Μετάβαση στο περιεχόμενο

Σχετικά με το κλειδάριθμο


Recommended Posts

Καλημέρα ήθελα να κάνω την εξής ερώτηση.

 

Σε όσουν ήδη έχουν username και password στο taxisnet για να πάρουν το κλειδάριθμο πρέπει να κάνουν επανεγγραφή στο σύστημα στο κάτωθι link ?

 

https://www1.gsis.gr...trationType.htm

 

ή απλά πάνε στην εφορία τους δίνουν το ΑΦΜ , πιστοποιεί η εφορία ότι ο χρήστης έχει ήδη κωδικούς, του τυπώνει το κλειδάριθμο και εν συνεχεία ο χρήστης πάει στο παραπάνω link και απλά κάνει Ενεργοποίηση Λογαριασμού βάζοντας το κλειδάριθμο που του έχει δωθεί ?

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Edited by maximos75
Link to comment
Share on other sites

Την ΠΕ που βρισκόμουν στην Εφορία, ρώτησα για κλειδάριθμο, αναφέροντας ότι είμαι μηχανικός και έχω username και password, και η υπάλληλος απάντησε ότι δεν χρειάζεται τίποτε άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που έγραψα παραπάνω είναι ότι η υπάλληλος με διαβεβαίωσε ότι δεν χρειάζομαι κλειδάριθμο αφού έχω τη δυνατότητα να μπαίνω στο taxis και να υποβάλλω τις περιοδικές κλπ και τις δηλώσεις μου.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ΜΑΚΑΡ όλοι πρέπει να παραλάβουν κλειδάριθμο ανεξάρτητα εάν έχουν ήδη κωδικούς.

Edited by maximos75
Link to comment
Share on other sites

νομίζω ότι για το νέο έτος πρέπει να είναι ενεργοποιημένος ο λογαριασμός με τον κλειδάριθμο

 

με προλαβε ο μαχιμος

Edited by dim
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά, δεν θα ασχοληθώ ξανά με το θέμα, αφού μπορώ να εξυπηρετούμαι από το σύστημα χωρίς πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Σημερα που πηγα για να παρω το κλειδαριθμο της εταιριας μας ηθελε εγγραφη! Για την ακριβεια επανεγγραφη γιατι αλλαξαμε ονομα αλλα δε νομιζω οτι αυτο εχει σημασια.. Ισως βεβαια να ειναι διαφορετικα για εταιρια και διαφορετικα για επαγγελματια.. Για μενα προσωπικα θα παω τις επομενες μερες οποτε δε ξερω..

Link to comment
Share on other sites