Μετάβαση στο περιεχόμενο

Σφραγίδα Μηχανικού σε Τιμολόγιο Εργασιών


gmech

Recommended Posts

Γεια σας,

 

Είμαι σχετικά νέος μηχανικός (Διπλ. Μηχανολόγος Μηχανικός μέλος ΤΕΕ) και θέλω να θεωρήσω ένα τιμολόγιο εργασιών για να κόψω κάτι εργασίες ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων και εδω θα ήθελα τα φώτα σας.

 

Τις εργασίες θα τις κάνω εγώ με κάποιους τεχνικούς οι οποίοι και θα μου κόψουν ένα ΔΠΥ για τις εργασίες τους για να πληρωθούν από εμένα μετά το τέλος των εργασιών.

 

Η αλήθεια είναι ότι ο λογιστής που ρώτησα δεν με κατατόπισε καθόλου θα έλεγα οπότε..

 

1.Στην περίπτωση που έχω πάρει (έχει εκδοθεί τιμολόγιο από τον προμηθευτή στο όνομα μου) και τα υλικά για την εγκατάσταση (πχ σωληνώσεις-λέβητα-σώματα κλπ) σε μια εγκατάσταση πχ κεντρικής θέρμανσης, πως τα "κόβω" αναλυτικά στο τιμολόγιο που θα δώσω στον πελάτη παρακαλώ (ένα παράδειγμα θα ξεκαθάριζε το τοπίο)?

 

2.Τι είδους τιμολόγιο απαιτείται για την παραπάνω περίπτωση? Τριπλότυπο τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών ή Τριπλότυπο δελτίο αποστολής-τιμολόγιο?

 

3.Η σφραγίδα που θα σφραγίσω το τιμολόγιο πριν το πάω για θεώρηση ξέρω ότι πρέπει να περιέχει τους δυο αριθμούς που πήραμε κατά την εγγραφή μας στο βιβλίο των ανωτάτων τεχνικών σχολών που κάνει κάθε μηχανικός στην νομαρχία ώστε να φαίνεται ότι είμαι αδειούχος για την εκτέλεση ηλεκτρομηχανολολογικών εγκαταστάσεων. Θα ήθελα κάποιος που έχει βγάλει αυτή την σφραγίδα να με κατατοπίσει με ένα πρότυπο παρακαλώ.

 

Αναμένω τις απαντήσεις σας...Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

θα κάνεις δηλ εργολαβία το έργο;;

 

θες ΤΠΥ εργολάβου με αντίστοιχο κωδικό δραστηριότητας στην εφορία και ίσως και κωδικό εμπορίας

-----

γίνε στενός κορσές του λογιστή και αν είναι άσχετος πήγαινε σε άλλον

Link to comment
Share on other sites