Καλησπέρα,
Καταρχάς το παράδειγμα με τα αυτοκίνητα το θεωρώ ατυχές, γιατί κάλιστα μπορεί να έχω ένα mustang με 500 άλογα και στην διαδρομή Θεσσαλονίκη - Αθήνα να κάψω όσο καίνε το NISSAN και το MERCEDES μαζί και να έχω κάνει τα ίδια χλμ σε περισσότερο μάλιστα χρόνο...
Σαφώς το πετρέλαιο θα ήταν αποδοτικότερο εάν δεν ήταν τίνγκα στον φόρο. Το πραγματικό ερώτημα είναι "τι είναι πιο αποδοτικό , 1 lt πετρέλαιο που κάνει 1,40 € ή 1 lt πετρέλαιο που κάνει 0,55 € (η τιμή μόλις προ 2ετίας)."
και αφού το πετρέλαιο θα φτάσει στα ύψη τότε τι;
Ας απλοποιήσουμε τους τόσο ωραίου υπολογισμούς σε 1 προς 1.
Θα αντιγράψω τον υπολογισμό του κου platisgeorgios 1 euro/lt * 1/9,52 lt/kwh = 0,1 euro/kwh.
Αν χρησιμοποιήσουμε τον λέβητα ιόντων παίρνω την ακραία περίπτωση που θα έχουμε κατανάλωση πάνω από 3000kwh και άρα μια μια κοστολόγιση 0,08+Φ.Π.Α =0,1 και άρα 0,1 euro/kwh.
Περίπου τα ίδια λοιπόν.
Σαφώς γίνονται κάποιες παραδοχές όπως το ότι στην θεωρία το πετρέλαιο έχει 11,9kwh/lt όμως ξέρουμε πως πετρέλαιο με πετρέλαιο έχει διαφορά ενώ το ρεύμα είναι ένα και το αυτό. Δεν υπολογίζουμε νυχτερινή κατανάλωση κ.λπ.
Τώρα αν αυξηθεί μόνο το πετρέλαιο στα 1,40 € νομίζω είναι εμφανές πιο σύστημα από τα δύο είναι οικονομικότερο. Αν αυξηθεί ΚΑΙ το ρεύμα από ότι ακούγεται στα ίδια ********** θα είμαστε.
Για να μην διαβάσω κάποια σχόλια του τύπου "είσαι πωλητής και θες να προωθήσεις το προϊόν" θα πω πως οικονομικά το πετρέλαιο ΗΤΑΝ αποδοτικότερο όταν είχε τιμή το πολύ μέχρι 0,80.
Εντελώς φιλικά, σταματήστε να είστε τόσο αρνητικοί με κάτι το οποίο είναι διαφορετικό , πόσο μάλλον όταν δεν το έχετε δοκιμάσει. Εγώ θα ήθελα να ακούσω μερικές παραπάνω λεπτομέρειες από τον κο ΜΠΕΣΛΕΜΕΣ Κ. ο οποίος λέει πως το δοκίμασε και δεν του πέτυχε...
Νομίζω πως υπάρχει κίνηση πάνω στο σχετικό από αρκετούς θερμουδραυλικούς και δεν μπορώ να πιστέψω πως ΟΛΟΙ τους είναι απατεώνες ή αμόρφωτοι.