Μετάβαση στο περιεχόμενο

pirsogiannis

Core Members
  • Περιεχόμενα

    1.732
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    14

pirsogiannis last won the day on Ιούνιος 7 2022

pirsogiannis had the most liked content!

8 Ακόλουθοι

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

8.371 profile views

pirsogiannis's Achievements

Community Member

Community Member (4/15)

  • Helpful Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare

Recent Badges

748

Φήμη στην κοινότητα

  1. Μωσαικό πάχους 2,5-3cm βάρους 80κγρ/μ2 λέει ο κανονισμός. Άρα για πάχος 2,5εκ το ειδικό βάρος του μωσαικού είναι: 0,80kN/m2 / 0,025m = 32kN/m3 Για πάχος 3εκ το ειδικό βάρος του μωσαικού είναι: 0,80kN/m2 / 0,03m = 27kN/m3 Ας θεωρήσουμε λοιπόν ένα ειδικό βάρος περί τα 30kN/m3. Άρα ένα μωσαικό πάχους 5εκ, εύλογο είναι να έχει ένα βάρος 30kN/m3 * 0.05m = 1.5kN/m2 δηλαδή 150kgr/m2. Για τις τσιμεντοκονίες τα πράγματα ποικίλουν πολύ. Ας πούμε ο κανονισμός φορτίσεων δίνει φαινόμενο βάρος τυπικού τσιμεντοκονιάματος 2100kgr/m3, άρα στα 5cm πάχος είναι 2100*0.05 = 105kgr/m2.
  2. Μια από τις εταιρείες που προωθούν τέτοιου είδους λογισμικό γράφει στον ιστότοπο της αυτό. Προφανώς είναι κάποια απόφαση ευρωπαικού δικαστηρίου που αφορά σε άδειες esd (ηλεκτρονικές). Κάποιος νομικός θα βοηθούσε να μας έλεγε την γνώμη του.
  3. Αυτή ακριβώς είναι και η δική μου ερμηνεία.Σ'ευχαριστώ, είδομεν.
  4. Το λεκτικό του ΠΔ 219/2006 είναι: Ο συνολικός χώρος του γυμναστηρίου ή της αθλητικής σχολής είναι τουλάχιστον εκατό (100) τετραγωνικά μέτρα, στα οποία δεν συμπεριλαμβάνονται οι τυχόν υπαίθριοι και ημιυπαίθριοι χώροι, καθώς και οι βοηθητικοί χώροι (όπως οι αποθηκευτικοί χώροι, χώρος του λεβητοστασίου και ο χώρος του ανελκυστήρα). Ο συνολικός ωφέλιμος χώρος του γυμναστηρίου ή της αθλητικής σχολής που χρησιμοποιείται από τους εκγυμναζόμενους προς εκγύμναση ή εκμάθηση του αθλήματος είναι τουλάχιστον εβδομήντα (70) τετραγωνικά μέτρα. Το ελάχιστο ύψος κάθε χώρου ορίζεται σε δύο μέτρα και εξήντα εκατοστά (2,60). Αιτιολογική έκθεση όσο έψαξα δεν βρήκα.
  5. Καλησπέρα. Ιδιοκτήτης κάθετης ιδιοκτησίας έχει δόμηση στην κάθετη του 100τμ. Αυτή την επιφάνεια ορίζει το ΠΔ 219/2006 ως ελάχιστη για την κατασκευή γυμναστηρίου. Υπάρχει περίπτωση ο νομοθέτης να εννοεί 100τμ καθαρής επιφάνειας χωρίς να συμπεριλαμβάνονται οι τοιχοπληρώσεις? Ή 100 τμ είναι η "μεικτή" επιφάνεια?
  6. Στον ευρωκώδικα 1 αναφέρει. Πιστεύω πρέπει να πας με την κατηγορία F ή G (αναλόγως το μέγεθος των οχημάτων) που αφορά "χώρους οδικής κυκλοφορίας και στάθμευσης σε κτίρια". πχ η κατηγορία F αφορά μικρά οχήματα (βάρους έως 30kN και μέχρι 8 καθίσματα) και μπορείς να πας με ομοιόμορφο 1.5-2.5Kn/m2 και προσομοίωση συγκεντρωμένου φορτίου 10-20kN, όπου προσομοιώνεις τους τροχούς (έχει σχήμα). Για μεγάλα οχήματα (κατηγορία G) είναι άλλες τιμές, για περονοφόρα ανυψωτικά άλλες.
  7. Αν το νερό στάζει με τον ίδιο ρυθμό που έσταζε πριν προφανώς και δεν μπορεί να είναι από το απλο στέγνωμα του δομικού στοιχείου. Και πάλι όμως υπάρχουν υλικά κατάλληλα που επιταχύνουν την αφύγρανση του δομικού στοιχείου. Μην μπλέξετε όμως σε πολλά τεχνικά θέματα. Κινηθείτε με δικηγόρο.
  8. Καλησπέρα και χρόνια πολλά @tanya . Αύριο που είναι ξανά "εργάσιμη", απευθύνσου σε δικηγόρο. Να ετοιμάσει ένα εξώδικο. Τα υπόλοιπα σιγά-σιγά θα δρομολογηθούν. Δεν υπάρχει κανένα site παγκοσμίως που να μπορεί να βρει και να λύσει αιτία διαρροής.
  9. Τα περισσότερα παίζουν στις 16-20 ώρες χωρισμένα σε 4-5 μέρες. Υπάρχει ένα elearning του κεδιβιμ του παπει το οποίο είναι 3μηνο με ασύγχρονη εκπαίδευση και μου έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον. Η χρήση είναι μεσαίου/μεγάλου εύρους έργα κυριώς οικιστικά αλλά και δημόσια έργα.
  10. Καλημέρα και σε ευχαριστώ για την απάντηση. Τα έχω υπόψιν όλα αυτά όπως επίσης και καλά βιβλία που κυκλοφορούν. Τα τελευταία χρόνια η αγορά έχει γεμίσει με σεμινάρια για το ms project. Επίσης πολλά ελληνικά πανεπιστήμια μέσω των κεδιβιμ τους προσφέρουν ολοκληρωμένες ενότητες. Η ερώτηση είναι αν κάποιος έχει κάνει κάτι απ'όλα αυτά και να έχει μείνει ικανοποιημένος, με την έννοια ότι βελτίωσε την χρήση του λογισμικού και παρακολούθησε μέσω του προγράμματος ένα ολοκληρωμένο case study που πήγε την σκέψη του στην διαχείριση των έργων λίγο παραπέρα.
  11. Έχει παρακολουθήσει κάποιος συνάδελφος κάποιο από τα -ομολογουμένως- πολλά σεμινάρια/e learning που κυκλοφορούν για το ms project να μας πεί ιδέες/εντυπώσεις?
  12. Μετέτρεψε το στην επιθυμητή έκδοση εδώ
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.