Και μία δύσκολη ερώτηση:
έξοδα εισερχόμενων εμβασμάτων (που κρατά προμήθεια η τράπεζα) και έξοδα από χρήση pos (για πληρωμές που μας κάνουν οι πελάτες) πως καταχωρούνται;Ξέρει κανείς;
Έξοδα από super market που κόπηκαν τιμολόγιο και πρέπει να τα χαρακτηρίσω τι τα βάζω;
Το τιμολόγιο έχει σταλεί στο Mydata από τον εκδότη οπότε μένει μόνο ο χαρακτηρισμός.
Εμένα ενώ έχω εγκαταστήσει το xapp κολλάει εδώ πάντως.
Τι κάνουμε τώρα; Μήπως το xapp σε Windows 7 είναι άλλο από το Link στο βήμα 5 :https://aped.gov.gr/procedures/pos-tha-apoktiso-psifiaki-ypografi/
Καλησπέρα. Είπα κι εγώ να ανανεώσω τα πιστοποιητικά για την ψηφιακή υπογραφή.
Παλαιότερα είχα αγοράσει το usb που έχω στη φωτογραφία.
Είναι συμβατό; Γράφει safenet 5110 επάνω. Στη σελίδα της ΑΠΕΔ γράφει ότι είναι συμβατό τo 5110cc αλλά με απλό google είδα ότι εμφανισιακά αυτό είναι. Έχει κανείς ιδέα; Μην παιδεύομαι άδικα μιας και αύριο πάω σε ΚΕΠ για φυσική ταυτοποίηση και μετά αρχίζει ο Γολγοθάς.
Και λογικά θα είναι χωρίς χρήση usb token που θα μπορούν να υπογράφουν από οποιονδήποτε υπολογιστή. Αυτή τη δυνατότητα τη δίνει μόνο μία εταιρία με ετήσια συνδρομή για εμάς. Όλοι οι άλλοι δωρεάν.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.