nikosm1993 Δημοσιεύτηκε May 17, 2012 at 02:15 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε May 17, 2012 at 02:15 μμ Παιδιά, μην αντιλέγετε... Η απάντηση είναι ότι, περίπου 30% ανοίγουμε ( ή έστω σχεδιάζουμε ! ) παραπάνω την τρύπα..! Για παράδειγμα... Άμα θέλουμε να έχουμε σπείρωμα σε βάθος 20mm τότε η τρύπα που θα ανοίξουμε για να επιτεύξουμε τον σκοπό μας θα πρέπει να είναι περίπου 20mm+30%=26mm ( Το σχεδιάζουμε 25mm! ) Ενδεχομένως αυτά τα δεδομένα να αλλάξουν και να βγαίνουν μέσα από τύπους... Αλλά μία εμπειρική εκτίμηση είναι αυτή. Αυτό ρώτησα εξ'αρχής... Η ερώτηση μου ήταν σχεδιαστικού σκοπού κι όχι λειτουργικού!!
miltos Δημοσιεύτηκε May 17, 2012 at 02:19 μμ Δημοσιεύτηκε May 17, 2012 at 02:19 μμ Η ερώτηση μου ήταν σχεδιαστικού σκοπού κι όχι λειτουργικού!! Ποια η διαφορά? Δε σχεδιάζεις με βάση τη λειτουργία?
nikosm1993 Δημοσιεύτηκε May 17, 2012 at 02:28 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε May 17, 2012 at 02:28 μμ (edited) Η λογική είναι να σχεδιάζεις βάση λειτουργικού σκοπού. Απλώς εμείς στην σχολή το παίρνουμε προσεγγιστικά 30%. Το βάθος τρύπας εξαρτάται από τον εξοπλισμό που θα κατασκευαστεί το εκάστοτε αντικείμενο. Οπότε, εμείς δεν ξέρουμε με ποια μέθοδο θα κατασκευαστεί, οπότε το παίρνουμε 30%..! Θα ψάξω τις σημειώσεις μου και θα σας πω ακριβώς πόσο είναι..! Το παραπάνω μήνυμα μου είναι λάθος...!!! Edited May 17, 2012 at 02:30 μμ by nikosm1993
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε May 17, 2012 at 04:38 μμ Δημοσιεύτηκε May 17, 2012 at 04:38 μμ Το συννημένο πινακάκι, αν το καταλαβαίνω σωστά, μας λέει ότι για 20mm Μ10 χρειάζεται να κόψει ο κολαούζος 100mm? ΝΑΙ
miltos Δημοσιεύτηκε May 17, 2012 at 05:09 μμ Δημοσιεύτηκε May 17, 2012 at 05:09 μμ (edited) Το οποίο είναι προφανώς υπερβολή. Θα είχαμε μόνο διαμπερείς οπές. Edited May 17, 2012 at 05:09 μμ by miltos 1
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε May 17, 2012 at 06:02 μμ Δημοσιεύτηκε May 17, 2012 at 06:02 μμ και εμένα δεν μου ακούγετε καλό.
matthaios Δημοσιεύτηκε May 30, 2012 at 06:57 μμ Δημοσιεύτηκε May 30, 2012 at 06:57 μμ @nikosm1993 το μήκος του εσωτερικού σπειρώματος περιλαμβάνει 2-3 σπείρες επιπλέον του μήκους του κοχλία για λόγους ασφαλείας & μετά ακολουθεί ο ελεύθερος χώρος με το κωνικό μέρος στο τέλος της οπής του πυρήνα, για να συγκεντρώνονται τα απόβλητα (γρέζια) που παράγονται κατά την κοχλιοτόμηση αλλά & από την κοχλιοσύνδεση. Ανάλογα με τη διατομή του κοχλία το επιπλέον μέγιστο μήκος ξεκινά από 3 mm για M3 & φτάνει μέχρι 10 mm για M32 ανεξάρτητα από το μήκος του κοχλία (πίνακες κατά DIN 76). Αναζήτησε στη βιβλιοθήκη της σχολής σου για τα βιβλία μηχανολογικού σχεδίου των Παπαμητούκα & Βούλγαρη αντίστοιχα.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Συνδεθείτε τώρα