Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ερώτηση για Τεχνικό Ασφαλείας


Guderian

Recommended Posts

Καλημέρα

Θέλω να ρωτήσω το εξής:

Είμαι Πολιτικός Μηχανικός ΤΕ απο έργων υποδομής (ΤΕΙ)

Κάθε πτυχείο έχει και τις ανάλογες κατηγορίες που μπορεί να εργαστή ως ΤΑ. (στο πτυχείο μου είναι τα δημόσια έργα)

Σε περίπτωση που πάω σε μία κατηγορία που δεν είναι το πτυχείο μου.

Τι γίνετε; υπάρχουν κυρώσεις;

μίλησα με το ελινυαε και μου είπανε αν το δεχτή η επιθεώρηση εργασίας δεν υπάρχει πρόβλημα; ισχύει κάτι σαν αυτο;

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Πώς να το δεχτεί δλδ η επιθεώρηση εργασίας αφού δεν το δέχεται ο νόμος; Και τι εννοείς άλλη κατηγορία πχ ορυχείο;

 

Δες τα διάφορα ποστς για το θέμα http://www.michaniko...

Edited by dim
Link to comment
Share on other sites

Κάτσε για να καταλάβω τι συζητάμε. Τι κυρώσεις θα έχεις άν πας ΤΑ κάπου όπου απαγορεύεται; Και πως θα το δηλώσεις στης Επιθεώρηση; Διάβασε λίγο τη νομοθεσία.

 

Και στην τελική άμα δεν μπορεί ο ιδιοκτήτης και εσύ απαγορεύεται, ε ας βγάλει και κάνας άλλος κάνα μεροκάματο....

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον δεν προβλέπεται από τη νομοθεσία να αναλάβεις άλλη κατηγορία λογικά δεν θα σου θεωρήσουν τη σύμβαση όπως και το ωράριο με την επιχείρηση.

Νομίζω όμως πως η νομοθεσία άλλαξε πρόσφατα και αρκεί η εμπειρία για να αναλάβεις όποια δραστηριότητα άσχετα από την ειδικότητα (αρκεί να βρίσκεσαι στον πίνακα) όπως επίσης και με τα ωράρια πρέπει πλέον να αποσταλλούν ηλεκτρονικά στο ΣΕΠΕ.

Link to comment
Share on other sites

Κάτσε για να καταλάβω τι συζητάμε. Τι κυρώσεις θα έχεις άν πας ΤΑ κάπου όπου απαγορεύεται; Και πως θα το δηλώσεις στης Επιθεώρηση; Διάβασε λίγο τη νομοθεσία.

 

Και στην τελική άμα δεν μπορεί ο ιδιοκτήτης και εσύ απαγορεύεται, ε ας βγάλει και κάνας άλλος κάνα μεροκάματο....

 

To θέμα δεν είναι να πάρω το μεροκάματο άλλου.. αλλα δεν υπάρχουν τεχνική ασφαλείας στην πόλη .. είναι μόνο 1 και αυτός δεν ασχολείτε. τώρα δεν νομίζω να συμφέρει κανέναν να έρθει απο άλλη πολη.