Μετάβαση στο περιεχόμενο

Άνωση σε υπόγειο κάτω από τον υδροφόρο ορίζοντα


 
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ

Recommended Posts

δυσμενέστερος υδροφόρος = δρόμος?

 

Πριν από 15 χρόνια είχε φτάσει και ως εκεί

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 20
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

πάνω σε αυτό δε ξέρω να σου πω. Θεωρητικά ναι. Αλλά φαντάζομαι ότι παίζουν και άλλοι παράγοντες ρόλο (περιοχή κτλ). Μάλλον θα είναι δύσκολο να βρεις αξιόπιστα στοιχεία... Θα μπαίνουν και πιθανοθεωρητικά μοντέλα μέσα.

 

Άντε βρε!!! ευκαιρία να ξεσκονίσεις και τις γνώσεις σου στην Τεχνική Υδρολογία!!! :P :p :P

Link to comment
Share on other sites

Μεσα στον υδροφορο δε μου εχει τυχει να κανω υπογειο...Αλλα εχω μια ερωτηση....Ολο το βαρος της κατασκευης δεν αντιστεκεται στην ανωση????Αρα πρεπει να υπολογισεις το βαρος ολου του ΦΟ και τις τοιχοποιιες τουλαχιστον...Σκεφτομαι κατι λαθος?? Οσο για τον υπολογισμο της ανωσης θα ελεγα να παρεις το δυσμενεστερο..Δλδ η σταθμη του υδροφορου στο δρομο...Ποιος σου λεει οτι σε 5 χρονια σε θα εχουμε τοσες πολλες βροχοπτωσεις που η σταθμη θα φτασει παλι στο δρομο???

Link to comment
Share on other sites

σωστά τα σκέφτεσαι και αυτό έχω κάνει αναλυτικά παραπάνω.

Απλά υπάρχει μια αβεβαιότητα για συντελεστές κ.λ.π κ.λ.π

Link to comment
Share on other sites

Ναι δεν το ειχα προσεξει...Εγω συμφωνω με τον Παναγιωτη στους συντελεστες...Θα εισαι αντιοικονομικος αλλα σιγουρος για καθες ενδεχομενο..Και τη δυσμενεστερη σταθμη ΥΟ κατα τη γνωμη μου..

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι δράσεις με περίοδο επαναφοράς 10+ χρόνια μάλλον είναι καλύτερα να αντιμετωπίζονται ως τυχηματικές. Οπότε μήπως σε τέτοιες περιπτώσεις παίρνουμε μια ψιλοκανονική στάθμη και το αντιμετωπίζουμε ως μεταβλητό φορτίο (όσον αφορά τους συντελεστές συνδυασμού δλδ.) και μια maximum στάθμη ως τυχηματική φόρτιση??

φυσικά στους ελέγχους λειτουργικότητας δεν υπεισέρχονται οι τυχηματικές δράσεις, οπότε παραμένει μόνο η τυπική στάθμη? εγώ κάπως έτσι το φαντάζομαι

 

όσον αφορά τους συντελεστές κατά EC1 για ελέγχους αστοχίας, με κυρίαρχη δράση την άνωση ως μεταβλητό φορτίο... γG=1 (εννοείται όλα τα μόνιμα της ανοδομής όπως σωστά επισήμανε ο terry) γQ=1.5 της κυρίαρχης(άνωση), γQ=1 των δευτερευουσών μεταβλητών με την ίδια φορά της κυρίαρχης, γQ=0 των δευτερευουσών μεταβλητών με αντίθετη φορά (κινητά ανοδομής)

Link to comment
Share on other sites

Ο έλεγχος άνωσης δεν είναι έλεγχος λειτουργικότητας. Είναι έλεγχος στατικής ισορροπίας. Αν το κάνει όπως λες πρέπει να κάνει την τυχηματική.

 

το γq = 0,9 για τα ευμενή μεταβλητά φορτία που το βρήκες?

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι δράσεις με περίοδο επαναφοράς 10+ χρόνια μάλλον είναι καλύτερα να αντιμετωπίζονται ως τυχηματικές. Οπότε μήπως σε τέτοιες περιπτώσεις παίρνουμε μια ψιλοκανονική στάθμη και το αντιμετωπίζουμε ως κινητό φορτίο (όσον αφορά τους συντελεστές συνδυασμού δλδ.) και μια maximum στάθμη ως τυχηματική φόρτιση??

φυσικά στους ελέγχους λειτουργικότητας δεν υπεισέρχονται οι τυχηματικές δράσεις, οπότε παραμένει μόνο η τυπική στάθμη? εγώ κάπως έτσι το φαντάζομαι

 

Είναι η άνωση δράση που πρέπει να αντιμετωπίζεται με τόσο μικρή περίοδο επαναφοράς? Δεν είναι πιο σωστό να αντιμετωπίζεται όπως όλες οι άλλες με 40 έτη?

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.