Όσο και αν ακουστεί περίεργο βεβαιώσου ότι το Inverter έχει επαρκή ψύξη στον πίνακα που είναι τοποθετημένο. Τα inverter έχουν την τάση να ανεβάζουν υπερβολικά θερμοκρασίες και ανάλογα τις συνδεσμολογίες τους έχουν σχετικές προστασίες οι οποίες δημιουργούν προβλήματα.
Σαν την ποιο λογική λύση υποθέτοντας ότι τα στοιχεία του κινητήρα έχουν περαστεί σωστά στις ρυθμίσεις του inverter, δοκιμάστε να ρυθμίσετε τις στροφές του κινητήρα να είναι ελαφρώς χαμηλότερες από το μέγιστο. Παράδειγμα εάν η ένδειξη που δουλεύετε είναι με Hertz και έχετε κάποιο εξωτερικό ποτενσιόμετρο για ρύθμιση στροφών, μην ανεβάζετε στα 50Hz αλλά κρατάτε τη ρύθμιση χαμηλότερα πχ 45Hz. Προφανώς αν το setpoint είναι σταθερό μπορείτε να κάνετε το ίδιο από τα menu του inverter.
Τα παραπάνω έχουν προκύψει καθαρά από εμπειρία και αφού τα προσέξαμε είχαμε λύσει παρόμοια προβλήματα. Πιθανώς να υπάρχει κάτι ποιο εξειδικευμένο σαν ρύθμιση στον inverter πχ ποιο αργές ράμπες εκκίνησης/σταματήματος που να επηρεάζουν.
Διπλοέλεγξε ότι οι ρυθμίσεις του inverter έχουν το σωστό moter στα χαρακτηριστικά του, και ρύθμισε χαμηλότερες στροφές και πιστεύω θα λυθεί το πρόβλημα σου. Επίσης να ξέρεις ότι ένα χαλασμένο inverter μπορεί να εντοπιστεί από περίεργους θορύβους στο moter σου πχ φθορά στο κιβώτιο κίνησης με αφύσικη κατανομή μπορεί να έχει προέλθει από βλάβη inverter.
Και φυσικά αν και το θεωρώ αυτονόητο ότι έχει γίνει, το προγραμματίσατε ξανά το inverter όταν αλλάξατε τον κινητήρα έτσι δεν είναι; Η και ο παλαιός είχε ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά;