nikmmech Δημοσιεύτηκε September 16, 2011 at 08:12 πμ Δημοσιεύτηκε September 16, 2011 at 08:12 πμ Μπορεί απλά να είναι μια μέση κατανάλωση, που την έχουν μετρήσει και συνεπώς να τους καλύπτει η ακρίβεια του αποτελέσματος.
miltos Δημοσιεύτηκε September 16, 2011 at 08:14 πμ Δημοσιεύτηκε September 16, 2011 at 08:14 πμ Ναι. Ο βαθμός απόδοσης μεταβάλλεται με το φορτίο. Αν δουλεύει σε μερικό φορτίο, ο βαθμός απόδοσης μειώνεται. edit: Όλοι μαζί γράφαμε? edit2: Το "πρόβλημα" είναι πραγματικό? Αρχικά μου φάνηκε σαν άσκηση, ακριβώς επειδή θεωρείται γνωστός ο βαθμός απόδοσης.
tech_junky Δημοσιεύτηκε September 20, 2011 at 11:07 πμ Δημοσιεύτηκε September 20, 2011 at 11:07 πμ tco9998, θα σου δώσω κάποια τυπικά νούμερα:Με 0% φορτίο καταναλώνει 60-70% της μέγιστης κατανάλωσης Με 25% φορτίο καταναλώνει 70-80% >> Με 50% φορτίο καταναλώνει 80-90% >> Με 100% φορτίο καταναλώνει το 100% >> Εντυπωσιακό !!! 70% κατανάλωση για λειτουργία χωρίς φορτίο. Δηλ. όταν το φορτίο είναι μεταβαλλόμενο το ζεύγος κάνει τρελή σπατάλη.
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε September 20, 2011 at 12:48 μμ Δημοσιεύτηκε September 20, 2011 at 12:48 μμ Πιστεύω, ότι, να υπολογίσουμε τη κατανάλωσης καύσιμου συμφώνα με τα KW είναι λάθος . Η ισχύς των Η/Ζ είναι υπολογισμένη σε KVA. Κατά τη γνώμη μου το καύσιμο πρέπει να υπολογιστή βάση και του συντελεστή ισχύος (cosφ) του φορτίου Π.Χ έχουμε ένα Η/Ζ 100kva που υποστηρίζει 70Kw φορτίο, όμως, το φορτίο έχει cosφ 0,70, την ίδια κατανάλωση θα έχει εάν κάνουμε αντιστάθμιση αέργου ισχύος, με το αν, δεν κάνουμε ? Το πινακάκι του Costa v είναι σωστό. Πάνω κάτω αυτά μου είπε πριν από λίγο ένας Ά Μηχανικός σε ποντοπόρο βαπόρι,’’ όταν παίρνω το 110% από ένα Η/Ζ τότε η σχέση κατανάλωση με απόδοση μειώνεται αντίθετα όταν το φορτίο του Η/Ζ ελαττώνεται τότε η σχέση κατανάλωση με απόδοση αυξάνεται'' edit Το 110% ενός Η/Ζ μπορεί να το πάρει μόνο 1ωρα κάθε 12ωρες
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Συνδεθείτε τώρα