Μετάβαση στο περιεχόμενο

Antoti

Members
  • Περιεχόμενα

    2
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Τοποθεσία
    Πάτρα

Antoti's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Κάνε αν θες τη δοκιμή που σου είπα να μην έχεις τις μέγιστες στροφές όταν είσαι σε σταθερή λειτουργία. Δεν λέω ότι θα λύσεις το πρόβλημα σου αλλά σε δικιά μου περίπτωση που είχα αντίστοιχα overload σταμάτησαν τα προβλήματα. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα και ο κινητήρας σου θα λειτουργεί ποιο "ξεκούραστα" σε αυξομειώσεις από το "φορτίο" στον αναδευτήρα. Όσο αφορά τα 470Α ή τα 530Α προσωπικά θα κρατούσα τα ονομαστικά ρεύματα. Και πάλι χωρίς να το παίζω ειδικός θεωρώ ότι από τη στιγμή που ο inverter κάνει μια ελεγχόμενη ρύθμιση όχι μόνο στα Amps από όσο γνωρίζω για να λειτουργήσει το moter, οποιαδήποτε παραποίηση προκαλεί λάθος τρόπο λειτουργίας στον inverter και κατ' επέκταση στο μοτέρ. Απλή υπόθεση αυτό που γράφω. Παρόλα αυτά διαβάζοντας προσεκτικά όσα έγραψες θα έλεγα ότι αξίζει να παρακολουθήσεις τους χρόνους καθόδου την στιγμή που μου περιγράφεις ότι πέφτει η μπάλα και φυσικά το χρόνο ανόδου αφού έχει πέσει. Μπορεί αυτό που προκαλεί το overload να μην είναι η άνοδος αλλά το φρένο που έχετε ενεργοποιήσει σαν προστασία. Το φρενάρισμα αν κατάλαβα καλά το κάνατε να γίνεται ηλεκτρικά. Όταν δει κάτι το οποίο ξεπερνάει τα όρια ο inverter κόβει. Και από όσο ξέρω υπάρχουν δύο τρόποι. Αλλαγή του setpoint και παίζει με την ράμπα καθόδου ή ρύθμιση του φρεναρίσματος (jog αν θυμάμαι καλά) οπότε εκεί βράστα. Άρα για να καταλάβεις που το πάω εάν δεν έχετε ενεργοποιήσει οτιδήποτε άλλο πέρα από το setpoint που παίζει απλά με την ράμπα καθόδου για να πέφτουν οι στροφές σαν προστασία αλλά το κάνετε με κάποια λειτουργία "φρένου", μπορεί να είναι αυτό που πετάει το θερμικό εκτός. Σαν δοκιμή κοίτα να δεις οποιεσδήποτε επιλογές έχει ο inverter για "φρένα" (σπάω το κεφάλι μου να θυμηθώ την ονομασία της παραμέτρου) και δοκίμασε να τις απενεργοποιήσεις αφήνοντας μόνο τις ράμπες σε λειτουργία να προκαλούν την πτώση στις στροφές. Επίσης δεν νομίζω να είναι και τόσο τραγικό για την διεργασία που κάνετε να παίξεις με μεγαλύτερους χρόνους. Θα σου πω ένα καλό παράδειγμα για να δεις αν κάτι δεν πάει καλά όσο αφορά αυτού του τύπου τις ρυθμίσεις. Αν συμβεί κάποια απότομη διακοπή ρεύματος και επανέλθει αμέσως και ακούσεις να κλοτσάει το όλο σύστημα κίνησης μοτέρ-κιβώτιο-αναδευτήρα σημαίνει ότι ή μικρούς χρόνους έχεις ή έχεις κάποιο "φρένο" σε λειτουργία. Αυτό το πρόβλημα το είχα συναντήσει συχνά σε παρόμοια εφαρμογή σε χημική βιομηχανία και λύθηκε όπως σου περιγράφω παραπάνω. Απενεργοποίηση "φρένων", λειτουργία μόνο με ράμπες με μεγάλους χρόνους και λειτουργία μέχρι 45Hz σαν μέγιστο. Και μόλις μου ήρθε. Εάν έχεις ενεργοποιήσει στο PID control του inverter την Derivative παράμετρο κάνε δοκιμή με μηδενική τιμή και παίξε μόνο με ράμπες ανόδου και καθόδου. Στην δικιά σας εφαρμογή δεν πιστεύω ότι έχετε ανάγκη από κάποια άλλη παράμετρο εκτός εάν υπάρχει μανιτάρι και θέλετε να σταματήσει η ανάδευση όσο το δυνατόν ποιο γρήγορα για λόγους ασφαλείας.( που σημαίνει άμεση εξαναγκασμένη και όσο ποιο γρήγορα γίνεται μείωση στροφών πχ κάποιος έπεσε μέσα).
  2. Όσο και αν ακουστεί περίεργο βεβαιώσου ότι το Inverter έχει επαρκή ψύξη στον πίνακα που είναι τοποθετημένο. Τα inverter έχουν την τάση να ανεβάζουν υπερβολικά θερμοκρασίες και ανάλογα τις συνδεσμολογίες τους έχουν σχετικές προστασίες οι οποίες δημιουργούν προβλήματα. Σαν την ποιο λογική λύση υποθέτοντας ότι τα στοιχεία του κινητήρα έχουν περαστεί σωστά στις ρυθμίσεις του inverter, δοκιμάστε να ρυθμίσετε τις στροφές του κινητήρα να είναι ελαφρώς χαμηλότερες από το μέγιστο. Παράδειγμα εάν η ένδειξη που δουλεύετε είναι με Hertz και έχετε κάποιο εξωτερικό ποτενσιόμετρο για ρύθμιση στροφών, μην ανεβάζετε στα 50Hz αλλά κρατάτε τη ρύθμιση χαμηλότερα πχ 45Hz. Προφανώς αν το setpoint είναι σταθερό μπορείτε να κάνετε το ίδιο από τα menu του inverter. Τα παραπάνω έχουν προκύψει καθαρά από εμπειρία και αφού τα προσέξαμε είχαμε λύσει παρόμοια προβλήματα. Πιθανώς να υπάρχει κάτι ποιο εξειδικευμένο σαν ρύθμιση στον inverter πχ ποιο αργές ράμπες εκκίνησης/σταματήματος που να επηρεάζουν. Διπλοέλεγξε ότι οι ρυθμίσεις του inverter έχουν το σωστό moter στα χαρακτηριστικά του, και ρύθμισε χαμηλότερες στροφές και πιστεύω θα λυθεί το πρόβλημα σου. Επίσης να ξέρεις ότι ένα χαλασμένο inverter μπορεί να εντοπιστεί από περίεργους θορύβους στο moter σου πχ φθορά στο κιβώτιο κίνησης με αφύσικη κατανομή μπορεί να έχει προέλθει από βλάβη inverter. Και φυσικά αν και το θεωρώ αυτονόητο ότι έχει γίνει, το προγραμματίσατε ξανά το inverter όταν αλλάξατε τον κινητήρα έτσι δεν είναι; Η και ο παλαιός είχε ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά;
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.