Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΣτΕ: Παράνομη η Υπουργική Απόφαση κατάργησης του αεροδρομίου στο Ελληνικό


howard_roark

Recommended Posts

αντιγράφω απο τα Νέα τα πιο ζουμερα κομμάτια:

 

ΑΝΑΤΡΟΠΗ του σχεδιασμού για την αποκλειστική χρήση του αεροδρομίου του Ελληνικού ως μητροπολιτικού πάρκου επιφέρει η απόφαση του Δ΄ Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας, με την οποία κρίθηκε παράνομη η υπουργική απόφαση που επέβαλλε την κατάργηση του αεροδρομίου. Με την απόφαση του ΣτΕ χαρακτηρίζεται παράνομη η επίμαχη υπουργική απόφαση (6385/1558/19.2.2008 ) καθώς ο νόμος του 1995, που προβλέπει την κατασκευή του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» και τη μετατροπή του Ελληνικού σε μητροπολιτικό πάρκο, δεν αναφέρεται σε κατάργηση του αεροδρομίου, αλλά σε κλείσιμο ή διακοπή λειτουργίας.

 

Με τη χτεσινή απόφαση του ΣτΕ ουσιαστικά αίρεται η υπουργική απόφαση του πρώην υπουργού Μεταφορών Κ. Χατζηδάκη, η οποία προέβλεπε ότι οι ιδιοκτήτες των ακινήτων που βρίσκονται γύρω από το πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού και συγκεκριμένα στους δήμους Αλίμου, Ελληνικού και Γλυφάδας θα μπορούσαν να χτίζουν χωρίς την έγκριση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ).

 

 

 

πλήρες άρθρο εδώ:

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4580910

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα το ΣτΕ απέρριψε την απόφαση του Ν.Σ.Κ. , αλλά λέει ότι ο υπουργός μπορεί να το καταργήσει άν θέλει .

 

Μιά απόφαση που κάποιοι υψηλού επιπέδου νομικοί καταργούν την απόφαση άλλων επίσης υψηλού επιπέδων νομικών .

 

Καλά εγώ δεν ζητώ την κατάργηση του ΣτΕ . Μου αρκεί το κλείσιμο η η διακοπή λειτουργίας των .

 

Κάποτε η Καθολική Εκκλησία συζητούσε γιά το φύλο των Αγγέλων και μετά είπανε ότι αυτή η συζήτηση ήταν ο ορισμός των ανούσιων συζητήσεων .

 

Φαίνεται ότι σήμερα το αντίστοιχο φαινόμενο το ζούμε στο ΣτΕ .:confused:

Link to comment
Share on other sites

Στο Συμβούλιο της Επικρατείας είχαν προσφύγει οι ιδιοκτήτες των μικρών αεροσκαφών, ζητώντας την ακύρωση της απόφασης και τη διατήρηση ενός τμήματος του αεροδρομίου του Ελληνικού σε λειτουργία, για την εξυπηρέτηση των πτήσεων των ιδιωτικών αεροσκαφών και ελικοπτέρων.

 

Δεν άντεξα ήθελα να το προσθέσω αυτό.

Κατά τα άλλα ότι έγραψε ο BAS, το θέατρο του παραλόγου, έδω ο κόσμος χάνεται ...

Link to comment
Share on other sites

Για μία ακόμη φορά επιβεβαιώνεται ότι, το ΣτΕ λειτουργεί, κατά κανόνα, στη λογική του ανακατέματος της φυσιολογικής ζωής στον τόπο που έτυχε να ζούμε. Πέρα από το γεγονός ότι, κατά κανόνα, δεν λαμβάνει υπόψη τον πραγματικό και ουσιαστικό λόγο καθώς και τη σκοπιμότητα της προσφυγής του αιτούντα, πολλές από τις αποφάσεις του είναι εκτός πραγματικότητας και ανατρέπουν, μετά πάροδο πολλών ετών, την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί, καλώς ή κακώς δεν ενδιαφέρει αφού έχει γίνει, εν τω μεταξύ, βίωμα των Ελλήνων, το πραγματικό status και επαναφέρει στην επικαιρότητα ένα θέμα που δεν υπήρχε μέχρι χθες. Αυτή η κατάσταση, που έχει διαμορφωθεί στην πάροδο των ετών, πρέπει να μας απασχολήσει και, εάν είναι δυνατόν, να αναδείξουμε τη στρέβλωση της πραγματικής ζωής που επιχειρείται με τις διαδικασίες αυτού του τύπου.

 

Δεν υπεραμύνομαι της αυθαιρεσίας και, γενικά, των αυθαίρετων ενεργειών, που αποτελούν καθημερινότητα στη ζωή μας, αλλά προσπαθώ να επισημάνω την ανατροπή που επιδιώκει να μας επιβάλει το ΣτΕ, κατά καιρούς, με αποφάσεις αυτού του τύπου.

Link to comment
Share on other sites

Η λύση του προβλήματος είναι ΑΠΛΗ . Σε περιπτώσεις νόμων που έχουν ληφθεί με πλειοψηφία άνω των 180 βουλευτών , η νόμων γενικότερου δημοσίου συμφέροντος , οι αποφάσεις δεν μπορούν να εκδίδονται σε χρονικό διάστημα μεγαλύτερο του έτους από την ισχύ του νόμου .

 

Σε εξαιρετικές περιπτώσεις να υπάρχει δυντατότητα μεταγενέστερων αποφάσεων οι οποίες θα λαμβάνονται είτε με ΟΜΟΦΩΝΙΑ των τμημάτων , είτε με πλειοψηφία άνω των 3/5 η και των 3/4 στην ολομέλεια .

 

Δεν μπορεί η πραγματικότητα της χώρας να ανέχεται προσωπικές κόντρες δικαστών γιατί πως αλλιώς να χαρακτηρίσω την διαφωνία ΣτΕ με ΝΣΚ .

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά, συμφωνώ με την πρόταση (που την έχεις επαναλάβει στο παρελθόν), αλλά, όπως γνωρίζεις, αφενός το ΣτΕ κατάφερε, στην πάροδο των ετών, να είναι υπεράνω αφετέρου η τροποποίηση του Συντάγματος, με την οποία θα μπορούσε να συζητηθεί αυτή ή άλλη πρόταση, δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση.

 

Το άσχημο στην υπόθεση είναι ότι, με την απόφαση αυτή λένε ότι ο υπουργός μπορεί να καταργήσει το αεροδρόμιο, εάν το κρίνει απαραίτητο (!!!).

Link to comment
Share on other sites

Μα φίλε προφανώς ο υπουργός έχει την δυντότητα να το καταργήσει .

Δεν μπορεί να κάνει πολεοδομία το ΣτΕ .

Αλλωστε γιά τα μικρά αεροπλάνα υπάρχει το Τατόι , τα Μέγαρα ακόμα και η Ελευσίνα .

 

Οσο γιά το θέμα του ΣτΕ όσο περισσότεροι πολίτες διαπιστώνουμε το πρόβλημα , τόσο πιό εύκολη θα γίνει η αντιμετώπιση του .

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.