MECASOLAR 15 περα από τη κυριότερη διαφορά ότι αλλάζει κλήση ανα εποχή
Έχει μεγαλύτερη επιφάνεια 106τμ αντί 80τμ που μπορεί να σε βολέψει καλυτέρα στον σχεδιασμό
Τα πλαίσια τοποθετούνται σε μια επιφάνεια και δεν αλληλο σκιάζονται. (έχω την εντύπωση όπως βλέπω το σχέδιο του Τ80 ότι όταν ο ήλιος είναι πολύ χαμηλά στον ορίζοντα η μια σειρά φ/β θα σκιάζει την πίσω της ,αν κάποιος τα έχει δει από κοντά ας μας πει την γνώμη του
Ο MS15 έχετε σε μεγάλο βαθμό ολοκηρομενος από το εργοστάσιο για τον T80 δεν ξέρω αλλά ο Τ150 που έχω δει απαιτεί συρναμολογηση αρκετών κομματιών με οτι συνεπάγετε έμπειρο υπεύθυνο συνεργείο χρόνο κ.τ.λ.
Ο Τ80 είναι πιο κοντή κατασκευή 2.48μ.και μπορούν να τοποθετηθούν πιο κοντά οι τρακερ αν και δεν ξερώ τις διαστάσεις τους γιατί υποψιάζομαι ότι λόγω της ιδιαιτερότητας 3 σειρες με αποσταση η μια από την άλλη δεν θα κάνει οικονομία χώρου ,δυσκολότερη πρόσβαση στο έδαφος κάτω από τον τρακερ , επηρεάζετε λιγοτερο από ανέμους με τα θετικά και αρνητικά ψύξη – καταπόνηση από την άλλη με μια μπακαλίστικη μέθοδο οΤ80 είναι πιο ελαφριά κατασκευή 1300kg/80 τ.μ 16,25 kg/tm αντί 19,8kg/τμ(ο διακονικός MS2 προσφέρετε και σε ενυσχημενη έκδοση και τον επιβάλει η εταιρία ανάλογα με την περιοχή για να ισχύει η εγγυηση δεν ξερώ αν ισχύει και για τονMS15 μάλλον μετά το ατύχημα L )
Και οι δυο τρακερ κατασκευάζονται στην Ελλάδα
Το υδραυλικό σύστημα εγώ το θεωρώ ποιο προβληματικό (γνωμη )
Μου φάνηκε πιο απλό και αξιόπιστο το σύστημα με ηλεκτροκινητήρα και γρανάζι και ο τρόπος που ανιχνεύει τη γωνιά μετρώντας τα δόντια του γραναζιού