Καλημέρα / καλησπέρα σε όλους,
Έχω κάνει ανάρτηση παλιάς μελέτης πυρασφάλειας και - με βάση τις οδηγίες από το γραφείο πυρασφάλειας - προσπαθώ να κάνω αίτημα για έκδοση νέου πιστοποιητικού.
Στο σύστημα επιλέγω "Εισαγωγή πράξης σε συνέχεια προγενέστερης ηλεκτρονικής" αλλά στο menu επιλογών εμφανίζονται μόνο οι επιλογές "ανάρτηση έντυπης εγκεκριμένης/θεωρημένης..." και "ενημέρωση έγκρισης μελέτης...".
Επέλεξα - δοκιμαστικά - την πρώτη επιλογή της ανάρτησης και δημιουργήθηκε νέο αίτημα το οποίο όμως δεν μπορώ να υποβάλλω, επισυνάπτω το μήνυμα σφάλματος.
Γνωρίζει κάποιος που είναι το λάθος; Πρέπει να ακολουθήσω εξ' αρχής διαφορετική διαδικασία; Πρέπει στην καρτέλα "Επιμέρους περιπτώσεις" να κάνω κάποιες επιλογές;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.