jsagem Δημοσιεύτηκε February 7, 2011 at 06:39 πμ Δημοσιεύτηκε February 7, 2011 at 06:39 πμ Θα ηθελα να ρωτησω τι εγγραφα χρειάζονται για την ανανεωση του φάκελου ενός ανελκυστήρα μετά από ανακατασκευή. Συγκεκριμένα Τι υποτίθεται ότι έχει ήδη ο φάκελος? Τι προστίθεται? Σε ποια υπηρεσία δίνεται μετά το διοικητικό Καλλικράτη? Δικαιοδοτείται να κάνει αυτή την εργασία ένας πολ.μηχανικός? ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις όποιες απαντήσεις
gliout Δημοσιεύτηκε February 15, 2011 at 09:47 μμ Δημοσιεύτηκε February 15, 2011 at 09:47 μμ Εαν έχει αλλάξει ριζικά ο ανελκυστήρας (στάσεις, φορτιο κλπ) θέλει νεά μελέτη. Τι εννοείς ανακατασκευή??? Παρατήρηση: Μην κάνετε άσκοπη παράθεση ολόκληρου του αμέσως προηγούμενου μηνύματος, για λόγους οικονομίας του Φόρουμ. Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής! Ευχαριστώ, ilias
ggeorge Δημοσιεύτηκε February 18, 2011 at 01:34 μμ Δημοσιεύτηκε February 18, 2011 at 01:34 μμ Πας στον δήμο... Υποτιθεται οτι ο αρμοδιος υπαλληλος απο τη Δ/νση αναπτυξης μαζί με το αρχείο εχει "μετακομίσει"... Μαλλον ομως είναι πολύ νωρίς .... Σε περιπτωση που ξερω, ο υπαλληλος ψαχνει καρεκλα.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα