Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Μπορεί απλά να είναι μια μέση κατανάλωση, που την έχουν μετρήσει και συνεπώς να τους καλύπτει η ακρίβεια του αποτελέσματος.

Δημοσιεύτηκε

Ναι. Ο βαθμός απόδοσης μεταβάλλεται με το φορτίο. Αν δουλεύει σε μερικό φορτίο, ο βαθμός απόδοσης μειώνεται.

 

edit: Όλοι μαζί γράφαμε?:D

edit2: Το "πρόβλημα" είναι πραγματικό? Αρχικά μου φάνηκε σαν άσκηση, ακριβώς επειδή θεωρείται γνωστός ο βαθμός απόδοσης.

Δημοσιεύτηκε
tco9998, θα σου δώσω κάποια τυπικά νούμερα:

Με 0% φορτίο καταναλώνει 60-70% της μέγιστης κατανάλωσης

Με 25% φορτίο καταναλώνει 70-80% >>

Με 50% φορτίο καταναλώνει 80-90% >>

Με 100% φορτίο καταναλώνει το 100% >>

Εντυπωσιακό !!! 70% κατανάλωση για λειτουργία χωρίς φορτίο. Δηλ. όταν το φορτίο είναι μεταβαλλόμενο το ζεύγος κάνει τρελή σπατάλη.
Δημοσιεύτηκε

Πιστεύω, ότι, να υπολογίσουμε τη κατανάλωσης καύσιμου συμφώνα με τα KW είναι λάθος . Η ισχύς των Η/Ζ είναι υπολογισμένη σε KVA. Κατά τη γνώμη μου το καύσιμο πρέπει να υπολογιστή βάση και του συντελεστή ισχύος (cosφ) του φορτίου Π.Χ έχουμε ένα Η/Ζ 100kva που υποστηρίζει 70Kw φορτίο, όμως, το φορτίο έχει cosφ 0,70, την ίδια κατανάλωση θα έχει εάν κάνουμε αντιστάθμιση αέργου ισχύος, με το αν, δεν κάνουμε ?

 

Το πινακάκι του Costa v είναι σωστό. Πάνω κάτω αυτά μου είπε πριν από λίγο ένας Ά Μηχανικός σε ποντοπόρο βαπόρι,’’ όταν παίρνω το 110% από ένα Η/Ζ τότε η σχέση κατανάλωση με απόδοση μειώνεται αντίθετα όταν το φορτίο του Η/Ζ ελαττώνεται τότε η σχέση κατανάλωση με απόδοση αυξάνεται''

edit

Το 110% ενός Η/Ζ μπορεί να το πάρει μόνο 1ωρα κάθε 12ωρες

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.