Μετάβαση στο περιεχόμενο

Alex Geor

Μη μηχανικός
  • Περιεχόμενα

    9
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Φήμη στην κοινότητα

0 Ουδέτερη

Profile Information

  • Φύλο
    Δεν απαντώ
  • Επάγγελμα
    Ιδιώτης-Μη μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Ιδιώτης

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

766 profile views
  1. Λοιπόν, ψάχνοντας και ρωτώντας κάποιους προμηθευτές μάλλον μου κάνει το ST52 (LTVC 520). Έχει σχεδόν τις ίδιες προδιαγραφές με το 1026. http://tubular.arcelormittal.com/images/ArcelorMittal_SeamlessSpecs.pdf Ακόμα και το ST45 κάνει. Μίλησα με Κυριακίδη και μου είπε πως όσοι φτιάχνουν roll cage αυτές τις τουμποσωλήνες παίρνουν, αλλά δε ζητάει κανείς προδιαγραφές!!! Ο άλλος μπορεί να φτιάχνει αγωνιστικό με A106! Τι άλλο θα ακούσω...
  2. Και εγώ για roll cage και links ανάρτησης τα θέλω. Αν βρω ΑISI 1020 CDS μου κάνει αν και θα προτιμούσα 1026 λόγω καλύτερου yield και tensile strength. Το crmo είναι ακόμα πιο γερό σαν υλικό απλά πιο δύσκολο στην κόλληση. Στο roll cage οι προδιαγραφές ζητούν 3 mm αλλά έτσι και βάλεις 3 mm στην ανάρτηση θα το πάρεις στα χέρια το αυτοκίνητο.
  3. Ψάχνω χαλυβδοσωλήνα χωρίς ραφή τύπου ASTM A519 Gr. 1026 Cold Drawn Seamless (CDS), ή ASTM A513 Gr. 1026 DOM, ή παρόμοιο σωλήνα χωρίς ραφή με τα εξής χαρακτηριστικά: http://www.twmetals.com/1026-dom-tubing.html Στη χειρότερη, αν δε βρω 1026 μου κάνει και το AISI 1018: http://www.azom.com/article.aspx?ArticleID=9138 Χρειάζομαι Φ 2” (50,8 mm) εξωτερική με πάχος τοιχώματος 0.25” (6,35 mm). Συνολικό μήκος περίπου 11-12 μέτρα ή 8 κομμάτια των 140 εκ. Ξέρει κανείς που μπορώ να βρω σωλήνες με αυτές τις προδιαγραφές; Ο Χρυσαφίδης δεν έχει.
  4. Ζητείται τεχνικός (ηλεκτρολόγος ή μηχανικός εμπορικού ναυτικού) με ηλεκτρομηχανολογικές γνώσεις και εμπειρία σε ηλεκτρολογικούς πίνακες (PLC, inverter, κλπ) για συνεργασία με εταιρία αντλιών ως τεχνικός πεδίου σε βιομηχανικά αντλιοστάσια του εξωτερικού. Απαιτείται η άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας (προφορική και γραπτή), γνώση MS OFFICE και AutoCAD, και διαθεσιμότητα για ταξίδια περίπου 20 μέρες το μήνα στο εξωτερικό. Παρακαλώ όπως στείλετε το βιογραφικό σας στη ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]
  5. Μάλλον δεν έγινα κατανοητός: η ταράτσα είναι κενή. Δεν υπάρχει τίποτα παρά μόνο 2 λεβιτοστάσια, ένα δικό μου και ένα του θείου. Από τη στιγμή που και αυτά είναι ιδιόκτητα τι δουλειά έχουν οι ενοικιαστές στην ταράτσα; Μόνο οι ιδιοκτήτες, δηλαδή εγώ και ο θείος μου, θα έπρεπε να έχουμε πρόσβαση. Έτσι δεν είναι; Το υπόγειο είναι υπόγειο. Δεν είναι κοινόχρηστος χώρος. Λόγω της κλήσης του οικοπέδου, το υπόγειο βγάζει σε ακάλυπτο ο οποίος είναι κοινόχρηστος. Από τη στιγμή όμως που δεν υπάρχει πρόσβαση από πουθενά, δεν μπορεί να βγει στον ακάλυπτο κανείς εκτός αν τον αφήσω να περάσει από το υπόγειο μου.
  6. Ιδιοκτήτες είναι ο πατέρας μου και ο θείος μου. Με το θείο δε βγάζω άκρη. Πρόκειται για μια από εκείνες τις γνωστές οικογενειακές καταστάσεις. Όσο για τη χρήση της ταράτσας, εννοώ απαγόρευση στους ένοικους, όχι στους ιδιοκτήτες. Ο θείος έτσι και αλλιώς δε μένει στην πολυκατοικία. Αλλά δε θέλω να ανεβαίνουν οι ενοικιαστές του.
  7. Καλησπέρα σας. Άλλο ένα θέμα για τους κοινόχρηστους χώρους μιας πολυκατοικίας! Είμαι συνιδιοκτήτης σε μια οικογενειακή πολυκατοικία που χτίστηκε το 1978. Δεν υπάρχουν κανονισμοί πολυκατοικίας. Η πολυκατοικία άνηκε στον παππού μου. Ο πατέρας μου κληρονόμησε τον τελευταίο όροφο (2ο) και το υπόγειο, ενώ ο θείος μου κληρονόμησε το ισόγειο και τον πρώτο όροφο. Η πολυκατοικία ήταν εγκαταλειμμένη περίπου 20 χρόνια και δεν πολύ ασχολιόταν ούτε ο πατέρας μου ούτε ο θείος μου αφού κανένας από τους δυο δε μένει σε αυτήν. Αποφάσισα πριν από 2 χρόνια να κάνω ανακαίνιση στην πολυκατοικία (ήταν σε άθλια κατάσταση) προκειμένου να μετακομίσω με τη σύζυγο. Ο θείος μου ξεκαθάρισε πως δεν ενδιαφέρεται να ρίξει λεφτά να την φτιάξει, οπότε αποφάσισα να κάνω την ανακαίνιση μόνος μου. Για όσους θεωρήσετε λάθος κίνηση μια επένδυση σε ακίνητο χωρίς κάποια έγγραφη συμφωνία με τον συνιδιοκτήτη, απλά σκεφτείτε πως με αυτά τα λεφτά ανέβασα την αξία της περιουσίας μου, η οποία αγγίζει τα 350 τετραγωνικά στο σύνολο της. Η πολυκατοικία έχει έναν ακάλυπτο χώρο στο πίσω μέρος της, ο οποίος δεν έχει πρόσβαση από πουθενά παρά μόνο από το υπόγειο μου. Ερώτηση πρώτη: Από τη στιγμή που δεν έχει ο συνιδιοκτήτης πρόσβαση στον ακάλυπτο, έχω το δικαίωμα της αποκλειστικής χρήσης; Ερώτηση δεύτερη: Εάν δεν έχω το δικαίωμα της αποκλειστικής χρήσης, ο νόμος μου επιτρέπει να τοποθετήσω αντικείμενα ή μη-μόνιμες κατασκευές προσωρινά, εφόσον αυτά μπορούν να αφαιρεθούν; Ερώτηση τρίτη: Εφόσον μου επιτρέπει ο νόμος να αφήνω αντικείμενα σε προσωρινή βάση, θα μπορούσε ο συνιδιοκτήτης να με αναγκάσει να τα αφαιρέσω επικαλούμενος λόγους καλαισθησίας ή οτιδήποτε άλλο; Συνεχίζουμε με τους άλλους κοινόχρηστους χώρους. Η πολυκατοικία έχει φρεάτιο ανελκυστήρα όμως δεν εγκαταστάθηκε ανελκυστήρας ποτέ. Στην ταράτσα δεν υπήρχε ο απαιτούμενος χώρος για το μηχανοστάσιο του ανελκυστήρα οπότε εγκατέστησα το μηχανοστάσιο στο υπόγειο μου. Φυσικά όλο το σύστημα του ανελκυστήρα το πλήρωσα εγώ. Ερώτηση τέταρτη: Σε αυτήν την περίπτωση, ο ανελκυστήρας θεωρείται κοινόχρηστος ή ιδιόκτητος; Ερώτηση πέμπτη: Έχω το δικαίωμα να απαγορεύσω την πρόσβαση της ταράτσας στους ένοικους των άλλων διαμερισμάτων;
  8. Η χαμηλής απ όσο ξέρω είναι για ενδοδαπέδιες θερμάνσεις μόνο. Έχω κλασικά σώματα πάνελ οπότε χρειάζομαι ψηλές θερμοκρασίες.
  9. ρώτησα για αντλία θερμότητας και μου είπαν 6000Ε. Δε χρειάζεται να πω περισσότερα!!!
  10. Κάτι τέτοιο λές; ή κάτι τέτοιο (με ένα κύκλωμα αντί για δύο)
  11. Σας ευχαριστώ πολύ για τις χρήσιμες συμβουλές. Όντως δεν είχα υπολογίσει ότι η τιμή της kWh αλλάζει ανάλογα με τη χρήση. Δυστυχώς δεν μπορώ να βάλω πέλλετ γιατί το λεβητοστάσιο βρίσκεται στην ταράτσα και το ασανσέρ σταματάει στον όροφο μου. Θα ήταν πολύ δύσκολο για τη γυναίκα μου να ανέβαζε σακιά με πέλλετ από τις σκάλες όταν θα έλειπα εγώ, άσε που δεν την κόβω να καθαρίζει τον καυστήρα... Υπολογίζοντας την τιμή της kWh στα 0,20Ε (συμπεριλαμβάνοντας τη μέγιστη χρέωση της ΔΕΗ μαζί με τα διάφορα τέλη) τότε για τη συντήρηση της θερμοκρασίας το κόστος θα είναι 0,8Ε με 4kW ή 1,6Ε με 8kW ή 2,4Ε με 12kW ή 3,2Ε με 16kW ή 4,8Ε με 24kW ανάλογα με τον αριθμό των αντιστάσεων που λειτουργούν. Φυσικά αυτή είναι η χειρότερη περίπτωση αφού οι χρεώσεις μέχρι τις 3000kWh είναι χαμηλότερες όπως επίσης δε συμπεριλαμβάνω την τιμή του νυχτερινού ρεύματος που είναι ακόμα πιο χαμηλή. Αν ο λέβητας πετρελαίου δουλεύει 20 λεπτά την ώρα με μία κατανάλωση των 4 λίτρων την ώρα, θα κάψει 1.33 λίτρα ή 2.13Ε με την τιμή του πετρελαίου να είναι 1.60Ε το λίτρο. Που σημαίνει ότι ο ηλεκτρικός λέβητας με συμφέρει μόνο στην περίπτωση που λειτουργούν μονίμως το πολύ δυο αντιστάσεις. Όσο το σκέφτομαι όμως, ένας ηλεκτρικός θερμοσίφωνας τραβάει περίπου 2,5kW για να ζεστάνει το νερό του. Τα 8kW λογικά θα είναι υπέρ αρκετά για τη διατήρηση της θερμοκρασίας του νερού του κυκλώματος θέρμανσης. Άρα ίσως τελικά να με συμφέρει καλύτερα ο ηλεκτρικός θερμοσίφωνας αφού δεν θα έχω και το θέμα με δεξαμενές, καμινάδες, κλέφτες βενζινάδες, κλπ. Τελικά, πρέπει να γίνει μελέτη για να δω τι απώλειες έχω ώστε να βρω την αντίστοιχη κατανάλωση στα δυο συστήματα. Κάπου είχα δει μια φόρμα που τα έβγαζε αυτά. Μήπως ξέρετε που μπορώ να τη βρω;
  12. Έχω ένα διαμέρισμα 140τμ σε ρετιρέ ιδιόκτητης πολυκατοικίας με δικό μου ξεχωριστό λεβητοστάσιο στην ταράτσα και ξεχωριστές σωληνώσεις θέρμανσης. Υπάρχουν και εγκατεστημένα σώματα πάνελ συνολικής θερμαντικής απόδοσης 20,000 θερμίδων. Το μόνο που μου λείπει είναι ο λέβητας. Επίσης έχω και ένα boiler 200 λίτρων μέσα στο διαμέρισμα το οποίο μπορεί να συνδεθεί με το λέβητα για να έχω και ζεστό νερό χρήσης όσο λειτουργεί η θέρμανση. Ο αγωγός φυσικού αερίου περνάει από τον κάθετο δρόμο και δεν υπάρχει πρόβλεψη να περάσει από το δικό μου, παρ όλες τις αιτήσεις που έχουμε κάνει. Επειδή έχω νεογνό στο σπίτι δε μπορώ να περιμένω πότε θα αποφασίσουν να περάσουν τον αγωγό. Άρα οι μοναδικές λύσεις που έχω είναι ο λέβητας πετρελαίου ή ηλεκτρικός. Δε με ενδιαφέρουν οι λύσεις με θερμοσυσσωρευτές ή πάνελ υπέρυθρων ή αντλίες θερμότητας ή υγραέριο. Τριφασικό ρεύμα τραβάω μέχρι το λεβητοστάσιο αν χρειαστεί. Οι ερωτήσεις μου λοιπόν: Να εγκαταστήσω λέβητα πετρελαίου τριπλής διαδρομής με υψηλό δείκτη απόδοσης και να τον συνδέσω και στο boiler για να έχω ζεστό νερό όσο έχω και θέρμανση; Να εγκαταστήσω ατομική μονάδα πετρελαίου που θα μου παρέχει και ζεστό νερό on-demand όπως λένε οι αμερικάνοι, και να καταργήσω τελείως το boiler χειμώνα-καλοκαίρι; Να εγκαταστήσω ηλεκτρικό λέβητα και να ξεμπερδεύω με δεξαμενές πετρελαίου στην ταράτσα; Τι με συμφέρει περισσότερο; Με κάποιους γρήγορους υπολογισμούς που έκανα, ένας λέβητας πετρελαίου θα κάψει το λιγότερο 4 λίτρα την ώρα, δηλαδή 6,40Ε (με 1,6Ε το λίτρο). Ο ηλεκτρικός λέβητας των 24kW, όταν δουλεύει στη μέγιστη του ισχύ θα κάψει 3,19Ε την ώρα (με 0,133Ε η kWh) ή 2,52Ε την ώρα με τον νυχτερινό (0.105Ε η kWh). Στην τιμή της kWh έχω συμπεριλάβει και τα διάφορα τέλη που αναγράφονται στο λογαριασμό της ΔΕΗ. Φυσικά, κανένας από τους δυο λέβητες δε θα δουλεύει συνεχόμενα αλλά ο ηλεκτρικός λέβητας θα δουλέψει σε χαμηλότερη ισχύ (4-8 kW) για τη διατήρηση της θερμοκρασίας νερού ενώ η κατανάλωση στον λέβητα πετρελαίου παραμένει σταθερή. Αυτό σημάνει ακόμα μεγαλύτερη οικονομία στην κατανάλωση ενέργειας του ηλεκτρικού λέβητα. Αν ήταν τόσο απλά τα πράγματα φαντάζομαι πως όλοι θα έβαζαν ηλεκτρικούς λέβητες, οπότε πολύ φοβάμαι πως κάτι μου διαφεύγει. Ποιά είναι η γνώμη σας;
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.