Jump to content

theot

Members
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Ουδέτερη

About theot

  • Rank
    Νέο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Δεν απαντώ
  • Τοποθεσία
    Αθήνα
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Αρχιτέκτων Μηχανικός
  1. To μήκος του cours anglais βάσει ΝΟΚ πρέπει να είναι όχι μεγαλύτερο από το 1/3 της όψης στην οποία ανήκει. Η ερώτηση μου είναι αν πρόκειται για την όψη του ισογείου ή του υπογείου; Αν το υπόγειο δηλαδή δεν επεκτείνεται στο σύνολο της όψης του ισογείου αλλά σε μέγεθος μικρότερο αυτής τότε βάσει ποιάς όψης υπολογίζεται το 1/3;
  2. Έχει κάποιος συνάδελφος εμπειρία στο θέμα στεγάστρου επί προκηπίου για στάθμευση οχημάτων; Βάσει ΝΟΚ φαίνεται πως στέγαστρα στάθμευσης παρά το όριο εκτός προκηπίου επιτρέπονται και δεν προσμετρούν σε δόμηση - κάλυψη - όγκο (Αρθ.11, παρ2ιγ). Από την άλλη ο νόμος επιτρέπει και δεν προσμετρά επίσης σε δόμηση - κάλυψη - όγκο τα στέγαστρα ανεξαρτήτως πλάτους σε προκήπια (Αρθ.8Βα - Αρθ12.παρ4δ -Αρθ.11, παρ2στ). Αυτό που αντιλαμβάνομαι εγώ είναι ότι μπορώ να κολλήσω στέγαστρο στην εν τοις πράγμασι ρυμοτομική μου ( πρόκειται για οικισμό προ 23 με το κτίριο να απέχει 20μ από τον δρόμο) και να μην μετρήσει αλλά να έχω θέμα με την χρήση της στάθμευσης. Έχει κάποιος συνάδελφος καμία ιδέα για αυτόν τον παραλογισμό ή εγώ έχω καταλάβει κάτι λάθος;
  3. Κάποιες από τις διατάξεις της δομικής , με σοβαρότερη αυτή του ΠΔ.230/93 έχουν καταργηθεί από το 111/2004 πλέον. Επειδή δύο μέρες έχω πέσει με τα μούτρα στην σχετική νομοθεσία σε σημείο που να την βλέπω καισ τον ύπνο μου, θεωρώ ότι δύο είναι οι δρόμοι: α. εφόσον στο οικόπεδο λόγω μεγάλου βάθους και λόγω απουσίας Οικοδομικής Γραμμής μπορώ να οπισθοχωρήσω όσο θέλω, οπισθοχωρώ όσο χρειάζεται για να εξασφαλίσω το αναγκαίο "πλάτος δρόμου" για τα έξι μέτρα της εισόδου οχημάτων ( ήτοι 6,00 x 5,00 = 30,00 τ.μ) ή β. δηλώνω αδυναμία εξασφάλισης των θέσεων , λόγω ανυπαρξίας δρόμου πλάτους 7,5 μέτρων και προχωρώ σε εξαγορά των θέσεων. Σε συζήτηση με δύο γηραιότερους συνεργάτες μου είπαν ότι δεν τίθεται θέμα 7,5 αν φροντίσεις να τραβήξει πίσω την είσοδο σου από το όριο σου. (χάνοντας βέβαια καμιά 30 - 40 τετραγωνικά υπαίθριου χώρου. Απλά θα ήταν χρήσιμη γνώμη από προσωπική εμπειρία αν την είχε κάποιος συνάδελφος στο forum
  4. Βάσει του ΠΔ 111/2004 φαίνεται πως επιβάλλεται η εξασφάλιση θέσεων στάθμευσης για κατοικίες εντός οικισμών προϋφιστάμενων του 23.Το ΠΔ αναφέρεται συνολικά στο ηπειρωτικό τμήμα της Περιφέρειας Αττικής οπότε θεωρώ ότι συμπεριλαμβάνει όλες τις κατηγορίες πεδίων εφαρμογής (εντός,εκτός, προ του 23, <2000 εκτός και αν προβλέπεται αλλιώς από ειδικές διατάξεις) Τι γίνεται όμως με το σημείο που απαγορεύει εισόδους - εξόδους χώρων στάθμευσης οικοπέδων σε δρόμους πλάτους μικρότερου των 7,5 μέτρων; Από την στιγμή που συμπεριλαμβάνεται η οπισθοχώρηση του ισογείου σε αυτό το πλάτος μήπως εν τέλει δεν υπάρχει θέμα ακόμη και με ένα δρόμο πλάτους 2,5 μέτρων από την στιγμή που μπορώ να εξασφαλίσω τα υπόλοιπα 5 και πλέον εντός του οικοπέδου μου;
  5. Πως θα γίνεται από τον δρόμο, συνάδελφε, εφόσον το αναγνωρισμένο πλάτος του δρόμου είναι 2,5 μέτρα και όχι 7,5μ. Σύμφωνα με το ΠΔ111/2004 όντας στο ηπειρωτικό τμήμα του Ν. Αττικής επιβάλλεται να εξασφαλίσω θέσεις στάθμευσης. Βλέπω όμως ότι πέρα από την , ούτε να το σκεφτώ δεν θέλω, λύση της επαρχιακής οδού κανένας από τους διατιθέμενους δρόμους δεν πιάνει αυτή την διάσταση.
  6. Προφανώς έγινε με την αποδοχή εν τέλει χωρίς όμως να αναφέρονται διαστάσεις ενώ τα όρια που περιγράφονται είναι του συνόλου. Προφανέστατα η συμβολαιογράφος της κληρονομιάς αντέγραψε το προηγούμενο συμβόλαιο λόγω έλλειψης τοπογραφικού, εικάζω. Δύο παραχωρητήρια που ακολουθούν την κληρονομιά και αφορούν στο δικό μας "αριστερό" κομμάτι το εμφανίζουν ως κατατετμημένο πλέον και με τις σημερινές του διαστάσεις και όρια. Σε αυτά δε η δουλειά διέλευσης(ιδιωτικός δρόμος) για την οποία μιλήσαμε πιο πάνω δεν εμφανίζεται ως ιδιοκτησία μας πλέον οπότε δεν υπάρχει για εμένα λόγος πλέον να περιληφθεί στο τοπογραφικό. Θεωρώ πως η τελευταία κίνηση που μου μένει είναι να μιλήσω με την γηραιά συμβολαιογράφο που συνέταξε κληρονομιά και μεταγενέστερα παραχωρητήρια να μου επιβεβαιώσει ότι όντως και με κάποιο συγκεκριμένο νομικό εργαλείο η αποδοχή κληρονομιάς λειτούργησε ως επιβεβαίωση κατάτμησης που ούτως ή άλλως ίσχυε από το 45. Σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου, Δημήτρη
  7. Και στην αποδοχή κληρονομιάς (2000 εν τέλει) αναφέρεται ως το ήμισυ διαιρετού αγρού 4 στρεμμάτων χωρίς να γίνεται αναφορά στους ιδιοκτήτες του άλλου ημίσεος. Στο άλλο μισό ξέρω ότι έχει γίνει σύσταση κάθετης ιδιοκτησίας και έχουν ανεγέρθη δύο κατοικίες. Είναι δυνατόν η άλλη πλευρά να έχει προχωρήσει σε σύσταση κάθετης ιδιοκτησίας στο δικό της ήμισυ χωρίς να έχει προηγηθεί κατάτμηση του συνόλου του διαιρετού αυτού αγρού; Τώρα έχω ζητήσει από την πελάτισσα να ψάξει για οτιδήποτε συνιστά διαίρεση/ κατάτμηση και βλέπουμε.
  8. Αυτό είναι που με τρώει εδώ και δύο ώρες dimitris GM. Εν τέλει δεν θα έπρεπε το τοπογραφικό το οποίο συντάχθηκε πρόσφατα και για αυτόν τον σκοπό, αυτόν τον ιδιωτικό δρόμο να τον περιλαμβάνει εντός των ορίων της ιδιοκτησίας του πελάτη μου και να τον χαρακτηρίζει ως δουλεία διέλευσης βάσει ιδιωτικού συμφωνητικού; Επιπλέον συνειδητοποιώ τώρα ότι το οικόπεδο του πελάτη αποτελεί βάσει συμβολαίου του 45 αλλά και της κληρονομιάς του 2002 το ήμισυ διαιρετού αγρού/κτήματος (το άλλο ήμισυ είναι τα δύο ανατολικές ιδιοκτησίες Α και Β). Αυτό πρακτικά σημαίνει τι; Διαιρετός στα δικά μου τα ελληνικά σημαίνει αυτός που δύναται να διαιρεθεί και όχι ο διαιρεμένος (δηλ. κατατετμημένος). Άρα μιλάμε για μιας μορφής κάθετη ιδιοκτησία ή όχι;
  9. Ευχαριστώ για την ανταπόκριση, συνάδελφε. Την ειδικότητα την συμπλήρωσα αμέσως μετά την ανάρτηση του μηνύματος μου. Ελπίζω να φαίνεται τώρα. Ειδάλλως είμαι αρχιτέκτονας μηχανικός. Απαντώντας αρχικά στις ερωτήσεις σου αρχικά: 1. Όριο απαλλοτρίωσης της επαρχιακής όπως μου απάντησαν γραπτώς από την Δ12 δεν υπάρχει και κατά συνέπεια πάω με το ΦΕΚ 169Α/1998, όπου αναφέρεται ότι «στην περίπτωση που το όριο της απαλλοτρίωσης δεν είναι καθορισμένο, ως όριο της οδού ορίζεται το σημείο συνάντησης του εξωτερικού άκρου της τάφρου ή του πρανούς του εκχώματος ή του επιχώματος με το φυσικό έδαφος». Από το εν λόγω ΦΕΚ (στο οποίο με παρέπεμψαν στην πολεοδομία Καπανδριτίου) προκύπτει ότι τα όρια του οικοπέδου είναι όπως φαίνονται σε όλα τα τοπογραφικά (παλιά & νέο), δηλαδή ότι το πρανές ανήκει στο δρόμο. 2. Ο κοινοτικός συνδέεται κανονικά με τον επαρχιακό, τον χτυπάει όμως υπό γωνία τέτοια που απαγορεύει ασφαλή έσοδο ή έξοδο από / σε αυτόν. Είναι δε πολύ στενός και ο γείτονας έχει δείξει προθέσεις κατάληψης αυτού (γλάστρες κλπ). 3. Ο ιδιωτικός δεξιά του κόκκινου στο σκίτσο αποτελούσε μέχρι το 74 μέρος του οικοπέδου μου οπότε και με ιδιωτικό συμφωνητικό παραχωρήθηκε προς χρήση στους "ανατολικούς" όμορους γιατί δεν είχαν πρόσβαση στα δικά τους (τα οποία ήταν το 45 μέρος ενός ενιαίου οικοπέδου μαζί με το δικό μου - όταν λέω δικό μου εννοώ του πελάτη). Πρακτικά δεν με εξυπηρετεί η πρόσβαση οχημάτων 1.ούτε από την επαρχιακή (πράσινη) επειδή κατασκευαστικά θα είναι μία δύσκολη κοστοβόρα και απευκτέα αισθητικά επέμβαση 2. ούτε από τον κίτρινο κοινοτικό επειδή συνδέεται ακριβώς πάνω σε στροφή με τον επαρχιακό, είναι μικρού πλάτους και σε επίπεδο χαμηλότερο από το οικόπεδο με αποτέλεσμα να πρέπει να το διανύσω όλο και εν τέλει να μπω στο σημείο συμβολής με τον κόκκινο δρόμο με ότι συνεπάγεται η στροφή ενός οχήματος εκεί. Το πρόβλημα μου είναι το ότι για να μην αλλοιώσω ένα ιδανικό τοπογραφικά οικόπεδο (θέα - φυσικός αποκλεισμός από τον επαρχιακό) και επιπλέον να μην φάω ένα σημαντικό μέρος αυτού σε οδικές διευθετήσεις (χώρους αναστροφών, ασφαλτοστρώσεις και ράμπες) θα "ήθελα" να εξασφαλίσω πρόσβαση οχημάτων από τον κόκκινο με ένα στεγασμένο χώρο στάθμευσης στο σημείο που αυτός χτυπά το οικόπεδο. Βλέπω πως αυτό θα μου ανοίξει συζητήσεις με τις αρχές και ίσως τελικά να μην καταλήξω και κάπου. Μάλλον θα πρέπει να επανέλθω στην πελάτισσα για να δουμε από πότε χρησιμοποιέιται κοινόχρηστα ο δρόμος και να εξασφαλίσω ίσως κάποια αεροφωτογραφία δεκαετίας από ΓΥΣ για να επιβεβαιώσω την κοινόχρηστη χρήση την τελευταία δεκαετία ή περισσότερο. Πρόσωπο και ανθρωποθυρίδα όπως το έχω σκεφτεί θα βάλω την κοινόχρηστη κίτρινη για να ούτως ή άλλως
  10. Αναφέρεται πάντως παντού όταν μιλάνε για προδιαγραφές φακέλου άδειας δόμησης οπότε για τεκμηρίωση και μόνο ήθελα να της ρίξω μια ματιά
  11. Πρακτικά τίποτα. Για αρχειακούς λόγους και μόνο συνάδελφε
  12. Συνάδελφοι, έχω το εξής θέμα. Έχω αναλάβει τον σχεδιασμό κατοικίας σε οικόπεδο εντός των ορίων οικισμού προϋφιστάμενου του 23. Όπως φαίνεται και στο επισυναπτόμενο σκαρίφημα το οικόπεδο έχει πρόσωπο επί επαρχιακής οδού πρωτεύοντος επαρχιακού δικτύου, ανατολικό όριο άλλες ιδιοκτησίες, δυτικά κοινοτικό δρόμο χαρακτηρισμένο από δικαστήριο πλάτους 2,5 μ και νότια από μη χαρακτηρισμένο δρόμο μεταβλητού πλάτους (2,8 με 3,8 μ) ο οποίος όμως εμφαίνεται σε όλους τους δημοσιευμένους χάρτες και αποτελεί τον μοναδικό τρόπο πρόσβασης οχήματος στο οικόπεδο αλλά και στις ανατολικές όμορες ιδιοκτησίες. Θεωρώ δεδομένο ότι το οικόπεδο είναι άρτιο και οικοδομήσιμο όπως επιβεβαιώνει και ο τοπογράφος τόσο λόγο παλαιότητας, επιφανείας όσο και επειδή έχει πρόσβαση επί επαρχιακού δικτύου. Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής: 1.Μεταξύ του βόρειου ορίου (προσώπου) επί της επαρχιακής οδού (πράσινη στο σκίτσο) και της οδού υπάρχει πρανές υψομετρικής διαφοράς περί τα 7 μέτρα και απόσταση περί τα 3,50. Θεωρώ πως δεν μπορώ να έχω είσοδο - έξοδο από εκεί με διαμόρφωση του πρανούς γιατί αυτό πρακτικά δεν μου ανήκει. Ισχύει κάτι τέτοιο; 2. Το θέμα είναι ότι ο βασικός δρόμος πρόσβασης και αποκλειστικός για οχήματα είναι ο "κόκκινος στο σκίτσο" . Από την στιγμή που δεν υπάρχει όμως χαρακτηρισμός για αυτόν πως καλύπτομαι πολεοδομικά να έχω σίγουρα είσοδο - έξοδο οχημάτων και ιδανικά και κεντρική είσοδο στο ακίνητο (εκεί είναι ούτως ή άλλως σήμερα). Ο δρόμος αυτός φαίνεται σε όλους τους δημοσιευμένους χάρτες και χρησιμοποιείται εν τοις πράγμασι ως δημόσιος αλλά δεν υπάρχει επισήμα χαρακτηρισμός. Στις υπηρεσίες φάνηκαν πολύ χαλαροί με το θέμα χαρακτηρισμός και πρόσβαση στο οικόπεδο, το ίδιο και ο τοπογράφος ο οποίος είναι ντόπιος. Απλά θα ήθελα μία συμβουλή για το πως να το χειριστώ 3. Ο "κίτρινος στο σκίτσο" χαρακτηρισμένος κοινοτικός πλάτους 2,5 μ. μπορεί ενδεχομένως να αποτελέσει την επίσημη πρόσβαση πεζών στο επίπεδο της αδείας και ενδεχομένως δεύτερο πρόσωπο για τα δίκτυα αλλά για την τεκμηρίωση ενός parking στο οικόπεδο είναι πρακτικά αδύνατο. Ευχαριστώ πολύ. Κάθε στοιχείο θα αποτελούσε εξαιρετική βοήθεια από εσάς Σημείωση: Ο ιδιωτικός δεξιά του "κόκκινου" ήταν μέρος του οικοπέδου μου το οποίο με ιδιωτικό συμφωνητικό παραχωρήθηκε ως κοινόχρηστα πρόσβαση στις ιδιοκτησίες στο ανατολικό όριο
  13. Θα μπορούσε κάποιος συνάδελφος να με ενημέρωση για κάποιο ενεργό link από όπου θα μπορούσα να κατεβάσω την σχετική εγκύκλιο; Ευχαριστώ εκ των προτέρων
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.