Μετάβαση στο περιεχόμενο

Εξηγήσεις ηλεκτρολογικών σχεδίων


dkontopana

Recommended Posts

Είμαι νέος μηχανικός και θα ήθελα να μου προτείνετε links ή βιβλία για μελέτη- επεξηγήσεις ηλεκτρολογικών σχεδίων (όσο πιο αναλυτικά, κατανοητά)

 

Επίσης τι θα πρέπει να γνωρίζει ένας ηλεκτρολόγος μηχανικός για να σχεδιάσει-υπογράψει μια ηλεκτρολογική εγκατάσταση είτε βιομηχανίας είτε οικίας?

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και δικαιολογήστε με αλλά είμαι αρχάριος ακόμα....

Link to comment
Share on other sites

Το καλύτερο απ όλα είναι να βρεις μια έτοιμη μελέτη και να την αναλύσεις βήμα βήμα. Εκεί θα δεις και τα βασικά σύμβολα και το πως γίνεται η διανομή. Ξεκίνα με κάτι απλό και μετά πας στα δύσκολα. Κάποιο βιβλίο θα βοηθησει σίγουρα (συνήθως έχουν παραδείγματα από μελέτες μέσα).

Τώρα για τα ηλεκτρολογικά σύμβολα και το σχέδιο αν θες τη γνώμη μου είμαστε ακόμα μακριά και φταίμε και εμείς. Εκτός από τα πολυ βασικά ο καθένας χρησιμοποιεί ότι σύμβολο θέλει και το ορίζει στο υπόμνημα. Κοίταζα 4 μελέτες από 4 διαφορετικά γραφεία και ο καθένας είχε διαφορετικό σύμβολο για το χρονοδιακόπτη, για το ρελλέ διαρροής έντασης κλπ.

 

Αν θέλεις μπορώ να σηκώσω εγώ μια μελέτη που είχα κάνει (το μονογραμμικό δηλαδή ενός πίνακα με υποπίνακες να το δεις). Αλλά σίγουρα θα βρεις πολλά παρόμοια σε βιβλία.

 

Τώρα για οτιδήποτε πιο "συγκεκριμένο" εδώ είμαστε, ρώτα ότι θες...μαζί με σένα θυμόμαστε, και ....γιατί όχι, μαθαίνουμε κιόλας.

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ Γιώργο

Αν κάποιοσ συνάδελφος μπορεί να μου στείλει συγκεκριμένα ηλεκτρολογικά σχέδια (με επεξηγήσεις αν είναι δυνατόν)

θα είμαι ιδιάιτερα ευγνώμων

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×