Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πόσο βάρος αντέχει η πλάκα;


Kenobi111

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά

Καταρχήν να σας πω οτι δεν είμαι μηχανικός. Απλά θα ήθελα την απάντηση σας μέχρι να πάω σε κάποιον μηχανικό να μου λύσει την απορία...

Επειδή δουλεύω δεν μπόρεσα να επιβλέπω τις εργασίες στο σπίτι που ετοιμάζω είδα ότι οι εργάτες έριξαν τσιμεντοκονίαμα (με άμμο και τσιμέντο) ύψους 8cm! Έτσι κάλυψαν τους σωλήνες και φτάσαν περίπου στο επίπεδο των πορτών.

Θα ήθελα να σας ρωτήσω λοιπόν - αντέχει η πλάκα τέτοιο βάρος; θα έχω κανένα πρόβλημα; Σε ερώτηση σε έναν μηχανικό είπε γελώντας οτι αφού δεν έπεσε ως τώρα αντέχει. Μπορώ να βασιστώ στην απάντηση του;

Τεχνικές λεπτομέρειες δεν μπορώ να σας δώσω ως ασχετος. Το μόνο που μπορώ να πω είναι οτι η οικοδομή είναι του '99 , 100τμ

 

Σας ευχαριστώ πολύ

Link to comment
Share on other sites

Μην πανικοβάλλεσαι, μία βόλτα από ένα μηχανικό θα σου λύσει το πρόβλημα.

Τέτοιου είδους φορτία λαμβάνονται συνήθως υπόψη στη μελέτη.

Η καλύτερη λύση είναι να πας σε μηχανικό και να σου το εξηγήσει αφού δει σχέδια και υπολογισμούς, κάτι που εμείς δεν έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε (και δεν θα ήταν και σωστό να κάνουμε μέσω ενός φόρουμ).

 

Επίσης έχεις ήδη την άποψη ενός μηχανικού, έστω και σε μορφή αστείου.

Edited by ssouanis
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Επειδή δουλεύω δεν μπόρεσα να επιβλέπω τις εργασίες στο σπίτι που ετοιμάζω

 

Η επίβλεψη είναι μια δύσκολη και με μεγάλη ευθύνη εργασία που βαρύνει τον μηχανικό που έχει αναλάβει την οικοδομή σου και όχι εσένα. Ακόμα και αν πρόκειται για ανακαίνιση και όχι νέα οικοδομή, καλό θα ήταν να είχες συμβουλευτεί μηχανικό καθώς από οτι φαίνεται δεν διαθέτεις ανάλογες γνώσεις.

Αυτό που έκαναν τα μαστόρια σου είναι η συνήθεις πρακτική. Τώρα για το τι αντέχει η συγκεκριμένη οικοδομή και τι ακριβώς έγινε, από εδώ δεν μπορούμε ούτε να το ξέρουμε ούτε να το κρίνουμε.

Link to comment
Share on other sites