Μετάβαση στο περιεχόμενο

Άδεια για ξύλινο κιόσκι σε μπαλκόνι;


Recommended Posts

Καλησπέρα συνάδελφοι,

 

είμαι νέος μηχανικός, και θέλω να ξεκαθαρίσω κάτι 100%, μη τυχόν και πω κάτι λάθος σε πελάτη.

 

Ήθελε λοιπόν ένας κύριος, ας τον πούμε τυχαία Μένιο, να προστατέψει το ακάλυπτο μέρος του μπαλκονιού του από τη βροχή, και αντί να βάλει μια τέντα, σκέφτηκε να φτιάξει ένα ξύλινο κιόσκι. Και αντί να ρωτήσει ένα μηχανικό, πήγε καρφί στο μάστορα, ο οποίος του είπε "φυσικά, εγώ έχω φτιάξει 300 τέτοια σε μπαλκόνια, άστω πάνω μου". Και πήγε και το έστησε χωρίς άδεια.

 

Μια συνηθισμένη ελληνική ιστορία, μόνο που έγινε καταγγελία από γείτονα, και πήγε η αστυνομία και κατέγραψε την παράβαση.

 

Έρχεται λοιπόν ο κύριος σ' εμένα, του λέω ότι από τη στιγμή που θέλει να το καλύψει με οποιονδήποτε τρόπο δεν μπορεί να θεωρηθεί πέργολα, που επιτρέπεται με μια άδεια μικρής κλίμακας, αλλά ημιυπαίθριος/κατασκευή που μετράει στο ΣΔ, οπότε και κατα 99% η πολεοδομία δεν θα το επιτρέψει.

 

Πάμε και μαζί στην πολεοδομία, οπού και μας λεν, "όχι, μόνο πέργολα επιτρέπεται, τίποτα κλειστό ή σκεπαστό".

 

Πείθεται ο άνθρωπος, και ειδοποιεί τον μάστορα να έρθει να ξεστήσει την σκεπή, ώστε να μείνει μόνο το υπόλοιπο σαν κανονική πέργολα, να βγάλουμε και μια άδεια να είναι εντάξει.

 

Και του απαντά ο μάστορας, "μα αποκλείεται, δεν είναι δυνατόν, κάτι δε ρωτήσατε ή καταλάβατε σωστά, σίγουρα κάποιος τρόπος υπάρχει να κρατήσεις το κιόσκι", και βάζει ψύλλους στ' αυτία του κυρ-Μένιου.

 

Αν και είμαι 99% σίγουρος, για να εξασφαλίσω εμένα και τον πελάτη μου, ρωτάω και εσάς.

 

Υπάρχει νόμιμος τρόπος να βγει άδεια για ξύλινο κίοσκι σε μπαλκόνι; Όσο πιο σταράτα γίνεται, ο κυρ-Μένιος ΔΕΝ θέλει να μπλεξεί σε ιστορίες του στυλ, πέρνουμε την άδεια για πέργολα και μόλις περάσει η πολεοδομία το σκεπάζουμε με κάνα διαφανό πλαξιγκλάς και σφυράμε αδιάφορα, θέλει το κιόσκι του να είναι εντελώς νόμιμο.