Μετάβαση στο περιεχόμενο

Σπουδές και τρέλα!


mcmechanic

Recommended Posts

Καλησπέρα στους απανταχού φίλους μηχανικούς!


Είμαι δευτεροετής φοιτητής του τμήματος πολιτικών μηχανικών του ΑΠΘ.Η αλήθεια είναι ότι αν και πολύ δυνατή σχολή ,ήταν η δεύτερη μου επιλογή μετά τους μηχανολόγους αλλά λόγω άσχημων συνθηκών κάτω από τις οποίες έδωσα εξετάσεις έχασα τη πρώτη.Το κακό είναι ότι νόμιζα πως θα το ξεπεράσω και το άφησα.Περνώντας ο καιρός και μπαίνοντας πιο πολύ στα πράγματα βλέπω ότι το αντικείμενο του πολ.μηχ δε μου ταιριάζει καθόλου μιας και ο κατασκευαστικός τομέας δε με ελκύει καθόλου και η μόνη κατεύθυνση που φαίνεται να μπορώ να πάρω(απο τις 4 συνολικά) είναι αυτή του συγκοινωνιακού τομέα μπας και ασχοληθώ με σιδηρ.υποδομές κτλ....Επίσης βλέπω ότι σε μαθήματα που δε με ενδιαφέρουν όπως η τεχνική γεωλογία δυσκολεύομαι πολύ!Γενικά νιώθω ότι είμαι σε πολύ δύσκολη θέση.Α και δε μ'αρέσει καθόλου το γραμμικό σχέδιο που ευτυχώς ήταν μόνο στο 1ο εξάμηνο.Αντιθέτως μου αρέσουν απο τις 3 και οι 2 κατευθ.των μηχ.μηχ του ΑΠΘ(ενεργειακός και κατασκευαστικός),τα ρευστά η θερμοδυναμική και πάει λέγοντας..μπορώ να πω ότι έχω και λίγη τρέλα με το αντικείμενο,τα εργαστήρια κτλ...Αυτό που θέλω να ρωτήσω όσους γνωρίζουν είναι αν θα πρέπει τώρα που είναι νωρίς να κυνηγήσω τη πρώτη μου επιλογή(το 1ο έτος δε παρακολούθησα και πολύ τη σχολή λόγω κάποιων θεμάτων που είχα..ουσιαστικά τώρα κάνω την αρχή και έχω περάσει μόνο 2 μαθήματα συνολικά) που λογικά θα μου είναι πιο εύκολο να ασχοληθώ με πίστη σε αυτό που κάνω.Αξίζει τώρα που έχω μόνο 2 περασμένα μαθήματα να ξαναδώσω πανελλ. για τους μηχ.μηχ του ΑΠΘ;Και πέρα από το ότι μου αρέσει πολύ σαν αντικείμενο σπουδών πιστεύετε ότι έχουν και καλύτερη αποκατάσταση σε εσωτερικό και εξωτερικό όπως ακούγεται;Τέλος είναι εφικτό μαζί με τις πανελλ. να παρακολουθώ και κάποια βασικά μαθήματα στους πολιτικούς και να τα δώσω;