Μετάβαση στο περιεχόμενο

tangelit

Members
  • Περιεχόμενα

    15
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    ΑΘΗΝΑ
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Μηχανολόγος Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

tangelit's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Ως χώρος υποδοχής στα πλαίσια της κατάταξης νοείται "Κοινόχρηστος εντός του καταλύματος επαρκώς επιπλωμένος χώρος καθιστικού επιφανείας τουλάχιστον....τμ." Οπότε, μπορείς να το συμπεριλάβεις αν ο κοινόχρηστος χώρος που αναφέρεσαι μπορεί να επιπλωθεί και να χαρακτηριστεί ως τέτοιος.
  2. Δεν είναι υποχρεωτικό μόνο για κάθε βιομηχανία που έχει τρόφιμα, η εφαρμογή των αρχών HACCP είναι υποχρεωτική βάσει της κείμενης νομοθεσίας για οποιαδήποτε εταιρεία εμπλέκεται με τον έναν ή τον άλλον τρόπο στην εφοδιαστική αλυσίδα των τροφίμων. Η μελέτη HACCP εξετάζεται από επιτόπιους ελέγχους κλιμακίου ΕΦΕΤ ή/ και της Περιφέρειας. Δεν δίνεται κανένα πιστοποιητικό για αυτό εννοείται από αυτά το κλιμάκια. Αν δεν εφαρμόζει η επιχείρηση απλά λαμβάνει σχετικό πρόστιμο το οποίο ξεκινάει από τα 2.000 €. Πιστοποιητικό ή καλύτερα Βεβαίωση HACCP μπορεί να λάβει η επιχείρηση από οποιοδήποτε Φορέα Πιστοποίησης είναι σε θέση να προσφέρει αυτή την υπηρεσία. Ελπίζω να σε κάλυψα.
  3. Κοίτα, η λογιστική αντιμετώπιση είναι ένα μικρό κομμάτι που πρέπει να με αφορά. Αυτό που έχει πολύ μεγαλύτερη σημασία για εμένα είναι η ορθή καταγραφή, αποτύπωση και επεξεργασία όλων των απαραίτητων "εισερχομένων" έτσι ώστε να μπορώ να έχω όσο το δυνατόν πιο οργανωμένα και αποτελεσματικά "εξερχόμενα". Είτε αφορά αυτό πόρους είτε διαδικασίες εσωτερικές και εξωτερικές κλπ αλλά και δείκτες που μπορώ να χρησιμοποιήσω για βελτιστοποίηση. Ευχαριστώ για την απάντηση σου πάντως. Και γνωρίζω ότι η ελληνική πραγματικότητα ίσως να ακυρώσει τις όποιες προσπάθειες μου.
  4. Καλημέρα σας. Θα ήθελα τις γνώμες σας, αιτιολογημένες αν είναι δυνατόν, για το ποιο σύστημα ERP είναι το πλέον κατάλληλο και αποτελεσματικό για κατασκευαστική εταιρεία με τα εξής βασικά χαρακτηριστικά: 1) Γραφεία διοίκησης σε δύο διαφορετικές πόλεις. 2) Εργοτάξια και έργα σε όλη την Ελλάδα 3) Διοικητικό προσωπικό γύρω στα 20 άτομα. Μετά από ένα γρήγορο ψάξιμο στο google βρήκα τα παρακάτω: http://www.iris.gr/internal-pages/atlas-erp-constructions#atlas-6 http://www.sap.com/greece/industries/eng_construct/index.epx http://www.ace-hellas.gr/products/products_find_erp.asp?view_prod=1&extra_col=erp&by_dept=1&lang=el&dept_id=26 Ενδεικτικά αναφέρονται τα παραπάνω, επειδή δεν είμαι και πολύ γνώστης του χώρου των κατασκευών και αυτά βρήκα πρώτα... Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  5. ΔΟΥ ΝΙΚΑΙΑΣ, ΤΜΗΜΑ ΜΗΤΡΩΟΥ. Τι να πω δεν ξέρω, ελπίζω να βγάλεις άκρη πάντως, διαφορετικά άρχισε να απειλείς...
  6. Όσοι επιτηδευματίες έχουν ενημερωθεί για πρόβλημα ταυτοποίησης το οποίο σχετίζεται με την ημερομηνία έναρξης επιχείρησης η οποία αναγράφει ως έτος το 1900 προκειμένου να προβούν σε διορθωτική υποβολή θα πρέπει να προσκομίσουν στο τμήμα μητρώου της οικείας Δ.Ο.Υ. πρωτότυπο σημείωμα έναρξης ή αν αυτό δεν υπάρχει θα πρέπει να αιτηθούν από το τμήμα Κ.Β.Σ. της Δ.Ο.Υ. την καρτέλα θεώρησης από όπου προκύπτει η ημερομηνία πρώτης θεώρησης η οποία και θα τεθεί και σαν ημερομηνία έναρξης από το Τμήμα Μητρώου της Δ.Ο.Υ. Εκτύπωσε το, εκτύπωσε όλη τη σελίδα από την ιστοσελίδα του ΕΣΠΑ και πήγαινε το. Πες τους ότι δεν είναι δική σου δουλειά να ξέρεις πως γίνεται. Πήγαινε στο έφορο αν χρειάζεται. Κάνε φασαρία, δεν γίνεται διαφορετικά με τους τεμπέληδες αχρείους χαραμοφάηδες. ──────────────────────────── Να αποφεύγετε τις άσκοπες παραθέσεις μηνυμάτων.
  7. Απ' ότι μου είπε, μπήκε η υπάλληλος στον υπολογιστή στο σύστημα, και το άλλαξε εκείνη τη στιγμή, και επειδή δεν είχε πάει ο ίδιος αλλά η γυναίκα του, της είπαν ότι μπορεί να πάρει και σχετική βεβαίωση απλά πρέπει να πάει ο ίδιος. Να τους υποχρεώσεις παρουσία σου να επικοινωνήσουν με την ΓΓΠΣ και να τους πουν πως να το κάνουν. Αμάν με τους ............
  8. Να πεις στην εφορία σου και στον υπάλληλο που σου το είπε αυτό ότι δεν ξέρει τι του γίνεται. Να εκτυπώσεις τις οδηγίες από την ιστοσελίδα του ΕΣΠΑ και να τις πας. Έστειλα σήμερα κιόλας γνωστό μου, αυτόν που του είχαν πει, σαν και εσένα, την προήγουμενη εβδομάδα ότι δεν γίνεται να αλλάξουν την ημερομηνία, με τις οδηγίες εκτυπωμένες και ότι εμπλέκεται η ΓΓΠΣ για επιδοτούμενο πρόγραμμα, και, ω εκ του θαύματος, μια χαρά σε 3 λεπτά την άλλαξαν την ημερομηνία. Το γεγονός ότι μας δουλεύουν ψιλό γαζί όλοι σε εφορίες και λοιπές δημόσιες υπηρεσίες ας μη μας απασχολήσει τώρα και εδώ.
  9. Σε έχουν με αυτήν την ημερομηνία διότι έχεις κάνει έναρξη πριν το TAXIS λογικά. Επειδή όμως μου έτυχε και εμένα, για έναν φίλο οδοντίατρο, το θέμα είναι τι θα βάλουμε τώρα σαν σωστή ημερομηνία; Το σύστημα διόρθωσης δεν δέχεται ημερομηνίες έναρξης πριν από το 1950 και ενώ ο φίλος μου πήγε στην εφορία του είπαν ότι αν αλλάξει την ημερομήνία, θα παίρνει όλα τα χαρτιά του πλέον χειρόγραφα, με ότι αυτό συνεπάγεται. Τι κάνουμε ρε παιδιά με τους καραγκιόζηδες που μπλέξαμε; Καμιά ιδέα κανείς;;; parist43 τώρα είδα το νέο σου post. Όπως σου είπα δεν μπορεί να μπει αυτή η ημερομηνία έναρξης στο σύστημα. Αν βρεις καμία λύση ενημέρωσε σε παρακαλώ.
  10. Μα την είχα συμπληρώσει, που πήγε??? )
  11. Δεν υπάρχουν ειδικότητες και δικαιώματα στο κομμάτι της πιστοποίησης. Ο καθένας αν ξέρει μπορεί να κάνει την μελέτη εφαρμογής του συστήματος διαχείρισης ποιότητας σύμφωνα με το πρότυπο EN ISO 9001:2008, αυτό λογικά ζητάει αφού είναι εμπορική επιχείρηση. Αφού γίνει η μελέτη εφαρμογής του Συστήματος και "τρέξει" το σύστημα η εταιρεία για κανά τρίμηνο, τότε έρχεται σε επικοινωνία με διαπιστευμένο φορέα πιστοποίησης και το πιστοποιεί. Αν χρειάζεσαι περισσότερες πληροφορίες, στείλε προσωπικό μήνυμα.
  12. έχει ειπωθεί ναι, αλλά δεν καταλαβαίνω πως θα γίνει αυτό, αφού βάση οδηγού και κριτηρίων αξιολόγησης και βαθμολογίας το αντίθετο προκύπτει, όπως έχει γραφτεί πριν καιρό και εδώ στο φόρουμ.
  13. Αδιαφορία για προγράμματα του ΕΣΠΑ Υποδεέστερο των αρχικών προσδοκιών αποδείχθηκε το ενδιαφέρον των ελεύθερων επαγγελματιών, για το πρόγραμμα του ΕΣΠΑ που αφορούσε στην ενίσχυση δράσεων απόκτησης μηχανολογικού εξοπλισμού. Αν και το πρόγραμμα ήταν στον «αέρα» για τρεις μήνες (σ.σ. από την 1η Σεπτεμβρίου, μέχρι τέλος Νοεμβρίου) οι αρμόδιες αρχές, σύμφωνα με πληροφορίες της «Η» υποδέχθηκαν, με την εκπνοή της προθεσμίας, στις 30 Νοεμβρίου, μόνο περί τις 25.000 προτάσεις επενδύσεων. Ο αριθμός αυτός φαντάζει μεγάλος σε πρώτη ανάγνωση, επί της ουσίας όμως δεν φαίνεται να έχει ικανοποιήσει το αρμόδιο υπουργείο, όσο και το τραπεζικό σύστημα, που φέρει το βάρος της ευθύνης υλοποίησής του. Κι αυτό γιατί, αν ληφθεί υπόψη ότι το πρόγραμμα απευθυνόταν συνολικά σε περισσότερους από 500.000 δυνάμει ενδιαφερόμενους, η αναγωγή οδηγεί στο συμπέρασμα ότι ανταπόκριση υπήρξε μόλις από το περίπου 5%, όσον θα μπορούσαν να συμμετάσχουν. Ορια Η εξήγηση είναι ότι λειτούργησε αποτρεπτικά το γεγονός ότι το πρόγραμμα προέβλεπε υψηλά ελάχιστα όρια (π.χ. για γιατρούς τις 10.000 ευρώ, μηχανικούς τα 6.000 ευρώ, λογιστές τα 6.000 ευρώ κ.λπ.) προϋπολογισμών. Η αξιολόγηση των φακέλων άρχισε ήδη, ενώ τα αποτελέσματά της, όπως εκτιμούν εμπλεκόμενοι με το αντικείμενο, αναμένεται να γίνουν γνωστά προς το τέλος του πρώτου διμήνου του 2010. Το αμέσως επόμενο βήμα, βάσει της υπάρχουσας ΚΥΑ, προβλέπει ότι τα εγκεκριμένα επενδυτικά σχέδια θα πρέπει να υλοποιηθούν εντός 4μήνου, ώστε, να τους δοθεί το δικαίωμα να καταθέσουν την αίτηση για την καταβολή επιχορήγησης. Με δεδομένο δε, ότι η υπουργός Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Λούκα Κατσέλη, μόλις πριν 2-3 εβδομάδες γνωστοποίησε ότι ο προϋπολογισμός της δράσης θα συρρικνωθεί στα 70 εκατ. ευρώ (σ.σ. από αρχική πρόβλεψη για 250 εκατ. ευρώ), παράγοντες της αγοράς υπολογίζουν ότι οι επενδυτικοί φάκελοι που θα λάβουν το πράσινο φως, θα κυμανθούν σε περίπου 10-15.000, ενώ το μέσο ποσό της επιχορήγησης ανά επένδυση θα κινηθεί στα επίπεδα των 5.000 ευρώ. πηγή: imerisia.gr
  14. Δεν υπάρχει συγκεκριμένη απάντηση για το ερώτημά σου. Κάθε φορά, και εκεί έγκειται η διαφορά του iso 9001 και του 22000, θα πρέπει από δικές σου πηγές, ή του πελάτη σου, να βρίσκεις τους αντίστοιχους κινδύνους και να τους αναφέρεις. Βιβλιογραφία, internet κλπ.
  15. Καλημέρα σε όλους. Αν ξέρει κανείς και μπορεί να απαντήσει: Στο έντυπο υποβολής στο πεδίο " Ημερομηνία Τρέχουσας Έναρξης" τι βάζουμε;
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.