Jump to content

Δημοσθένης Κιφοκέρης

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Ουδέτερη

About Δημοσθένης Κιφοκέρης

  • Rank
    Νέο Μέλος

Contact Methods

  • Website
    http://megalesistories.blogspot.com
  • Skype
    dimoskif

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Ενδιαφέροντα
    Ανελαστική ανάλυση, λεπτότοιχες διατομές, οικολογικά δομικά υλικά, κιθάρα και μουσική γενικότερα, σκίτσο, διηγηματογραφία, blogging, κινηματογράφος, θέατρο, βιβλία, comics, ποδήλατο και τρέξιμο, ελεύθερο ραδιόφωνο αντιπληροφόρησης
  • Τοποθεσία
    Θεσσαλονίκη
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός

Recent Profile Visitors

985 profile views
  1. Manolis gon τελικά μάλλον πρέπει να είχε πάθει κάποιο προσωρινό κόλλημα το σύστημα, διότι σήμερα η διαδικασία προχώρησε και ολοκληρώθηκε κανονικά. Σ'ευχαριστώ πάντως για τον χρόνο σου!
  2. Καλησπέρα συνάδελφοι. Έχω μια ερώτηση, αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει... Πελάτης έχει εξοφλήσει το τέλος υπαγωγής και την εφάπαξ δόση, δηλαδή έχει τακτοποιήσει όλες τις οικονομικές εκκρεμότητες του προστίμου. Όταν πήγα όμως να μετατρέψω στο site του ΤΕΕ την "προσωρινή υπαγωγή" σε "οριστική υπαγωγή" πατώντας το ανάλογο εικονίδιο, μου έβγαλε ότι αντί να αναβαθμιστεί η δήλωση σε "οριστική", θα ΕΠΑΝΑΫΠΟΒΛΗΘΕΙ με τα ίδια στοιχεία και ότι "η υποβολή ενδέχεται να μεταβάλλει τα ποσά στις προεπιλεγμένες δόσεις και να απαιτείται νέα έκδοση εντολών πληρωμής". Όμως ο πελάτης έχει ήδη πληρώσει τα πάντα. Γιατί δεν μεταβάλλεται η "προσωρινή" σε "οριστική"; Έχει κάποιο κόλλημα το σύστημα; Μήπως υπάρχει ο κίνδυνος να ξαναβγεί εντολή πληρωμής ενώ ο πελάτης έχει ήδη πληρώσει; Τί να κάνω;
  3. Δίκιο έχετε, sorry. Δεν το διάβασα σωστά. Έκανα την διαδικασία και όλα ΟΚ. Ευχαριστώ πολύ!
  4. Πριν 30 χρόνια οι οικογένειες θρηνούσαν όταν κάποια μέλη τους αναγκάζονταν να ξενιτευτούν προκειμένου να αναζητήσουν κάποια καλύτερη τύχη στο εξωτερικό. Τώρα έχουμε πλέον φτάσει στο σημείο να μας διώχνουν οι γονείς μας με το ζόρι στην ξενιτιά για μεταπτυχιακά/διδακτορικά/δουλειά, γιατί εδώ πέρα δεν κουνιέται φύλλο. Πόσο ακόμα θα επιβιώνουν οι μηχανικοί από τις αρπαχτές των νομιμοποιήσεων των ημιυπαιθρίων, των αυθαιρέτων και όλα τα συναφή; Πόσο ακόμα το κράτος θα αποκεφαλίζει τους ίδιους του τ...

  5. Ευχαριστώ παιδιά. Με καλύψατε. Το Word μάλιστα που έδειξε ο dimitrispsi το είχα αλλά δεν του είχα δώσει την απαιτούμενη σημασία. Αλλά έχω μια ερώτηση προς τον sagiasdi: από πού εξάγεται το συμπέρασμα ότι από την ημερομηνία αυτοψίας μέχρι την μεταβίβαση μετράνε μόνο δύο ημέρες; Αναφέρεται κάπου;
  6. Καλησπέρα. Έχω τακτοποιήσει ημιυπαίθριους χώρους σε ένα διαμέρισμα με τον Ν. 3843/10. Ο συμβολαιογράφος μου ζητά βεβαίωση Μηχανικού με κλειδάριθμο. Απ'όσο γνωρίζω, κλειδάριθμος δίνεται στην βεβαίωση του Μηχανικού κατά την περαίωση των διαδικασιών του Ν. 4014. Τώρα που εγώ θέλω να δώσω τέτοια βεβαίωση αλλά για τον Ν. 3843, που μπορώ να την βρω; Θα έχει κλειδάριθμο ή θα είναι η απλή βεβαίωση Μηχανικού που υπάρχει στο site του ΥΠΕΚΑ (εννοώ αυτήν: http://ypeka.gr/LinkClick.aspx?fileticket=1PDL9cNODFs%3d&tabid=762&language=el-GR);
  7. Καλησπέρα συνάδελφοι. Έχω την εξής απορία. Έχω προχωρήσει την διαδικασία νομιμοποίησης του αυθαιρέτου ενός πελάτη στο ηλεκτρονικό σύστημα του tee.gr. Ο πελάτης επέλεξε, αφού κατέβαλλε το τέλος υπαγωγής, να πληρώσει το υπόλοιπο του προστίμου με εφάπαξ δόση (εκείνη που έχει την έκπτωση 20%). Ο πελάτης όμως στο παρελθόν είχε πληρώσει και πρόστιμα λοιπών πολεοδομικών παραβάσεων, τα οποία πρέπει τώρα να αφαιρεθούν από το πρόστιμο του αυθαιρέτου, ώστε ο πελάτης να πληρώσει μόνο την διαφορά. Το σύστημα όμως, κατά την εξέλιξη της διαδικασίας νομιμοποίησης από "αρχική υποβολή" σε "προσωρινή υπαγωγή", που βρίσκομαι κι εγώ τώρα, δεν έχει κάποια επιλογή για την αφαίρεση παλιών προστίμων πολεοδομικών παραβάσεων που έχει ήδη πληρώσει ο πελάτης. Ξέρει κάποιος/α να μου πει πώς θα γίνει τελικά αυτή η αφαίρεση; Θα προσκομίσει ο πελάτης επιτόπου στην τράπεζα δικαιολογητικά και/ή αποδείξεις για τα ήδη πληρωθέντα πρόστιμα; Αν ναι, τι δικαιολογητικά θα είναι αυτά; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθειά σας
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.