνο θα χειροτερεύει....
  4. Το πρόβλημα με την ανεργία, που μετά το Σεπτέμβρη θα επιδεινωθεί (πέρα του 20%), έχει να κάνει με το ότι κάθε οικογένεια έχει τουλάχιστον και από ένα μηχανικό. Είναι φυσικό ότι όταν όλοι γίνουν μηχανικοί δεν θα δίνει κανένας την δουλεία που ξέρει να κάνει στο γείτονα του. Το ίδιο συμβαίνει και με τους γιατρούς και με όλους τους κλάδους των επιστημών. Γιατί η μαμά μας, μας ήθελε σπουδαίους και δεν γούσταρε την δουλεία που έκανε ο μπαμπάς. Έτσι όλοι γίναμε σπουδαίοι και οι παραγωγικές δουλειές που κανένα οι μπαμπάδες μας (αγροτική και μικρή βιοτεχνική παραγωγή) εγκαταλείφθηκε και αντικαταστήθηκε από εισαγόμενα προϊόντα που άλλοι φτιάχνουν για μας. Η λύση που αυτόματα στο άμεσο μέλλον θα δοθεί είναι η επιστροφή στην δουλεία του μπαμπά με την διαφορά ότι αυτός δεν μπορεί να μας βοηθήσει πλέον αφού το έχει κλείσει το μαγαζί και έχει βγει έξω από το κύκλωμα. Το καλό είναι ότι πλέον οι γνώσεις των σπουδαίων παιδιών της μαμάς είναι ικανές να δώσουν εκρηκτική ώθηση στην παραγωγή προϊόντων με την κατάλληλη προσαρμογή και με πολύ δουλεία.
  5. Μάλλον ξεχνάτε ότι μηχανικός είναι κάποιος κύριος/α που μηχανεύεται μηχανές. Φυσικά και στις μηχανές περιλαμβάνονται και τα κτίρια για τα οποία την κατασκευή ρυθμίζει το ΤΕΕ μαζί με την άκαρδη πολεοδομία. Αλλά μήπως ξεχνάτε ότι όταν ανακαλύψουμε μια νέα μηχανή την βιομηχανοποιούμε και την εμπορευόμαστε σαν προϊόν. Δες για παράδειγμα την μηχανή που λέγετε αυτοκίνητο. Κάποιοι λίγοι το σχεδιάζουν και πολύ περισσότεροι το παράγουν και το εμπορεύονται και το συντηρούν. Βέβαιος όλοι σχεδόν το χαιρόμαστε. Αν τώρα θέλουμε στην Ελλάδα να φτιάξουμε αυτοκίνητα με τον κλασικό τρόπο για κάθε ένα που θα φτιάξουμε θα πρέπει να ζητήσουμε από κάποιο μηχανικό να το σχεδιάσει (copy paste) και στην συνεχεία να αφού το περάσει από την πολεοδομία για αρχιτεκτονικά, στατικά, ηλεκτρολογικά, υδραυλικά και ποιος ξέρει για τι άλλο (ας πούμε για ηλεκτρονικά όπως abs, τηλεπικοινωνιακά όπως ράδιο, παραγωγή ενέργειας για τον κινητήρα (με όλα τα σχετικά από το υπ. Βιομηχανίας), παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας για το δυναμό, περιβαντολογικη μελέτη , χρήση εκρηκτικών για τον προεντατηρα ζώνης ασφάλειας, μεταφορά υγρών καυσίμων για το ρεζερβουάρ, παραγωγή, ατμού υπό πίεση για το κλειστό κύκλωμα ψύξης και ότι άλλο που θα πρέπει να χαίρει έγκρισης για την δανειοδότηση) τότε μετά από 2 -4 το λιγότερο χρόνια θα έπαιρνε άδεια από την σχετική υπηρεσία για να κατασκευαστεί. Μην ξεχνάτε την μίζα (όχι της μηχανής) και τον σχετικό εκβιασμό στο αιτούντα που θα θέλει να οδηγήσει πριν τον θάνατο του. Στην συνέχεια θα έπρεπε να κατασκευαστεί. Εδώ αρχίζουν το δεύτερο δύσκολο κομμάτι της Οδυσσέας γιατί θα πρέπει να βρούμε εργολάβο αυτοκίνητων στον οποίο θα παραδώσουμε τα εγκεκριμένα σχέδια και θα του ζητήσουμε την κατασκευή σε εύλογο χρόνο και ανάλογα με τα χρήματα που θα έχουν μένει από την προηγούμενη διαδικασία. Τέλος αν έχουμε πολιτικό βύσμα είναι σίγουρο ότι θα καταφέρουμε να κυκλοφορούμε στα βαθιά γεράματα μας με καποια άθλια κατασκευή και σίγουρα με ένα τεκνό στο πλάι μας. Λόγο του τεκνού θα τα ξεχάσουμε όλα τα παραπάνω. Το ίδιο θα έπρεπε να ισχύει για κάθε συσκευή που αγοράζουμε από την ηλεκτραγορα της γειτονιάς. Ευτυχώς που ο Ικτίνος και ο Καλλικράτης δεν ήταν μέλη του ΤΕΕ και οι Αθηναίοι δεν είχαν εφεύρει την πολεοδομία γιατί μέχρι σήμερα θα παλευαν για την αδειοδοτηση της. Αν το μυαλό μας δεν κάνει το άλμα που άλλοι λαοί έχουν κάνει τον 15-18 αιώνα θα περιμένουμε τους γερμανούς και το ΔΝΤ να μας σώσει.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.