Μετάβαση στο περιεχόμενο

dimchrisos

Members
  • Περιεχόμενα

    6
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Καβάλα
  • Επάγγελμα
    Ιδιώτης-Μη μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

749 profile views

dimchrisos's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Είχα μία τέτοια βεβαίωση... Έτσι όπως τα λες είναι Silent arrow. Πήγα σήμερα και από την τράπεζα και μου είπαν οτι ήταν ύποπτο που έκοψα δύο τιμολόγια και τελικά έκανα μία μόνο κατάθεση αλλά έπρεπε να κάνω αυτό που λέτε, όλα εις διπλούν. Απλά μου φαίνεται υπερβολικό από την στιγμή που όλα είναι νόμιμα. Τέλος πάντων, ευχαριστώ για την βοήθεια και θα δω αν καταφέρω να βγάλω κάποια άκρη από εδώ και μπρος...
  2. jim είχα μία προσφορά αρχικά, που κόπηκε από τον ίδιο προμηθευτή σε δύο τιμολόγια και εξοφλήθηκε όλο το ποσό με μία κατάθεση συνολικά... laz_pra επειδή συνέβη αυτό σε μένα δεν σημαίνει ότι το ίδιο θα γίνει σε όσους έχουν δύο τιμολόγια και είναι σε τελική εκταμίευση.. Κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή και μακάρι να μην σου δημιουργήσουν κάποιο πρόβλημα και να γίνει κανονικά η εκταμίευση..
  3. Πραγματικά δεν νομίζω ότι το έλεγε πουθενά και πραγματικά είχα διαβάσει τα πάντα από την χαρτούρα που είχε βγει με σκοπό να καλύψω όλα τα περίεργα που μπορούσαν να προκύψουν. Το μόνο που με προβληματίζει είναι ότι από την στιγμή που πέρασε και στο σύστημα σαν απενταγμένη επένδυση, δεν έχω ελπίδες να το κυνηγήσω περισσότερο. Η τράπεζα καθώς και το ΕΣΠΑ είπαν ότι δεν μπορώ να κάνω ένσταση σε αυτό το σημείο που έχουν αρχίσει οι αποπληρωμές και στην ουσία η υπόθεση απορρίπτεται έτσι απλά! Γνωρίζει κάποιος πώς θα μπορούσα να το κυνηγήσω περισσότερο;
  4. Επειδή είναι λέει δύο τιμολόγια και όχι ένα συνολικό για όλη την επένδυση. Έπρεπε να μην ήταν ένα ξεχωριστό για το hardware και ένα ξεχωριστό για το πρόγραμμα αλλά όλα μαζί σε ένα...Η πιο παράλογη δικαιολογία που μπορώ να σκεφτώ... Εν τω μεταξύ, τα τιμολόγια είναι από το ίδιο προμηθευτή, ο οποίος έχει πληρωθεί με κατάθεση σε λογαριασμό του και είχαν περάσει κανονικά στην υποβολή. Επίσης έχουν δηλωθεί με τους αριθμούς τους ξεχωριστά καθώς επίσης και το συνολικό τους ποσό έχει καταγραφεί σε εξοφλητική απόδειξη που κατατέθηκε και αυτή μαζί με τα υπόλοιπα χαρτιά. Αυτό που με πειράζει περισσότερο είναι ότι δεν με είχαν ενημερώσει τόσο καιρό ώστε να μπορώ να κάνω κάτι και έβλεπα το status να αλλάζει σε τελική εκταμίευση χωρίς να ξέρω τι να περιμένω...
  5. Καλησπέρα σε όλους και μπράβο στους συναδέλφους που κατάφεραν και πήραν τα λεφτά... Η δική μου περίπτωση ενώ μέχρι πριν μερικές μέρες ήταν στο στάδιο "Διαθέσιμο για τελική εκταμίευση", σήμερα το μεσημέρι εμφανίζει το μήνυμα "Απενταγμένη". Προφανώς δεν ήταν και η πιο θετική εξέλιξη και η τράπεζα σε τηλεφωνική επικοινωνία μου είπε ότι τελικά απέρριψαν το ένα τιμολόγιο από τα 2 που τους είχα πάει (ένα είχε όλο το hardware και το άλλο μόνο το software, πάντα από τον ίδιο προμηθευτή όμως και τα δύο) και τελικά το ποσό πέφτει από το όριο της επιδότησης και έτσι απορρίπτεται... Αν ξέρω καλά σε αυτό το στάδιο δεν υπάρχει περίπτωση να κάνω ένσταση και αναρωτιέμαι τι εναλλακτικές έχω...
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.