Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

Καλησπέρα σας.

Εδώ και 2 μήνες έχω πλέον ηλεκτρονικό πρόγραμμα έκδοσης τιμολογίων και αποδείξεων παροχής υπηρεσιών που το έχω φτιάξει μόνος μου.

Μία εταιρία μου επέστρεψε κάποια τιμολόγια που είχαν κοπεί προ δεκαημέρου. 

Η ερώτησή μου είναι η εξής:

- εκδίδω ακυρωτικό τιμολόγιο με ίδιο νούμερο και ημερομηνία σημερινή

ή - εκδίδω τιμολόγιο που γράφει επάνω άκυρο;

Edited by tirbouson
Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σας.

Εδώ και 2 μήνες έχω πλέον ηλεκτρονικό πρόγραμμα έκδοσης τιμολογίων και αποδείξεων παροχής υπηρεσιών που το έχω φτιάξει μόνος μου.

Μία εταιρία μου επέστρεψε κάποια τιμολόγια που είχαν κοπεί προ δεκαημέρου. 

Η ερώτησή μου είναι η εξής:

- εκδίδω ακυρωτικό τιμολόγιο με ίδιο νούμερο και ημερομηνία σημερινή

ή - εκδίδω τιμολόγιο που γράφει επάνω άκυρο;

 

1. Πετάς τα τιμολόγια που επεστράφησαν , αν δεν έχεις αλλαγές στην αρίθμηση των παραστατικών.

2. Εκδίδεις πιστωτικό τιμολόγιο στο οποίο αναγράφεις τον λόγω της ακύρωσης και το βάζεις μαζι με το πρωτότυπο στο αρχείο .

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.