Μετάβαση στο περιεχόμενο

Δικαιολογητικά για εισαγωγή στο δημόσιο


Recommended Posts

Είμαι Πολιτικός Μηχανικός με Πτυχίο από το Πανεπιστήμιο του Λίβερπουλ από το 2008. Το Δικατσά μου έβγαλε 2 μαθήματα και εμένα αυτό που με ενδιαφέρει είναι η απασχόληση στο δημόσιο. Είμαι μέλος του ΤΕΕ εδώ κι ένα χρόνο.

ΕΡΩΤΗΣΗ

Μπορώ να διοριστώ δίχως να δ'ωσω αυτά τα μαθήματα?Που μπορώ να βρω πληροφορίες?

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να τα δώσεις για να βγει επίσης και αντιστοιχία βαθμού. Χωρίς το τελευταίο δε θα μπεις στο δημόσιο

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς έχεις ισοτιμία και για αυτόν το λόγο σε έγραψε το ΤΕΕ μέλος, (περιορισμένα δικαιώματα ΠΜ δες τι ειδικότητα σου έδωσαν). Τα μαθήματα είναι για αντιστοιχία, δηλαδή πλήρη επ.δικαιώματα ΠΜ. Στο δημόσιο ενδεχομένως να αντιμετοπίσεις πρόβλημα χωρίς ισοτιμία+αντιστοιχία. Σίγουρα δεν έχεις τα ίδια προσόντα με έναν Διπλ.ΠΜ. Γνώμη μου δωσε τα 2 μαθήματα για να είσαι 100% κατοχηρωμένος, αλλιώς θα χάσεις σίγουρα πολλές θέσεις. Πάντα μιλάμε για θέσεις στο αντικείμενό σου έτσι?

Link to comment
Share on other sites

Ο ΑΣΕΠ νομιζω ζηταει χαρτί απο ΔΙΚΑΤΣΑ ή οπως λεγεται αυτο.

Χωρις αυτο δε νομιζω να μπορεις να συμμετασχεις σε διαγωνισμο

Link to comment
Share on other sites

Σε κάθε προκύρηξη του δημοσίου, το γράφει ρητά: "Για κατόχους πτυχίων ή διπλωμάτων από το εξωτερικό, ζητείται η επίσημη αναγνώριση από το ΔΟΑΤΑΠ".

 

Το ότι γράφτηκες στο ΤΕΕ, δε σημαίνει ότι το θέμα σου λύθηκε. Δώσε τα 2 μαθήματα να είσα καλύμενος...

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό