gzin Δημοσιεύτηκε February 28, 2021 at 10:28 μμ Δημοσιεύτηκε February 28, 2021 at 10:28 μμ κάνουμε την υπόθεση και λέμε ΕΣΤΩ ότι η εταιρεία που παραγγείλατε έχει στείλει σωστό μπετό. πάμε λοιπόν στα "δικά μας" Πρέπει να εξεταστεί αν το πρόβλημα είναι μεμονωμένο σε κάποιο τμήμα ή σε όλη τη σκυροδέτηση. Συχνά όταν δεν υπάρχει επαρκής πήξη σκυροδέματος έχει γίνει κάπου χονδροειδές σφάλμα...βιαστικό ξεκαλούπωμα, παραπάνω ποσότητα ρευστοποιητή, κάποιος οδηγός έχει ξαχάσει το "βανάκι" ανοιχτό (ποιά βαρέλα κ σε ποιό σημείο έριξε κτλ) κ έχει έρθει μπουρμπούλι το μπετό...μιλήστε ανοιχτά με τον μηχανικό πριν ρίξετε τα επόμενα. τα δοκίμια στις 7 ημέρες είναι μια ένδειξη αλλά όχι η μόνη 1
pirsogiannis Δημοσιεύτηκε March 1, 2021 at 07:59 πμ Δημοσιεύτηκε March 1, 2021 at 07:59 πμ Αν καθυστερεί η πήξη του μπετόν, το σύνηθες λάθος είναι υπερδοσολογία ρευστοποιητή στην βαρέλα ή ακόμη και η λανθασμένη αναλογία επιβραδυντικού στο εργοστάσιο παρασκευής. Δεν πρέπει να ξεκαλουπωθεί και θέλει πολύ επιμελή συντήρηση των ελεύθερων επιφανειών του σκυροδέματος με βρεγμένες λινάτσες κλπ. Αν η πήξη καθυστερεί πάνω από 3-4 μέρες πας σε έλεγχο με κρουσίμετρο. Αν τα αποτελέσματα από το κρουσίμετρο δεν είναι ικανοποιητικά μετά πάει σε επανέλεγχο σκυροδέματος με πυρήνες (καρότα) με βάση το κεφάλαιο Γ του ΚΤΣ, όταν θα έχει πήξει το μπετόν και περάσουν και min 14ημέρες. Για να ξέρουν πού έριξε κάθε βαρέλα, έπρεπε να έχουν σημειώσει επάνω στον ξυλότυπο τον αριθμό κυκλοφορίας της κάθε βαρέλας.. Εδώ δεν παρίστατο μηχανικός...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Συνδεθείτε τώρα