Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ωραία λοιπόν έσοδα μείον έξοδα. Αλλά με τους εξής όρους:


Recommended Posts

Ωραια λοιπόν έσοδα μείον έξοδα. Αλλα με τους εξής όρους:

 

1)Απόδειξη να σημαίνει και άμεση πληρωμή! Οχι να περιμένουμε σαν ηλίθιοι μήνες, χρόνια, να πηγαίνουμε δικαστήρια μήπως και βάλουνε το χέρι στην τσέπη. Βλέπε πολλοί Δήμοι για παράδειγμα.

 

2)Να απαλλασόμαστε απο την καταβολή του ΦΠΑ εφόσον δεν τον έχουμε εισπράξει, όπως είναι και το λογικό άλλωστε.

 

3)Να σταματήσουμε να πληρώνουμε σε κάθε μελέτη το 2% για το ΕΤΑΑ, 2% για το ΤΕΕ, και 1% για το ΕΜΠ.

Ποιά άλλη επαγγελματική τάξη πληρώνει σε κάθε απόδειξη που κόβει τέτοιου είδους κρατήσεις; Μα σε κάθε απόδειξη! έλεος

Πληρώνει για παράδειγμα ο λογιστής ανάλογα ποσά για τον ασφαλιστικό του φορέα, το επιμελητήριο του και την ΑΣΟΕΕ σε κάθε απόδειξη που κόβει;

 

4)Να σταματήσει η αμοιβή μας να είναι με τύπο. Αναλογα τα τετραγωνικά,την θέση και δεν συμμαζεύεται, ανάλογα με την ειδικότητα του ξέρει ο καθένας.

 

5)Να σταματήσει η έννοια της έκπτωσης προς το δημόσιο. Το ποσό που προυπολογίζεται αυτό και να είναι.

 

6)Να θεωρηθούν έξοδα για ενα τεχνικό γραφείο τα πάντα. Απο επαγγελματικά γεύματα μέχρι βενζίνες στο 100%. Οχι οτι θέλουν μπαίνει και οτι δεν θέλουν δεν μπαίνει. Με τι κριτήριο γίνεται άραγε αυτό;

 

7)Να καλύπτονται απο τις υπηρεσίες τα έξοδα παράδειγμα για την χορήγηση των τευχών για τις προκηρύξεις διαγωνισμών προς όλους τους ενδιαφερόμενους μηχανικούς.

 

8-)Να σταματήσει η παραπληροφόρηση οτι και καλά "να κόβουν αποδείξεις οι μηχανικοί" και να μας παρομοιάζουν με τους ταξιτζήδες, όταν ο καθένας γνωρίζει για παράδειγμα οτι για να βγεί μία άδεια πρέπει να έχουν κόψει αποδείξεις όλοι οι εμπλεκόμενοι μηχανικοί και να περάσεις φορολογικά.

 

9)Οταν αναλαμβάνεις μία μελέτη ή ένα έργο να εργάζεσαι αποκλειστικά και μόνο με τις συμβατικές σου υποχρεώσεις και τίποτα παραπάνω. Για τα παραπάνω... άλλη αμοιβή κύριοι.

 

Αυτά σε πρώτη φάση, και βλέπουμε.

Link to comment
Share on other sites

πόσο δίκαιο έχεις συνάδελφε...έχουμε πήξει στα έξοδα και δεν μπορείς να αναγνωρίσεις τίποτα....για να επιβιώσει ενας νεος μηχανικός πρέπει να ματώσει και να κάνει υπομονή να περάσει η μπόρα της κρίσης κάποτε ....ωστόσο κανένας απο τους έχοντες τις αποφάσεις δεν σκέφτηκε πως θα μπορέσει να αντεπεξέλθει ο κλάδος που έχει πέσει σε εναν βαρύ χειμώνα...

Link to comment
Share on other sites

Ωραια λοιπόν έσοδα μείον έξοδα. Αλλα με τους εξής όρους:

 

1)Απόδειξη να σημαίνει και άμεση πληρωμή! Οχι να περιμένουμε σαν ηλίθιοι μήνες, χρόνια, να πηγαίνουμε δικαστήρια μήπως και βάλουνε το χέρι στην τσέπη. Βλέπε πολλοί Δήμοι για παράδειγμα.

 

Και σε άλλα επαγγέλματα κόβουν απόδειξη και η πληρωμή δεν είναι άμεση (ΧΩΡΙΣ αυτό να σημαίνει ότι είναι σωστό) και φορολογούνται ήδη με έσοδα-έξοδα.

 

2)Να απαλλασόμαστε απο την καταβολή του ΦΠΑ εφόσον δεν τον έχουμε εισπράξει, όπως είναι και το λογικό άλλωστε.

Όλοι οι επαγγελματίες-επιτεδευματίες έχουν υποχρέωση για πληρωμή του ΦΠΑ εντός μήνα, διμήνου, τριμήνου αναλόγως άσχετα πότε θα πληρωθούν. Για αυτό ο νόμος ορίζει ως ελάχιστη προκαταβολή το 20% της συνολικής αξίας.

 

3)Να σταματήσουμε να πληρώνουμε σε κάθε μελέτη το 2% για το ΕΤΑΑ, 2% για το ΤΕΕ, και 1% για το ΕΜΠ.

Ειδικά αυτό το 1% υπέρ του ΕΜΠ το θεωρώ άδικο, θα το θεωρούσα δίκαιο αν το ποσό αυτό (1%) πήγαινε υπέρ του πανεπιστημίου/πολυτεχνείου/τει κλπ που αποφοίτησε ο υπογράφων μελετητής μηχανικός.

 

Ποιά άλλη επαγγελματική τάξη πληρώνει σε κάθε απόδειξη που κόβει τέτοιου είδους κρατήσεις; Μα σε κάθε απόδειξη! έλεος

Κάτι αντίστοιχό (όχι ακριβώς το ίδιο) γίνεται και με την έκδοση και ανανέωση επαγγελματικών αδειών οδήγησης όπου ο κάτοχος της επαγγελματικής άδειας οδήγησης χωρίς απαραίτητα να είναι ασφαλισμένος στο πρώην ΤΣΑ, πληρώνει εισφορές υπέρ του (πρώην) ΤΣΑ.

-Δεν συμφωνώ με αυτό που γίνεται αλλά το αναφέρω για να πω ότι δεν γίνεται αυτό που περιέγραψες μόνο στους μηχανικούς-

 

Πληρώνει για παράδειγμα ο λογιστής ανάλογα ποσά για τον ασφαλιστικό του φορέα, το επιμελητήριο του και την ΑΣΟΕΕ σε κάθε απόδειξη που κόβει;

Όντως δεν πληρώνουν.

 

4)Να σταματήσει η αμοιβή μας να είναι με τύπο. Αναλογα τα τετραγωνικά,την θέση και δεν συμμαζεύεται, ανάλογα με την ειδικότητα του ξέρει ο καθένας.

 

5)Να σταματήσει η έννοια της έκπτωσης προς το δημόσιο. Το ποσό που προυπολογίζεται αυτό και να είναι.

Αν δεν υπάρχει η έκπτωση δηλ. ποιος είναι φτηνότερος για την κατασκευή του έργου με τις προδιαγραφές της υπηρεσίας, με ποιο κριτήριο θα επιλέγεται ο ανάδοχος του έργου;

 

6)Να θεωρηθούν έξοδα για ενα τεχνικό γραφείο τα πάντα. Απο επαγγελματικά γεύματα μέχρι βενζίνες στο 100%. Οχι οτι θέλουν μπαίνει και οτι δεν θέλουν δεν μπαίνει. Με τι κριτήριο γίνεται άραγε αυτό;

Συμφωνώ σ' αυτό. Είμαι της άποψης να μπαίνουν όλα τα έξοδα που κάνει ένας μηχανικός και μετά να το φορολογήσεις με έσοδα-έξοδα.

 

7)Να καλύπτονται απο τις υπηρεσίες τα έξοδα παράδειγμα για την χορήγηση των τευχών για τις προκηρύξεις διαγωνισμών προς όλους τους ενδιαφερόμενους μηχανικούς.

 

8-)Να σταματήσει η παραπληροφόρηση οτι και καλά "να κόβουν αποδείξεις οι μηχανικοί" και να μας παρομοιάζουν με τους ταξιτζήδες, όταν ο καθένας γνωρίζει για παράδειγμα οτι για να βγεί μία άδεια πρέπει να έχουν κόψει αποδείξεις όλοι οι εμπλεκόμενοι μηχανικοί και να περάσεις φορολογικά.

Ο κόσμος με αυτά που ακούει στα ΜΜΕ σχηματίζει την εσφαλμένη εντύπωση ότι οι μηχανικοί φορολογούνται με τεκμαρτό εισόδημα όπως οι ταξιτζήδες. Για τους μηχανικούς (για την ακρίβεια για τους αυτοαπασχολούμενους μηχανικούς) ο υπολογισμούς τους κέρδους γίνεται για κάποιες δραστηριότητες τους (που αποτελούν τις κυριότερες και περισσότερες πηγές εσόδων τους) με συντελεστή επί των εσόδων και για κάποιες άλλες το κέρδος υπολογίζεται με έσοδα-έξοδα (π.χ. υπηρεσίες τεχνικού ασφαλείας).

Αν η φορολόγηση γινόταν σε όλα με έσοδα-έξοδα και όχι με το ισχύον καθεστώς οι (αυτοαπασχολούμενοι) μηχανικοί θα πλήρωναν περισσότερο φόρο. Αν κάποιος ήξερε ότι αν με το νέο τρόπο φορολόγησης με το ίδιο εισόδημα θα πλήρωνε λιγότερο φόρο για ποιο λόγο να αντιδρούσε;

Το ίδιο ισχύει και για τους ταξιτζήδες αν κάποιος που φορολογείται τεκμαρτά πληρώνει περισσότερο φόρο γιατί να μην προτιμήσει τον προσδιορισμό του κέρδους με έσοδα-έξοδα. Η χρήση ταξί είναι μια ελαστική δαπάνη για τον καταναλωτή και σε περιόδους όπως η παρούσα όπου έχουμε μείωση και του ονομαστικού αλλά και του πραγματικού εισοδήματος, η χρήση ταξί θα είναι από τις πρώτες που θα περιορίσει ο καταναλωτής. Τότε να μην μας φανεί παράξενο αν οι ταξιτζήδες λένε ότι ο προσδιορισμός του εισοδήματος τεκμαρτά δεν αναταποκρίνεται στην πραγματικότητα αλλά σε υψηλότερο εισόδημα με επακόλουθο την καταβολή υψηλότερου φόρου.

 

9)Οταν αναλαμβάνεις μία μελέτη ή ένα έργο να εργάζεσαι αποκλειστικά και μόνο με τις συμβατικές σου υποχρεώσεις και τίποτα παραπάνω. Για τα παραπάνω... άλλη αμοιβή κύριοι.

Συμφωνώ απόλυτα σε αυτό. Η αμοιβή μόνο για την συμβατική υποχρέωση, αν θέλουν επιπλέον ευθύνες και υποχρεώσεις να πληρώνουν και επιπλέον αμοιβές.

Link to comment
Share on other sites

Ωραια λοιπόν έσοδα μείον έξοδα. Αλλα με τους εξής όρους:

 

Οι συντελεστές τεκμαρτού εισοδήματος θεσπίστηκαν για τους μηχανικούς ακριβώς γι' αυτό το λόγο......επειδή οι όροι αυτοί δεν μπορούν να τηρηθούν.

 

Εγώ δεν θέλω ΟΥΤΕ αυτούς τους όρους,διότι ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να τηρηθούν.

Link to comment
Share on other sites

Όλοι οι επαγγελματίες-επιτεδευματίες έχουν υποχρέωση για πληρωμή του ΦΠΑ εντός μήνα, διμήνου, τριμήνου αναλόγως άσχετα πότε θα πληρωθούν. Για αυτό ο νόμος ορίζει ως ελάχιστη προκαταβολή το 20% της συνολικής αξίας.

 

Μήπως γνωρίζεις ποιός νόμος είναι ή το ΦΕΚ του; Ισχύει, πως και δεν τοχει πεί κανένας λογιστής;

 

Ειδικά αυτό το 1% υπέρ του ΕΜΠ το θεωρώ άδικο, θα το θεωρούσα δίκαιο αν το ποσό αυτό (1%) πήγαινε υπέρ του πανεπιστημίου/πολυτεχνείου/τει κλπ που αποφοίτησε ο υπογράφων μελετητής μηχανικός.

 

Γιατί πρέπει να πάει κάπου με το ζόρι; Ο μηχανικός πρέπει να πληρώσει τα αυτοδιοίκητα ιδρύματα που μερικά απο αυτά έχουν και τεράστιες περιουσίες, ακίνητα και δέχονται κατα κόρον δωρεές; Αλλωστε ποιό το νόημα του φόρου; Υποχρέωση της πολιτείας και της διοικησής τους να είναι και όχι δικιά μας.

 

Κάτι αντίστοιχό (όχι ακριβώς το ίδιο) γίνεται και με την έκδοση και ανανέωση επαγγελματικών αδειών οδήγησης όπου ο κάτοχος της επαγγελματικής άδειας οδήγησης χωρίς απαραίτητα να είναι ασφαλισμένος στο πρώην ΤΣΑ, πληρώνει εισφορές υπέρ του (πρώην) ΤΣΑ.

-Δεν συμφωνώ με αυτό που γίνεται αλλά το αναφέρω για να πω ότι δεν γίνεται αυτό που περιέγραψες μόνο στους μηχανικούς-

 

Ναι ξεχνάς το βασικό. Εμείς πληρώνουμε σ ε κ ά θ ε α π ό δ ε ι ξ η. Και όχι μόνο για μία φορά, για μία ανανέωση. Για το επιμελητήριο ξέρεις κλάδο να πληρώνει σε κάθε του απόδειξη ποσοστό; Να καταργηθεί εδω και τώρα. Επίσης δεν εκπίπτει και πουθενά.

 

 

 

 

 

 

Αν δεν υπάρχει η έκπτωση δηλ. ποιος είναι φτηνότερος για την κατασκευή του έργου με τις προδιαγραφές της υπηρεσίας, με ποιο κριτήριο θα επιλέγεται ο ανάδοχος του έργου;

 

Αγαπητέ φίλε, μάλλον είσαι μακράν της όλης διαδικασίας. Οσοι θέλουν το έργο δίνουν όλοι το ιδιο ακριβώς ποσοστό έκπτωσης. Το μέγιστο. Βάσει 3316 το 20%. Αφορά μελέτες.Η επιλογή είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Μην τα αναλύσουμε όλα διαδικτυακά. Καταλαβαίνεις.

 

 

 

 

Ο κόσμος με αυτά που ακούει στα ΜΜΕ σχηματίζει την εσφαλμένη εντύπωση ότι οι μηχανικοί φορολογούνται με τεκμαρτό εισόδημα όπως οι ταξιτζήδες. Για τους μηχανικούς (για την ακρίβεια για τους αυτοαπασχολούμενους μηχανικούς) ο υπολογισμούς τους κέρδους γίνεται για κάποιες δραστηριότητες τους (που αποτελούν τις κυριότερες και περισσότερες πηγές εσόδων τους) με συντελεστή επί των εσόδων και για κάποιες άλλες το κέρδος υπολογίζεται με έσοδα-έξοδα (π.χ. υπηρεσίες τεχνικού ασφαλείας).

Αν η φορολόγηση γινόταν σε όλα με έσοδα-έξοδα και όχι με το ισχύον καθεστώς οι (αυτοαπασχολούμενοι) μηχανικοί θα πλήρωναν περισσότερο φόρο. Αν κάποιος ήξερε ότι αν με το νέο τρόπο φορολόγησης με το ίδιο εισόδημα θα πλήρωνε λιγότερο φόρο για ποιο λόγο να αντιδρούσε;

Το ίδιο ισχύει και για τους ταξιτζήδες αν κάποιος που φορολογείται τεκμαρτά πληρώνει περισσότερο φόρο γιατί να μην προτιμήσει τον προσδιορισμό του κέρδους με έσοδα-έξοδα. Η χρήση ταξί είναι μια ελαστική δαπάνη για τον καταναλωτή και σε περιόδους όπως η παρούσα όπου έχουμε μείωση και του ονομαστικού αλλά και του πραγματικού εισοδήματος, η χρήση ταξί θα είναι από τις πρώτες που θα περιορίσει ο καταναλωτής. Τότε να μην μας φανεί παράξενο αν οι ταξιτζήδες λένε ότι ο προσδιορισμός του εισοδήματος τεκμαρτά δεν αναταποκρίνεται στην πραγματικότητα αλλά σε υψηλότερο εισόδημα με επακόλουθο την καταβολή υψηλότερου φόρου.

 

Υπάρχουν πολλές παράμετροι και πολυπλοκότητα. Πρέπει να γίνει συζήτηση με άλλο τίτλο.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.