gibsonlp Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 , 2012 το ιδιο ισχυει και για την αντλια θερμανσης που ειναι 3700 βατ.αυτη βγαζει 10,93Α αν δεν κανω λαθος στους υπολογισμους οποτε ριχνω 5*2,5 και 16Α ασφαλεια ετσι?και λογικα βαζω και θερμομαγνητικο παλι ε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 , 2012 οποτε εσυ κανεις το τυπο I=P/(230*1.732*0.85) και μετα Iφ=Ι/ριζα(3) και βγαινει σχεδον τοσο που λες.... Ι= Ρ (ισχυς)/ 400V / ριζα3(1,732) / συνφ ή Ι= Ρ / (400V*ριζα3(1,732)*0,85) Link to comment Share on other sites More sharing options...
gibsonlp Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 , 2012 ευχαριστω παρα πολυ και συγγνωμη για το ολο πριξιμο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 , 2012 (edited) το ιδιο ισχυει και για την αντλια θερμανσης που ειναι 3700 βατ μονοφασική ή τριφασική ? Edited Φεβρουάριος 19 , 2012 by ΝΙΚΟΣΤΡΙ Link to comment Share on other sites More sharing options...
gibsonlp Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 , 2012 3φασικη ειναι κ η αντλια.επιτηδες τα βαζω ολα 3φασικα για να εχω μια πιο ομοιομορφη κατανομη ρευματων στην καθε φαση Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 , 2012 Οι αντλίες θερμότητας παρουσιάζουν μια διακύμανση όσον αφορά στο συνφ, μπορείς να το δεις από 0, 99 έως 0, 5, είναι ‘’άτιμα’’ φόρτια, γι’αυτό θέλει προσοχή στη διαστασιολόγιση των υλικών, (καλώδια ασφάλειες κλπ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
gibsonlp Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 , 2012 οποτε εγω θα θεσω 0,85 να ειμαι μεσα.....ειναι αυτη η αντλια http://www.hydrapools.com.gr/userfiles/file/Pdf/Titanium.pdf η οποια δεν λεει ποσο...προκειται περι πτυχιακης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mixalis1988 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2012 Να κανω και εγω μια ερωτηση??Στους κινητηρες βαζουμε θερμικα η ηλεκτρομαγνητικα προκειμενοιυ να τους προστατεψουμε?Και ποια ειναι η διαφορα τους? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2012 Μπορείς να χρησιμοποίησης και τα 2 , η διαφορά είναι ότι με τους θερμομαγνητικούς (και όχι με τους ηλεκτρομαγνητικούς) καταργείς στην ουσία την ασφάλεια, 3*…Α αλλά ταυτόχρονα παρουσιάζουν ένα πρόβλημα, έχουν αργή χρονική απόκριση σε σχέση με ένα απλό θερμικό. Προσωπικά δεν χρησιμοποιώ θερμομαγνητικούς σε κινητήρες κάτω από 1ΗΡ Οι ηλεκτρομαγνητικοί (εάν θυμάμαι καλά) πρέπει να έχουν σχέση με τα ιψισίχνα ρεύματα και το I(3) Link to comment Share on other sites More sharing options...
gibsonlp Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2012 φιλε νικοστρι μηπως ξερεις να απαντησεις στο τελευταιο μου ερωτημα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα