Μετάβαση στο περιεχόμενο

Νομιμοποίηση αυθαίρετου με υπέρβαση συντελεστή


TAKHS1

Recommended Posts

Για σας,

 

Έχω ένα αυθαίρετο που είναι σε διαδικασία νομιμοποίησης. Το πρόβλημα είναι ότι υπερβαίνει τον συντελεστή δόμησης (ύψος, κάλυψη κλπ είναι ΟΚ). Δηλώνω βοηθητικούς χώρους, αποθήκες αλλά και πάλι βγαίνουν πολλά.

 

Υπάρχει τρόπος να χαρακτηρίσω την υπέρβαση σαν επαγγελματική στέγη (π.χ. γραφείο υπηρεσιών πληροφορικής) αλλάζοντας την χρήση και ίσος αυξάνοντας τον συντελεστή;

 

Είμαι μηχανικός πληροφορικής.

 

Ευχαριστώ

 

Τάκης

Link to comment
Share on other sites

Για σας,

 

Έχω ένα αυθαίρετο που είναι σε διαδικασία νομιμοποίησης. Το πρόβλημα είναι ότι υπερβαίνει τον συντελεστή δόμησης (ύψος, κάλυψη κλπ είναι ΟΚ). Δηλώνω βοηθητικούς χώρους, αποθήκες αλλά και πάλι βγαίνουν πολλά.

 

Υπάρχει τρόπος να χαρακτηρίσω την υπέρβαση σαν επαγγελματική στέγη (π.χ. γραφείο υπηρεσιών πληροφορικής) αλλάζοντας την χρήση και ίσος αυξάνοντας τον συντελεστή;

 

Είμαι μηχανικός πληροφορικής.

 

Ευχαριστώ

 

Τάκης

 

Φιλε μου,

Καταρχίν πρέπει να μας πεις αν ειναι εκτος ή εντος σχεδίου πόλης και ποιοι οι οροι δόμησης της περιοχής. Ανα είναι εντός σχεδίου πόλης τότε θα πρέπει να βρείς τρόπο με τον υπάρχον σ.δ.Αν είναι εκτός σχεδίου πόλης τότε δες τι μπορείς να κάνεις με το άρθρο για επαγγελματικές στέγες (600 τμ μεγιστη δόμηση και όχι πάνω από 0,2 σ.δ.). Δες επίσης ειδικούς όρους δόμησης με βάση τον ΕΟΤ

Ερωτήσεις:

Ποιά η πργαματική χρήση του ακινήτου?

Είναι μεγάλη η οικοδομή?

Τί κάνεις με τα πρόστημα?

Πότε χτίστικε?

 

Προοχή σε πιθανή αυτοψία κατά την ρευματοδότηση.

Μην ξεχνάς και την περίπτωση των κατεδαφίσεων.

 

thanks.

Link to comment
Share on other sites

Είναι εντός σχεδίου και είναι οικοδομήσιμο.

Έχει συντελεστή 0,3 και έχω οικόπεδο ~430τμ. Το σπίτι είναι 180τμ.

Είναι για ιδιοκατοίκηση αλλά λέω να χρησιμοποιήσω και σαν γραφείο (είμαι πληροφορικάριος με σπουδές Ηλεκ. Μηχ.).